![]() |
|
![]() |
je hoefd alleen 3 velden in te vullen, achetrnaam en naam en email, heel snel klaar, druk op linkies
steniging!? svp ondertekenen! In Nigeria heeft het Hooggerechtshof de ter doodveroordeling van Amina bevestigd. Zij is veroordeeld om tot aan de hals te worden ingegraven en te worden gestenigd, tenzij het belang van deze veroordeling de Nigeriaanse overheid aan het denken zet. Tot nu toe heeft deze overheid de steniging met een maand uitgesteld omdat Amina haar zoontje borstvoeding geeft. Via een handtekencampagne zoals deze zijn wij erin geslaagd het leven te redden van een andere vrouw die in een gelijkaardige situatie verkeerde. (Safiya was moeder geworden alhoewel ze uit de echt gescheiden was en moest daarom gestenigd worden). Er is geen tijd te verliezen! Aarzel niet, handel! Amnesty International vraagt steun! Surf dus even naar http://www.amnesty.nl/shariapetitie.shtml en onderteken de petitie. Er zouden dit keer minder handtekeningen verzameld zijn .... doen dus! Verspreid dit bericht zoveel mogelijk. Denk vooral niet dat een actie als deze nutteloos is, het leven van een andere vrouw werd erdoor gered! Verstuur dit bericht misschien vooral aan personen die dergelijk onrecht verwerpen of tegen de doodstraf gekant zijn. Het duurt nog geen minuut en het helpt. Surf dus even naar http://www.amnesty.nl/shariapetitie.shtml en onderteken de petitie.
|
![]() |
|
gedaan maar onder een ander emailadres en een valse naam.
Naam werd Archangel Mikel en emailadres werd Mikel@heaven.com ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed dat je het hier neerzet. Ik weet zeker dat ik het anders niets had ingevuld. En wat die kritiek betekend, daar moet je niet op reageren. Als je zelf tegenover de dood staat dan piep je wel anders. En dan wil je ook dat mensen je "proberen" te redden. Dus laat die lui zeuren....
Groetjes motormuis |
![]() |
||
Citaat:
Die vrouw heeft blijkbaar een overtreding begaan en daar staat een straf op. Dat wist ze bij het begaan van die daad ("iedere burger wordt geacht de wet te kennen") en daar moet ze nu de consequenties maar van nemen. Als ze ten onrechte bestraft is, dan is het iets anders. Dan werkt het Nigeriaanse rechtsysteem niet goed. Dan heerst er een vorm van willekeur. Dat is echter iets wat ik nergens gelezen heb. Die vrouw is dus (voor zover ik weet) terecht bestraft.
|
Verwijderd
|
Lees hier meer voordat je met allerlei onwaarheden aan komt zetten.
Ik irriteer me aan de spelfout in de titel van deze topic ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
de wet is de wet, iedereen hoort de wet te kennen, dus had ze maar niet vreemd moeten gaan. Goed doordachte redenering hey. Dit is nou juist een protestactie tegen die wet. Ik teken de petitie omdat het in mijn ogen namelijk barbaars is om iemand in te graven en dood te stenigen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
getekend
Citaat:
nee he, doe maar niet naar nederland wij leven hier zo lekker met ons arisch blanke huidskleurtje... als je dit irl had gezegd had ik je geslagen. sorry jij bent echt dom, en nee, dit is geen schelden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
offtopic:
wat vinden jullie btw van mijn nieuwe avatar? ik zat te twijfelen tussen die ik nu heb en deze
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik merk aan de manier van posten dat hij het meent ![]() ![]() Naja, bij deze graag een uitleg AlwaysGood! Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
offtopic:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ondanks dat ben ik van mening dat er wat ondernomen moet worden tegen een dusdanig systeem (makkelijker gezegd dan gedaan uiteraard). Met een actie als deze voorkom je misschien één tragisch geval, maar morgen wordt de volgende vrouw gestenigd omdat ze het met de buurman heeft gedaan. |
![]() |
|
Ik doe er alles aan dat voor mij mogelijk is om een dergelijk onmenselijk systeem te dwarsbomen. Mijn naam invullen is dus wel het minste dat ik kan doen. Ook al is het twijfelachtig of je deze persoon kan helpen, het is geen moeite toch? Bij het lezen van mijn post had je het al 3 keer kunnen doen.
En bij die andere mensen die het kennelijk echt niets scheelt dat deze vrouw net zolang stenen tegen haar hoofd krijgt gegooid tot haar hersenen uit haar hoofd druipen, sorry, maar daar kan ik geen geen respect voor opbrengen. Beetje puberale opmerkingen zijn dat. (Kortzichtig, egoïstisch, naïef)
||
Citaat:
|
|