Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Ik maak een tekening/schilderijtje/ed en geef bloemetjes, ontbijtje op bed ed. |
![]() |
|
wij doen daar altijd aan.
samen met m'n broer en m'n vader geef ik met moederdag: - anti-rimpel dagcrème (wilde ze zelf hoor ![]() - manicuresetje - tuin dingetje voor in de vijver - tuinkabouter - plant m'n moeder is nogal gek op dingen voor in de tuin en de bovenste 3 dingen heeft ze zelf uitgekozen. wat m'n vader krijgt: geen idee. wat er tegen die tijd in de winkels ligt. zal wel een aftershave en eau de toilette worden oid.
|
ik weet het nog niet, mijn moeder wou heel graag dezelfde oorbelletjes die ik ook had, maar ze verkopen ze niet meer
![]() en ze wou een vaas, maar die heeft ze zelf al gekocht, dus ik kijk nog wel eventjes maar een ontbijtje krijgt ze wel! en voor mijn vader denk ik nog wel eventjes, zie ik dan wel weer
|
Ik denk dat ik voor mn moeder maar een bloemetje of een plantje ga kopen ofzow, ik weet zo gauw niets beters en ik moet het ook alleen of samen met mijn broertje financieren (mn ouders zijn gescheiden). Ik denk trouwens dat ik nu ook maar gelijk mn vaderdagkadootje ga kopen want mn Pa wil altijd iets voor in de keuken en dat is nu in de aanbieding, vorig jaar wilde mn moeder een bbq en die waren met vaderdag in de aanbieding
![]()
|
![]() |
|
|