![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Sommige jongens zijn gewoon lui. Wham bam thank you ma'm.
Maar dat laat je toch niet op je zitten? Kom op, por hem maar eens flink wakker! Stel maar eens wat eisen, en ga je vooral niet in zitten houden omdat je denkt dat ij het wel niet zou willen. Of voor de jongens, dat zij het vast wel raar zou vinden of niet zou durven. Gewoon DOEN! Dus niet tjdens de sperziebonen vorstellen om vananvond eens vatsbindsex te proberen, maar tijdens heftig gewoon vrijen een sjaaltje of een panty of een stropdas te pakken en te beginnen met vastbinden of blinddoeken. Tien tegen een dat jullie je voor elkaar inhouden en dus heel veel lol mislopen. Het is maar sex, je kunt het niet verkeerd doen! En als het niks is, dan doe je het de volgende keer weer anders.
|
![]() |
met onze groep gaan vaak ook een paar meiden mee van onze leeftijd en ik weet uit ervaring dat die echt wel geil kunnen zijn.
"Jeroen het is weer tijd dat we voor Janneke een jongen gaan zoeken" ![]()
||
Citaat:
Als je het hebt over "niet vrijgezelle mensen", dan zijn jongens in de regel écht niet geiler dan meisjes. Ik lees hier bijvoorbeeld ook vaker de sexavontuurtjes van meisjes (Vampiria, Morgan, poesiefox) dan van jongens. En verder is het gewoon persoonlijk.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |