Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2003, 10:12
BELLEKE
BELLEKE is offline
ik weet niet of het hier hoort of bij L&R maar ik weet op den duur niet meer wat geven voor moeder -en vadertjesdag...

hebben jullie de gewoonte wat te geven?
Wat is het dan?

x

Laatst gewijzigd op 05-05-2003 om 10:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2003, 10:27
Verwijderd
Ik doe nooit aan moederdag en vaderdag... m'n ouders vinden dast ik altijd lief tegen ze moet zijn
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 10:31
marlies
marlies is offline
Ik ben elke dag lief tegen mijn vader en moeder

Nee maar effe serieus, mijn ouders vinden het maar onzin dus doen wij er niet aan.
Oud 05-05-2003, 10:32
Verwijderd
mijn mama krijgt van mijn papa een senseo-crema-koffie-zet-apparaat... of hoe heet dat?

en van mij en m'n broer een bossie bloemen.

en vaderdag doen we eigenlijk nooit aan, schandalig genoeg
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 10:44
Verwijderd
Wij vieren het altijd wel. Meestal geef ik iets dat ze graag willen hebben, loop ik ook niet het risico dat ze het niet leuk zullen vinden.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 10:46
Verwijderd
doe ik niet aan
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 10:58
Verwijderd
mn moeder doet er niet aan, dus krijgt ze niks

mn vader doet het altijd tegelijk met zn verjaardag, (hij is 15 juni jarig) Dus hij krijgt wel iets. Wat? geen idee...

mn 'schoonmoeder' doet er wel aan, dus voor haar ga ik ook nog iets komen, wss met mn vriend samen (ben het weekend van moederdag bij mn vriend)

mn 'schoonvader'.. geen idee of ie eraan doet, maar als het vaderdag is, zit ik bij mn vader zijn verjaardag te vieren.. Dus ik denk dat ik hem maar een kaartje ga sturen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 11:08
Qimm
Qimm is offline
Mijn mams krijgt van mij weer een nieuwe varen en voor mijn paps... ja daar moet ik nog wat voor verzinnen. Is van later zorg dan moederdag
Oud 05-05-2003, 11:13
Evito
Evito is offline
vadertjes? lol

anyways daar doen we niet aan
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 11:40
Thomas
Thomas is offline
Als ik niets zou kopen dan zou daar de grootste ruzie door ontstaan. Ik ga wel iets kopen maar ik heb nog geen enkel idee wat. Waarschijnlijk wordt dat wel weer de gebruikelijke douche-gel.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 05-05-2003 @ 12:40:
Als ik niets zou kopen dan zou daar de grootste ruzie door ontstaan. Ik ga wel iets kopen maar ik heb nog geen enkel idee wat. Waarschijnlijk wordt dat wel weer de gebruikelijke douche-gel.
das saai...

geef dr het boek dat ze al zo lang wil hebben
geef dr twee bioscoopbonnen zodat ze met je vader (of een vriendin ofzo) gezellig naar de bios kan
geef dr een cd van dr favoriete artiest
geef dr een mooie plant voor naast de bank
maar geef dr iig geen douchegel!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 11:56
Verwijderd
Citaat:
vleermuissie schreef op 05-05-2003 @ 12:54:
das saai...

geef dr het boek dat ze al zo lang wil hebben
geef dr twee bioscoopbonnen zodat ze met je vader (of een vriendin ofzo) gezellig naar de bios kan
geef dr een cd van dr favoriete artiest
geef dr een mooie plant voor naast de bank
maar geef dr iig geen douchegel!
Dat is wel een vet idee, twee bioscoopkaartjes . Alleen heeft mijn vader nooit tijd .
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 12:31
Verwijderd
MIjn moeder krijgt een relaxed avondje met stomen/massages/schoonheidsbehandelingen enzovoort bij een beautycentrum. Was wel iets duurder als ik had verwacht maarja ik heb ten slotte maar 1 moeder
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 12:33
Qamra
Qamra is offline
Ik geef nooit iets. Altijd samen met mijn vader en dan nog geven we soms niets omdat ze alles al heeft.. Tsja...
Oud 05-05-2003, 12:47
PV
PV is offline
ik geef wel altijd wat.. mn moeder iets waar ze zelf achter heeft gevraagd of iets van zeep/doucheschuim/parfum.. mn vader iets voor zn pc of andere hobbydingen..
beetje afgezaagd maarja
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 13:10
Piccola
Piccola is offline
M'n moeder wil een armbandje. Dus dat koop ik samen met een doosje kersenbonbons. En m'n vader krijgt gewoon weer iets voor onder de douche, een boek of een cd ofzo.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 13:16
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik heb er tot vorig jaar altijd aan gedaan maar nu niet echt meer, denk dat m'n vriend wel een bosje bloemen voor m'n moeder zal kopen.
Oud 05-05-2003, 15:33
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 05-05-2003 @ 12:56:
Dat is wel een vet idee, twee bioscoopkaartjes . Alleen heeft mijn vader nooit tijd .
dan zorg je ervoor dat ie tijd heeft..
's avonds een keertje
overdag int weekend

hij is toch niet áltijd ergens mee bezig?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 15:54
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Alex schreef op 05-05-2003 @ 13:31:
MIjn moeder krijgt een relaxed avondje met stomen/massages/schoonheidsbehandelingen enzovoort bij een beautycentrum. Was wel iets duurder als ik had verwacht maarja ik heb ten slotte maar 1 moeder
Wat lieeefff! Was ik jouw moeder maar!

Ontopic:
Ik maak een tekening/schilderijtje/ed en geef bloemetjes, ontbijtje op bed ed.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 20:50
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik ook niet. Ik leg wel wat geld met mijn pa en mijn zusje bij elkaar voor een of ander afgezaagd of vrouwelijk cadeautje
Oud 05-05-2003, 20:56
Balance
Balance is offline
wij doen daar altijd aan.

samen met m'n broer en m'n vader geef ik met moederdag:
- anti-rimpel dagcrème (wilde ze zelf hoor )
- manicuresetje
- tuin dingetje voor in de vijver
- tuinkabouter
- plant

m'n moeder is nogal gek op dingen voor in de tuin en de bovenste 3 dingen heeft ze zelf uitgekozen.

wat m'n vader krijgt: geen idee. wat er tegen die tijd in de winkels ligt. zal wel een aftershave en eau de toilette worden oid.
Oud 06-05-2003, 15:45
sunflouwer
sunflouwer is offline
ik weet het nog niet, mijn moeder wou heel graag dezelfde oorbelletjes die ik ook had, maar ze verkopen ze niet meer
en ze wou een vaas, maar die heeft ze zelf al gekocht, dus ik kijk nog wel eventjes maar een ontbijtje krijgt ze wel!
en voor mijn vader denk ik nog wel eventjes, zie ik dan wel weer
Oud 06-05-2003, 15:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik denk dat ik voor mn moeder maar een bloemetje of een plantje ga kopen ofzow, ik weet zo gauw niets beters en ik moet het ook alleen of samen met mijn broertje financieren (mn ouders zijn gescheiden). Ik denk trouwens dat ik nu ook maar gelijk mn vaderdagkadootje ga kopen want mn Pa wil altijd iets voor in de keuken en dat is nu in de aanbieding, vorig jaar wilde mn moeder een bbq en die waren met vaderdag in de aanbieding
Reageren

Regels voor berichten