Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2003, 11:44
skyscraper
skyscraper is offline
ja, ( 50 )
Oud 06-05-2003, 11:46
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 06-05-2003 @ 12:38:
Ik zal even opheldering geven, want natuurlijk ben ik de slet waar dit loze topic op slaat.

Ik had een paar weken een vriendje waar ik absoluut niet serieus gek op was. Nou, de laatste week heb ik hem alleen maar afgekat (OK, dat was gemeen) en uiteindelijk heb ik het uitgemaakt omdat ik me bij hem niet op mijn plek voel, en ik nog veel te veel van mijn ex hou.
Nou, TWEE DAGEN ERNA ben ik met de desbetreffende ex wat gaan eten en drinken, was lekker weer, en toen zijn we in het bos beland. Gewoon omdat we allebei zin hadden in goede en vertrouwde sex, en omdat het nu weer 'mocht' omdat ik vrijgezel ben.

Rampzalig, ik weet het. Ik zal branden in de hel..

Okee, dus die knul van de sex in de sexshop, da's weer uit?
Oud 06-05-2003, 11:49
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 06-05-2003 @ 12:46:
Okee, dus die knul van de sex in de sexshop, da's weer uit?
Als je dat tenminste sex zou willen noemen....

Ja, da's gelukkig weer uit.
Oud 06-05-2003, 11:53
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 06-05-2003 @ 12:49:
Als je dat tenminste sex zou willen noemen....

Ja, da's gelukkig weer uit.

Er waren al een paar losse eindjes, zoals de verwijderde foto's, en het feit dat jij over supersex schreef met de knul met de enorme tampeloeres, en dat was toch niet BWP! Dat was al foute boel!

Dus nou moet je er weer dagelijks een zes centimeter dikke (...) instoppen?
Oud 06-05-2003, 11:55
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 06-05-2003 @ 12:53:
Er waren al een paar losse eindjes, zoals de verwijderde foto's, en het feit dat jij over supersex schreef met de knul met de enorme tampeloeres, en dat was toch niet BWP! Dat was al foute boel!

Dus nou moet je er weer dagelijks een zes centimeter dikke (...) instoppen?
Nou, dagelijks kan ik niet zeggen helaas, maar ik hoop toch wel wekelijks...
Oud 06-05-2003, 12:02
Verwijderd
Ach.... niet mn type in ieder geval.
Oud 06-05-2003, 12:06
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 06-05-2003 @ 12:55:
Nou, dagelijks kan ik niet zeggen helaas, maar ik hoop toch wel wekelijks...
Schat, als jullie maar gelukkig worden. Hou het nou bij deze, het is blijkbaar toch je grote liefde.
Oud 06-05-2003, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef op 06-05-2003 @ 12:38:
Ik zal even opheldering geven, want natuurlijk ben ik de slet waar dit loze topic op slaat.

Ik had een paar weken een vriendje waar ik absoluut niet serieus gek op was. Nou, de laatste week heb ik hem alleen maar afgekat (OK, dat was gemeen) en uiteindelijk heb ik het uitgemaakt omdat ik me bij hem niet op mijn plek voel, en ik nog veel te veel van mijn ex hou.
Nou, TWEE DAGEN ERNA ben ik met de desbetreffende ex wat gaan eten en drinken, was lekker weer, en toen zijn we in het bos beland. Gewoon omdat we allebei zin hadden in goede en vertrouwde sex, en omdat het nu weer 'mocht' omdat ik vrijgezel ben.

Rampzalig, ik weet het. Ik zal branden in de hel..

Ach kom nou, ik kan me er prima iets bij voorstellen. Hoe kan het in godsnaam sletterig zijn als het met iemand is van wie je toch nog houdt, iemand met wie het vertrouwd is, iemand met wie je het al ontzettend veel vaker hebt gedaan... als hij nou een volkomen nieuw persoon was, goed. Maar dat is hij toch overduidelijk niet?
Oud 06-05-2003, 12:52
DeadNation
DeadNation is offline
Dit is echt te belachelijk voor woorden. Natuurlijk willen ze iemand niet de klote in helpen, maar onbedoeld doe je dat toch als je zoiets doet.....Dat je nieteens op kan brengen even te wachten is gewoon asociaal. Net als al die shittalk achteraf. Op t moment is alles geweldig, maar achteraf was t pure hel haha en dan zeggen ze dat vrouwen mentaal voorlopen en volwassener zijn. Pretty fuckin far from the truth....

Zo zie je maar weer....de dames denken er anders over. Eens te meer een bewijs dat veel vrouwen gewoon slecht en evil zijn....
Oud 06-05-2003, 13:21
AtHell
AtHell is offline
Nee, tuurlijk niet. Ze is een vrouw.
Oud 06-05-2003, 13:34
Mindfields
Mindfields is offline
Lekker topic Daan.

Oja, Vampiria, ik ken je verder niet ofzo, maar ik vind het wel een beetje errug lullig voor Alex dat je nu het uit is overal rond gaat strooien over hoe slecht hij in bed is ofzo.
Oud 06-05-2003, 13:43
DeadNation
DeadNation is offline
Lowest of the low....
Oud 06-05-2003, 14:05
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Parallel schreef op 06-05-2003 @ 14:34:
Lekker topic Daan.

