![]() |
|
Ghehe, tis inderdaad niet zo tacktisch om dat van te voren af te spreken dat je gaat zoenen.
Wat ik altijd doe is eerst gewoon gezellig wat drinken ofzo, of iets anders doen, en als er een stilte valt bijvoorbeeld mn hand op dr been leggen en gewoon vragen: "Mag ik je een kus geven?" Je kan de situatie van te voren meestal wel goed genoeg inschatten om te bepalen wanneer dat moment er is ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Want aan jou te horen wil je het heel graag. Begin haar af en toe over haar hand te strelen en haar in haar ogen aan te kijken. Zodra ze leuk naar je kijkt kom je met je gezicht een klein beetje dichterbij, als ze dan nog steeds leuk naar je kijkt kom je nog dichterbij en begin je haar te zoenen. Ps:2 vrouwen die zoenen = ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar voor mensen die nog nooit gezoend hebben kan ik begrijpen dat zij om tips vragen. Bij haar is het anders omdat ze met een meisje gaat zoenen en dat is een hele andere ervaring! |
![]() |
||
Verwijderd
|
![]() king112, zo hou je het ietsjes overzichtelijker dan 4 berichtjes onder elkaar ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dies best lenig... zo met dan been ![]()
|
Hej Yvetje! Ik denk niet dat je je hier echt druk om hoeft te maken hoor! Jullie willen het allebei dus ik denk dat de spanning sowieso al wel in de lucht hangt. Er komt dan vanzelf wel een moment van: "en nu gaan we zoenen"
Laat je even horen hoe het is afgelopen? ![]() Kusje, Kronkel
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Geen idee...sommigen zijn zo zat als een kanon, en sommigen zijn gewoon echt bi. Mijn ex bijvoorbeeld heeft in een zatte bui seks gehad met een vriendin van haar (enorm koningsverhaal overigens), maar bi is ze obsoluut niet. |
![]() |
|
Je hoeft als meisje helemaal niet lesbisch/bi te zijn om zoenen of zelfs seks met een meisje lekker te vinden.
@Yvetjuh: Gewoon jezelf zijn, en niet hele tijd aan dat 'moment' denken, want dan is het ook zo gedwongen. Wel handig is om het glas te breken. Dat kun je doen b.v. met Truth or Dare ofzo. ![]() Met z'n tweeën wel beetje vreemd, maarja als je beetje creatief bent. ![]()
|
Je kunt er ook gewoon een weddenschap maken samen met je vrienden/vriendinnen.
Ik (dacht dat ik) kreeg veel bier als ik "het (zoenen) met een jongen" zou doen, naderhand bleken velen zich er toch niet aan te houden. ![]() Verder denk ik wel dat je dat gewoon af kunt spreken, maar het hoeft ook niet op de een op andere minuut op afspraak, je weet van elkaar dat je het graag wilt met elkaar, maar je moet het eerst even "gezellig" maken, de rest volgt vanzelf.
Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 18:08. |
![]() |
|
Wooooo ik had echt al super lang niet meer gekeken hier (omdat ie helemaal naar onderen was verhuisd) maar vet leuke reacties jaa!!! :-)
Ondertussen is er nog steeds nix gebeurd, 2 keer afgesproken (gewinkeld) maar donderdag gaan we samen naar Lady Dana en dan blijf ik slapen, dus je weet maar nooit... Ik had er geen idee van dat zoveel meiden dat willen joh! Voelde me echt alleen :-) *LOL* xxx
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik: ja.. ![]() Ze vond me maar maf ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Meisje gezoend met koortslip Eind-Baas | 6 | 04-12-2012 20:38 | |
Seksualiteit |
zoenen met een meisje tricky01 | 63 | 06-02-2006 11:27 | |
Liefde & Relatie |
zoenen met een meisje *sheer* | 51 | 07-11-2004 00:50 | |
Seksualiteit |
Zoenen (voor de meiden ).. Soof18 | 32 | 20-05-2003 10:29 | |
Seksualiteit |
zoenen met een meisje (terwijl je zelf meissie ben) tomassonSmeissie | 79 | 25-05-2002 09:15 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |