Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2003, 16:13
Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
Hey people, meestal als ik met mensen praat over relaties enz. kom ik er achter dat veel mensen tegen zijn dat je met iemand naar bed gaat als je der geen relatie mee hebt. Vreemdgaan kan dus helemaal niet. One-night-stand is voor hun
Maar als je iemand leuk vind, maar je houdt niet van relaties, en je wilt gewoon voor de sex...moet tohc kunnen??

Ben ik nou de enige kip die dit normaal vind???

*tooooooook tok tok*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2003, 16:15
Mark
Mark is offline
Het kan wel ja. Gewoon sex voor 1 keer bedoel je, of echt een sexrelatie?

Mark
Oud 06-05-2003, 16:17
never mind
never mind is offline
voor mij is sex voor een keer onlomakelijk verbonden aan liefde... het is het naast elkaar liggen, elkaar strelen, zoenen, en naar elkaar kijken... dat kan niet zonder liefde...

bovendien is sex veel te speciaal om te doen bij iemand waar je verder niets voor voelt... en volgens mij ook niet half zo lekker
Oud 06-05-2003, 16:18
Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
Nee, gewoon 1 keer.

Das zo stom he. Ik had laatst een meisje ontmoet, en het klikte dus zijn we naar homepje gegaan. Toen ik de volgende ochtend weg wilde keek ze me verbaasd aan..."Vind je dit kunnen??" zei ze...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:24
never mind
never mind is offline
Citaat:
Kreeziee85 schreef op 06-05-2003 @ 17:18:
Nee, gewoon 1 keer.

Das zo stom he. Ik had laatst een meisje ontmoet, en het klikte dus zijn we naar homepje gegaan. Toen ik de volgende ochtend weg wilde keek ze me verbaasd aan..."Vind je dit kunnen??" zei ze...
dat kan ik heel goed begijpen... niet iedereen denkt er zo over als jij... als jij maar een one night stand wil moet je het r wel eerst vertellen... dat zou wel heel aardig zijn ("he, het spijt me maar ik wil geen relatie...") dan had ze nog kunnen zeggen dat ze geen sex wou....
Oud 06-05-2003, 16:28
Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
zal er de volgende keer aan denken...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:31
blupie
blupie is offline
Citaat:
Kreeziee85 schreef op 06-05-2003 @ 16:18:
Nee, gewoon 1 keer.

auww...das lullig voor dr... dat zou ik zelf ook heel erg vinden... het is niets voor mij om sex te hebben met iemand waar ik niet van hou, maar ik kan me wel voorstellen dat anderen daar anders over denken hoor, dus zo raar vind ik het niet van je.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:33
Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
pfieuww...gelukkig maar!!!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:36
Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
jullie vinden het dus ook niet kunnen dat je een vaste vriend/vriendin hebt, maar daarnaast nog met anderen naar bed gaat..? Wat zou je vinden van je partner?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:38
never mind
never mind is offline
Citaat:
Kreeziee85 schreef op 06-05-2003 @ 17:36:
jullie vinden het dus ook niet kunnen dat je een vaste vriend/vriendin hebt, maar daarnaast nog met anderen naar bed gaat..? Wat zou je vinden van je partner?
dat is dus nóg minder! Ik zou hem een verschikkelijke lul en klootzak vinden, me een maand (minstens!) doodhuilen.... enneh ohja... het ook nog uitmaken...

moettie niet wágen en gelukkig doet hj dat ook niet
Oud 06-05-2003, 16:40
Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
Nou jongen..je weet het...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:42
Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
Maar jij zou dat dus ook niet doen??? Je vind iemand anders ook best leuk... Hij/zij zit onwijs met je te flirten....je krijgt rare gevoelens van binnen...
..echt niet??
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik idd niet kunnen.

Een one-night-stand met iemand hebben vind ik alleen kunnen in 'overleg', dus niet op de manier die jij gedaan hebt. Wat iemand al zei, zeg het dan van te voren. En ik denk dat als jij van het 'kunnen' ervan overtuigd was, dat je dat ook had gedaan...of je gaat/ging er juist teveel van uit dat zo iets voor iedereen normaal is oid. Ik zou het een volgende keer iig van te voren melden, dan weet het meisje ook waar ze aan toe is en kan ze nog 'nee' zeggen.