Oja, Vampiria, ik ken je verder niet ofzo, maar ik vind het wel een beetje errug lullig voor Alex dat je nu het uit is overal rond gaat strooien over hoe slecht hij in bed is ofzo.

Wat zou jij doen als je op een openbaar forum door zijn maatjes voor slet wordt uitgemaakt?

Die maatjes hebben zich er niet eens mee te bemoeien! Het gaat hun namelijk niet aan.

En slecht in bed, ach, zo letterlijk moet je dat niet opvatten. Misschien pasten ze niet zo goed bij elkaar, of is Vampiria iets te veeleisend.
Oud 06-05-2003, 14:10
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 06-05-2003 @ 15:05:
Wat zou jij doen als je op een openbaar forum door zijn maatjes voor slet wordt uitgemaakt?

Die maatjes hebben zich er niet eens mee te bemoeien! Het gaat hun namelijk niet aan.

En slecht in bed, ach, zo letterlijk moet je dat niet opvatten. Misschien pasten ze niet zo goed bij elkaar, of is Vampiria iets te veeleisend.
Nouja, er staat er niet letterlijk dat het om Vampiria gaat, maar ik snap je punt wel ja, het hoort gewoon niet.

Maar toch vind ik dat het nogal, sja...Sowieso staat er in een ander topic dat het geweldig was en nu is hij opeens slecht in bed, maar buiten dat vind ik het gewoon ook niet echt aardig tegen over haar ex dat ze nu in elk topic gaat verkondigen hoe slecht hij in bed dus opzich..maarja, niks tegen Vampiria hoor, ik weet niet hoe het verhaal verder in elkaar steekt

En dat Alex z'n 'maatjes' () zo'n topic openen, daar kan hij zelf natuurlijk ook niks aan doen
Oud 06-05-2003, 14:11
Mark
Mark is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 06-05-2003 @ 01:00:
Het feit dat julie kids zo makkelijk van het ene bed naar het andere bed hopsen, en weer terug, wil alleen maar zeggen dat het hele relatiegebeuren nog niet meer voorstelt dan een spelletje.

Dan is ze dus ook geen slet, maar zijn jullie geen van allen rijp voor een relatie. Het is alleen maar een excuus om eens lekker sex te hebben. Daarom hebben jullie ook zo makkelijk sex met een ex, of met een vriend. Gevoelsmatig stelt het allemaal nog geen ene ruk voor. De enige persoon die er echt toe doet, dat zijn jullie nog zelf.

Hou het dan ook lekker bij masturbatie, dan heb je sex met de persoon waar je het meest van iedereen van houdt. Maar ga niet lopen meedoen in de ere-divisie en gooien met termen als slet.
Jullie doen toch nog maar mee voor spek en bonen. Neem jezelf en elkaar dan ook niet zo serieus.
Oud 06-05-2003, 14:13
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Parallel schreef op 06-05-2003 @ 14:34:
Lekker topic Daan.

Hij kwam ermee aanzetten dat ik een slet ben, nou, ik kan ook gemeen zijn hoor. En bovendien is het gewoon de waarheid.
Oud 06-05-2003, 14:15
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Parallel schreef op 06-05-2003 @ 15:10:
Sowieso staat er in een ander topic dat het geweldig was en nu is hij opeens slecht in bed
Je moet wel een beetje zeggen wat ze willen horen natuurlijk! Hij was nog zo onervaren, dus zei ik vaak dat dat niet te merken was, gewoon om hem een plezier te doen.
Oud 06-05-2003, 14:18
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 06-05-2003 @ 15:13:
Hij kwam ermee aanzetten dat ik een slet ben, nou, ik kan ook gemeen zijn hoor. En bovendien is het gewoon de waarheid.
Okee, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten
maar was HIJ het die het zei en niet 1 van zn vriendjes?
Oud 06-05-2003, 14:21
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Parallel schreef op 06-05-2003 @ 15:18:
Okee, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten
maar was HIJ het die het zei en niet 1 van zn vriendjes?
Eh.. Moet je even op onzin in het 'grote exen haattopic' kijken.
Oud 06-05-2003, 14:22
DeadNation
DeadNation is offline
Nog een leugenares ook...haha je komt steeds beter voor de dag.
Oud 06-05-2003, 14:26
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 06-05-2003 @ 15:22:
Nog een leugenares ook...
Doel je nu op het feit dat ik tegen die jongen heb gezegd dat hij goed in bed is? WAT HAD IK DAN MOETEN ZEGGEN????? 'Ja, ik merk duidelijk dat je het pas een paar keer gedaan hebt, je kunt er echt niks van.' Jezus man, zoiets zeg je toch niet tegen een onzeker iemand?
Oud 06-05-2003, 14:37
Verwijderd
uhm.. ja.. zal ik dit topic maar op slot gooien dan?

Ik bedoel, de hoofdvraag is in feite opgebouwd naar "wie vindt Vampiria een slet?" en dat lijkt me nou net niet helemaal de bedoeling.

Dus ja, ik doe 'm op slot. En ik hoop dat jullie het onder elkaar kunnen oplossen ofzo

xx
Oud 06-05-2003, 14:37
DeadNation
DeadNation is offline
Nee dan doe je net alsof hij goed is en brand je em daarna af haha. Nee nu issie een zelfverzekerde knaap...haha

Regels voor berichten