Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
je kunt wel in ons adrenaline verslaafde 3-men special unit... ![]() lees man, dis politiek, je moet wel van nagenoeg alles op de hoogte zijn hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ok, jij wint Ik geef op ![]()
||
Citaat:
iemand die een beetje actie niet schuwt ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() en ik kan niet meer naar huis... ![]() ![]() maarre, ik zit in de partij van Femke, maar ook bij het anti-leger ![]() ![]() ![]() en de tegenpartij dus ook. dan kan ik nergens meer bij... ![]()
||
Citaat:
nee, je zit niet bij het Anti-Leger je hoort bij het Femke Leger maar die 2 zijn neutraal in andere woorden: we maken elkaar niet af ![]() En het Anti-Leger is niet tegen geweld hoor: onze naam is gewoon Anti-Leger. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil graag een anti-oorlog-leger beginnen
![]() Para! <== 'para' is Grieks voor 'tegen', het gezicht van het leger ![]() *~ Toeter ~* <== Die vliegt voorop ![]() the exploding boy <== behoeft geen uitleg ![]() Dobermann <== die kan zich vastbijten in de vijand ![]() Uncle_Sam <== behoeft tevens geen uitleg ![]() Fleet Admiral <== behoeft ook al geen uitleg ![]() Needle Damage <== ... suicidal eendje <== Kamikaze-piloot ![]() verydrunkdriver <== Onze eigen Bush.. DJ Flem <== Die is overal tegen ![]() Evito <== Hij vermijdt de oorlog ![]() PHaRMaCoN <== Voor de chemische wapens Zelf breng ik de tegenstanders in verwarring met mijn formele taalgebruik en mijn (Latijnse) citaten ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
*Speelt terrorist*
*Gooit een klerezooi SARS Chinezen op het slagveld en rent weg....* *Is samen met Bin Laden en Saddam Hussein bezig met Chemische en Nucleaire wapens voor de verkoop* YEAH!! DIRTY WARFARE!! *Neemt ontslag als terrorist en gaat verder als Ninja for hire ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ten eerste; heeft god je niet verboden te replyen vanuit je graf ![]() ![]() ten tweede, in je eentje begin je niks, kijk maar wat er met de rambo wannabe is gebeurd ten derde; leer LEZEN ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Gezien de reacties is de tijd rijp om manschappen te werven voor de Elite-Unit,
leden zijn (onder voorbehoud): Semyaz BigBrother L1 Krez Ikzelf Leden kunnen zich aanmelden bij ondergetekende, Tot 12 leden toe, na een strenge selectie... ![]() @D@mien: bij deze een unieke uitnodiging voor de Elite-Unit |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics. Dingaantouwtje | 7 | 04-04-2010 23:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[stelling] Etnische/religieuze geweldadige conflicten bestaan niet Verwijderd | 213 | 15-11-2008 15:22 | |
Betaal jij 500 euro mee aan de JSF? Verwijderd | 185 | 24-02-2006 11:49 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premičres - Week 19: Troy, Goodboy!, People I Know. AJMouse | 9 | 18-05-2004 21:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslims zweedsmeisje | 136 | 14-05-2002 16:17 | |
Het leger afschaffen heeft ook nadelen... Rabbi Daniel | 75 | 21-01-2002 14:57 |