Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2003, 15:21
murwari
murwari is offline
Ben jij een wegwerp persoontje
Of houd je alles maar dan ook alles bij?

En in welke mate doe je dit dan?
Oud 05-05-2003, 15:24
Boogie
Boogie is offline
Ik bewaar te veel nutteloze dingen als treinkaartjes of toegangskaartjes voor bepaalde zaken. Die bekijk ik waarschijnlijk toch nooit meer.
Oud 05-05-2003, 15:25
Verwijderd
Zelfde probleem als Boogie, maar dan ook kassabonnetjes e.d. En iedereen zich maar afvragen wat er toch allemaal in die dikke portemonnee van mij zit..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 15:26
Verwijderd
ik bewaar echt álles zo ongeveer...

treinkaartjes
volle strippekaarten
mailtjes
briefjes
oude weekbladen die ik toch nooit meer lees

mja, ik ben echt erg...

[edit] Waarom? geen idee...
geen zin om weg te gooien ofzo
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 15:26
murwari
murwari is offline
Bijkomend vraagje misschien: WAAROM doe je dat? Ik gooi amper spullen weg, en wil toch een beetje orde in de omgeving, dat is erg moeilijk; maar ik krijg het niet over mijn hart dingen weg te gooien
Oud 05-05-2003, 15:27
bloempie
bloempie is offline
Ik heb juist altijd van die buien wanneer ik 1 x heel veel dingen weggooi.. mja daar heb ik later meestal weer spijt van dan..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 15:28
Thomas
Thomas is offline
Ik bewaar teveel nutteloze dingen, dus ik ben niet bepaald een weg-werp persoontje.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 15:33
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik hou ook wel veel dingen...Vooral in mn kamer...In mn portemonnee bijna niet...Als ik dan gek word van die troep ga ik alle dingen wegsmijten waar ik toch niks meer mee doe...
Oud 05-05-2003, 15:35
Verwijderd
een bewaart nuttleoos dingen persoontje
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Boogie schreef op 05-05-2003 @ 16:24:
Ik bewaar te veel nutteloze dingen als treinkaartjes of toegangskaartjes voor bepaalde zaken. Die bekijk ik waarschijnlijk toch nooit meer.
Oh jee, ik heb nog een treinkaartje van een half jaar geleden toen ik 2 uur vertraging had... Nog niet opgestuurd... *domdomdom*

Ik bewaar ook allerlei kaartjes, als ik met m'n vriend naar de bios ga wil ik na afloop zijn kaartje ook nog eens, om er vervolgens nooit meer naar te kijken... Hoewel het wel erg leuk is een heel oud kaartje terug te vinden 'Oh, cool, in 1990 ben ik naar Bambi gegaan!'

Soms heb ik perioden dat ik ineens alles op ga ruimen, ik kijk niet maar smijt alles wat onnodig lijkt weg (zo heb ik m'n super grote knikkercollectie te otto in gesmeten ).
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 15:37
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
murwari schreef op 05-05-2003 @ 16:26:
Bijkomend vraagje misschien: WAAROM doe je dat?
Omdat ik het leuk vind dat ik dat ooit heb gekocht oid (zoals een treinkaartje) en het misschien leuk is om dat ooit eens terug te zien, wat ik waarschijnlijk nooit zal doen.
Oud 05-05-2003, 15:45
Verwijderd
Ik heb een speciale la voor dingen die absoluut overbodig zijn maar die ik toch niet weg wil gooien. Al vanaf m'n zesde. Steeds als de la vol is, doe ik de inhoud in een doos, en breng ik die naar zolder. Er staan nu vijf dozen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 15:49
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Ik bewaar ook echt vanalles. Het is dan ook een teringbende op mijn kamer, vooral als je ook nog een paar kasten open trekt...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 15:55
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik bewaar ook veel nutteloze dingen, maar eens in de zoveel tijd als ik in een opruim bui ben, gooi ik al die nutteloze dingen weg! (nou ja, alles, bijna alles)
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 16:14
PV
PV is offline
ohja ik bewaar ook alles.. treinkaartjes ind, bonnetjes, ik heb nog ouwe busabonnementen uit 1996 liggen tijdschriften ook.. ouwe schooldingen.. van de basisschool ligt alles er nog oude verjaardagskaarten.. op mn pc bewaar(de) ik ook alles, e-mails en zo.. maar laatst heb ik er een hele hoop gedelete.