In een relatie vind ik het zonder meer verwerpelijk...maar goed, meningen verschillen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Kreeziee85 schreef op 06-05-2003 @ 17:42:
Maar jij zou dat dus ook niet doen??? Je vind iemand anders ook best leuk... Hij/zij zit onwijs met je te flirten....je krijgt rare gevoelens van binnen...
..echt niet??
Nee, ik belazer m'n vriend niet. Ik vind andere jongens bovendien niet leuk, ik heb voldoende aan mijn vriend. Ik houd er ook niet van als mensen met me gaan zitten flirten, dat werkt sowieso al tegen iemand. In het verleden heb ik het eerst uitgemaakt voor ik überhaupt een andere relatie aanging. Ik ben sowieso niet iemand voor een one-night-stand en zeker niet als ik een relatie heb met iemand waar ik verschrikkelijk veel van houd.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:52
Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
ok
Maar dat helpt ook niet altijd hoor.
Laat me ff terug denken... *denkt...denkt...*

Owja, weet het weer. ik schrijf ff hoe dat ging:

Via mijn ex vriendin leerde ik een meisje kennen. was een leuk aardig meisje, daar nix van. Ze had via mijn ex weer mijn nummer gekregen en belde me dus op dat ze wel eens zou willen uiteten met mij. Hebben we gedaan. Na het etentje vroeg ze of ik niet met haar mee naar huis zou willen gaan...(met een leuke blik der bij..) Ik heb toen gezegd dat ik dus geen relatie wilde. Vond ze goed, dat wilde zij zelf ook niet had ze gezegd. Maar toen me ma belde dat ik naar huis moest komen door een of ander reden en zei mij hoorde zeggen "kom er aan" zei ze: Vind je echt dat wij nix hebben...het klikt tussen ons, waarom niet..??"

VInd ik zooooooooooooo zeikerig he...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:53
Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-05-2003 @ 17:46:
Nee, ik belazer m'n vriend niet. Ik vind andere jongens bovendien niet leuk, ik heb voldoende aan mijn vriend. Ik houd er ook niet van als mensen met me gaan zitten flirten, dat werkt sowieso al tegen iemand. In het verleden heb ik het eerst uitgemaakt voor ik überhaupt een andere relatie aanging. Ik ben sowieso niet iemand voor een one-night-stand en zeker niet als ik een relatie heb met iemand waar ik verschrikkelijk veel van houd.
heb je hoooooooogstwaarschijnlijk de ware ontmoet
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Kreeziee85 schreef op 06-05-2003 @ 17:53:
heb je hoooooooogstwaarschijnlijk de ware ontmoet
Ik hoop het.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 17:11
Verwijderd
Moet m'n vriend es flikken met een ander een one-nightstand: Hij kan met z'n pootjes van anderen afblijven, en zij van hem. Mijn gebied He's mine
En one-night stands op zich.... Wereldlijk, verwerpelijk, oppervlakkig en niet in mijn straatje
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 17:13
Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
hahahah, dat is echt duidelijk!!!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Kreeziee85 schreef op 06-05-2003 @ 18:13:
hahahah, dat is echt duidelijk!!!
ja
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 17:16
Verwijderd
sex zonder liefde is voor mij onmogelijk denk ik...
je kan tog niet intiem gaan zitten doen met iemand van wie je helemaal niet houdt? wat is nou heerlijker dan zoenen, knuffelen of weet ik wat ook met iemand waarvan je houdt? en sex valt daar dus ook onder bij mij..
ik zou ook nooit een one-nightstand met iemand doen/hebben *weet ik veel* omdat daar gewoon geen liefde bij is...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 17:18
Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
*me snapt dat niet...*
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 17:22
Verwijderd
hoeft tog ook niet..??
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 17:23
never mind
never mind is offline
Citaat:
Kreeziee85 schreef op 06-05-2003 @ 17:42:
..echt niet??
tuurlijk absoluut niet, niet zoenen niks!
Mijn vriend reageert waarschijnlijk net zo als ik en NEE ik ga zijn gevoelens niet kwetsen... En met mijn vriend wil ik verder... Dat ga ik niet verpesten door een "foutje" met een ander!

En natuurlijk houd ik veel te veel van mijn vriend en is hij meer dan genoeg voor mij en wil ik nooit meer iemand anders... maar dat spreekt vanzelf anders zou et mijn vriend niet zijn

Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 17:27.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 17:47
Thomas
Thomas is offline
Seks kan liefde zijn, maar ook gewoon lust. Daar komt het gewoon op neer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2003, 18:08
sunflouwer
sunflouwer is offline
ik zou het nooit doen, sex voor 1 keertje, daarvoor is het te speciaal.

Maar ik kan me makkelijk voorstellen dat mensen dat doen. Als het duidelijk is dat het alleen voor de sex is, what's the problem? Het is wat anders als de een de ander aan het lijntje houd...

maar een one-night stand met een ander terwijl je een relatie hebt kan echt niet. Dat is toch gewoon vreemd gaan. Ik weet niet hoe anderen er over denken, maar in mijn ogen is een relatie je binden aan een persoon. Je hebt dan toch genoeg aan die ander?? Nou ja, mijn vriend moet dat in elk geval niet flikken gelukkig doet ie dat ook niet

Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 18:14.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:48
Verwijderd
Seks zonder verplichtingen is heerlijk. Vooral wanneer het met een persoon is die je goed kent en waarmee je er openlijk over kunt praten. Als je elkaar dan goed aanvoelt is het gewoon de perfecte oplossing voor mensen die geen zin hebben in het gezeik van een langdurige relatie maar toch hun evolutionaire behoeften niet willen onderdrukken.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:52
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
jullie vinden het dus ook niet kunnen dat je een vaste vriend/vriendin hebt, maar daarnaast nog met anderen naar bed gaat..?
Ik snap niet hoe iemand dit normaal kan vinden?!?!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:56
Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
ik dus het tegenovergestelde van jou neit!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:14
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
sex=lust

met of zonder liefde,kan allebei
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:23
Verwijderd
Een soort sexrelatie zoals nare man beschrijft, zou ik wel leuk vinden. Als ik geen vriend had.

One night stand is niets voor mij. Je weet niet waar zijn mond en penis geweest zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:53
--GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-05-2003 @ 19:48:
Seks zonder verplichtingen is heerlijk. Vooral wanneer het met een persoon is die je goed kent en waarmee je er openlijk over kunt praten. Als je elkaar dan goed aanvoelt is het gewoon de perfecte oplossing voor mensen die geen zin hebben in het gezeik van een langdurige relatie maar toch hun evolutionaire behoeften niet willen onderdrukken.
you said it all!!
Oud 06-05-2003, 19:54
robbie-fan
robbie-fan is offline
ik vind dat one-night-stands wel moeten kunnen, zou et misschien zelf minder snel doen maar et moet wel kunnen vind ik!

Citaat:
maare dit vind ik dus echt niet door de beugel kunnen!

one- night-stand is oké vreemdgaan is niet oké
Oud 06-05-2003, 20:52
Verwijderd
Ik vind ook dat dat moet kunnen, hoor. Als je daar zin in hebt...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 23:11
king112
king112 is offline
Citaat:
Kreeziee85 schreef op 06-05-2003 @ 17:13:
Hey people, meestal als ik met mensen praat over relaties enz. kom ik er achter dat veel mensen tegen zijn dat je met iemand naar bed gaat als je der geen relatie mee hebt. Vreemdgaan kan dus helemaal niet. One-night-stand is voor hun
Maar als je iemand leuk vind, maar je houdt niet van relaties, en je wilt gewoon voor de sex...moet tohc kunnen??

*tooooooook tok tok*
nee
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 20:24
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:

wat is t nut van een vaste vriend(in) dan
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 20:25
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:

*tooooooook tok tok*
Nee moet kunnen, tenzij je al een relatie hebt.
En t moet gewoon 1xtje zijn enzo, dus echt een O-N-S.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 20:26
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:

*tooooooook tok tok*
nee blijkbaar niet.. zie 'ik ben STOM geweest'... het kan als je beide achter staat, voor mij is het niet kunnen,

voor mij is sex iets wat ik graag met mn vriend zou hebben, iets intiems, iets wanneer je allebei van elkaar houdt.. meer dan enkel vrienden
Oud 07-05-2003, 20:29
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Moet kunnen ... natuurlijk alleen als beide weten dat het niet voor een relatie is maar voor de sex ... en er mee akkoord gaan ... dan is er toch nix mix mee ?
Oud 07-05-2003, 20:30
Verwijderd
sex staat voor mij los van liefde, al brengt het bij mij wel meer plezier mee als ik het met mijn geliefde doe
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 21:22
Denise84
Denise84 is offline
ja, dat kan.
Reageren

Regels voor berichten