Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() moettie niet wágen en gelukkig doet hj dat ook niet
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een one-night-stand met iemand hebben vind ik alleen kunnen in 'overleg', dus niet op de manier die jij gedaan hebt. Wat iemand al zei, zeg het dan van te voren. En ik denk dat als jij van het 'kunnen' ervan overtuigd was, dat je dat ook had gedaan...of je gaat/ging er juist teveel van uit dat zo iets voor iedereen normaal is oid. Ik zou het een volgende keer iig van te voren melden, dan weet het meisje ook waar ze aan toe is en kan ze nog 'nee' zeggen. In een relatie vind ik het zonder meer verwerpelijk...maar goed, meningen verschillen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ok
Maar dat helpt ook niet altijd hoor. Laat me ff terug denken... *denkt...denkt...* Owja, weet het weer. ik schrijf ff hoe dat ging: Via mijn ex vriendin leerde ik een meisje kennen. was een leuk aardig meisje, daar nix van. Ze had via mijn ex weer mijn nummer gekregen en belde me dus op dat ze wel eens zou willen uiteten met mij. Hebben we gedaan. Na het etentje vroeg ze of ik niet met haar mee naar huis zou willen gaan...(met een leuke blik der bij..) Ik heb toen gezegd dat ik dus geen relatie wilde. Vond ze goed, dat wilde zij zelf ook niet had ze gezegd. Maar toen me ma belde dat ik naar huis moest komen door een of ander reden en zei mij hoorde zeggen "kom er aan" zei ze: Vind je echt dat wij nix hebben...het klikt tussen ons, waarom niet..??" VInd ik zooooooooooooo zeikerig he... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
sex zonder liefde is voor mij onmogelijk denk ik...
je kan tog niet intiem gaan zitten doen met iemand van wie je helemaal niet houdt? wat is nou heerlijker dan zoenen, knuffelen of weet ik wat ook met iemand waarvan je houdt? en sex valt daar dus ook onder bij mij.. ik zou ook nooit een one-nightstand met iemand doen/hebben *weet ik veel* omdat daar gewoon geen liefde bij is... |
![]() |
||
Citaat:
Mijn vriend reageert waarschijnlijk net zo als ik ![]() En natuurlijk houd ik veel te veel van mijn vriend en is hij meer dan genoeg voor mij en wil ik nooit meer iemand anders... maar dat spreekt vanzelf anders zou et mijn vriend niet zijn ![]()
Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 17:27. |
![]() |
|
ik zou het nooit doen, sex voor 1 keertje, daarvoor is het te speciaal.
Maar ik kan me makkelijk voorstellen dat mensen dat doen. Als het duidelijk is dat het alleen voor de sex is, what's the problem? Het is wat anders als de een de ander aan het lijntje houd... maar een one-night stand met een ander terwijl je een relatie hebt kan echt niet. Dat is toch gewoon vreemd gaan. Ik weet niet hoe anderen er over denken, maar in mijn ogen is een relatie je binden aan een persoon. Je hebt dan toch genoeg aan die ander?? Nou ja, mijn vriend moet dat in elk geval niet flikken ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 18:14. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Seks zonder verplichtingen is heerlijk. Vooral wanneer het met een persoon is die je goed kent en waarmee je er openlijk over kunt praten. Als je elkaar dan goed aanvoelt is het gewoon de perfecte oplossing voor mensen die geen zin hebben in het gezeik van een langdurige relatie maar toch hun evolutionaire behoeften niet willen onderdrukken.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
ik vind dat one-night-stands wel moeten kunnen, zou et misschien zelf minder snel doen maar et moet wel kunnen vind ik!
Citaat:
one- night-stand is oké ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En t moet gewoon 1xtje zijn enzo, dus echt een O-N-S. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
voor mij is sex iets wat ik graag met mn vriend zou hebben, iets intiems, iets wanneer je allebei van elkaar houdt.. meer dan enkel vrienden
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jullie mening over sex Unknown123 | 13 | 11-03-2014 02:42 | |
Liefde & Relatie |
Liefde en Sex zwaar verromantiseerd Warsocket | 82 | 13-09-2004 17:55 | |
Liefde & Relatie |
Is vriendschap een gevolg van 'geen sex'? EciD | 41 | 19-04-2004 19:05 | |
Liefde & Relatie |