sja waarom t kan altijd nog es van pas komen.. en sommige dingen zijn ook wel leuk om terug te vinden
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 17:10
Shock
Shock is offline
concertkaartjes en flyers enzo bewaar ik wel, maar treinkaartjes gaan me ietsie te ver..
Oud 05-05-2003, 17:15
Verwijderd
nee, ik bewaar alles, maar dan oko echt alles:
treinkaartjes
bioscoopkaartjes
snoeppapiertjes
inpakpapiertjes
nutteloze discussies over een blaadje met een vriendin
minitekeningetjes op een notitieblaadje
en van dat soort dingen
en me moeder maar zeuren dat me kamer eens opgeruimd moet worden..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 17:17
thunder110
thunder110 is offline
Ik gooi alles weg. Ik heb echt een grondige hekel aan álles wat in mijn optiek overbodig is. Nuja, op dat moment dan.
Oud 05-05-2003, 17:17
neobamboom
neobamboom is offline
nee
ik bewaar bestwel veel
Oud 05-05-2003, 17:19
jeffry
jeffry is offline
ik gooi alles weg als het geen zin heeft om het te bewaren.
Oud 05-05-2003, 17:21
euroshima
euroshima is offline
Ik bewaar eerst vanalles en nog wat, maar een maand later vind ik het weer terug en smijt ik het alsnog weg, omdat het toch allemaal nutteloze rotzooi is (geworden).
Oud 05-05-2003, 17:36
Ketjing
Ketjing is offline
Ik bewaar alleen oude tijdschriften, meestal lees ik ze ook nog wel eens. Bonnetjes en dergelijke gooi ik altijd meteen weg.
Oud 05-05-2003, 17:55
tsx
tsx is offline
'Nope ik smijt alles weg hoe lichter hoe beter.
Oud 05-05-2003, 18:04
Another Way
Another Way is offline
Ik gooi echt bijna alles wat ik niet nodig heb weg

Ik heb dan oon geen dingen van voor mn 13de
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 18:22
Verwijderd
Ik gooi bijna nooit iets weg, en als ik het weggooi komt het in de daarvoor bestemde prullenbakken terecht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2003, 18:31
Secreet
Secreet is offline
Geen idee, ik bewaar veel nutteloze dingen maar belangrijke dingen ben ik altijd kwijt...
Oud 05-05-2003, 18:55
Miracle
Miracle is offline
Whaa, ik kan echt nooit iets weggooien. Echt dom, want daardoor zit m'n kamer best wel vol, maarja daar heb ik ook een grote kamer voor
Oud 05-05-2003, 19:34
Dminor
Dminor is offline
Ik ben een bewaarmens.
Oud 05-05-2003, 19:51
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Boogie schreef op 05-05-2003 @ 16:24:
ik ook Vooral mijn moeder wordt er helemaal gek van. Ben zelfs zo dat ik bijzondere maten doosjes bewaar voor de sinterklaas suprises. Ik heb altijd ruim voor sinterklaas genoeg spul om voor de hele klas zowat wat te kunnen maken
Oud 05-05-2003, 20:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De meeste dingen houd ik een tijdje bij, dan gooi ik ze weg (bijvoorbeeld een volle buskaart met maar 1 strip erop ). Maar belangrijke dingen van school bijvoorbeeld hou ik. Nutteloze dingen waarvoor ik me niet interesseer doe ik meteen weg. Dus ja, het ligt er aan wat.
Oud 05-05-2003, 20:50
Verwijderd
nutteloze dingen gaan bij mij meteen de prullenbak in, wat heb je eraan als je er toch niks mee doet?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten