Advertentie | |
|
![]() |
|
Euhm ik weet eigenlijk niet wat ik ben
![]() Ik hou van stijlvol en vrouwelijk en sexy. Qua muziek hou ik van hiphop en soul... op msn is mn naam Soul Sistah, mn avatar is Lauryn Hill en mn signature is een quote van India.Arie. Mijn foto staat op mn fotoboek ![]() En nu mogen jullie zeggen hoe het heet wat ik ben ![]() xxx Kronkel
||
![]() |
Citaat:
![]() mijn avatar doet me denken aan juan een vriend van mij die altijd begint te gillen als hij iets van prada ziet m'n nick heeft geen ene f*ck met m'n hele lifestyle te maken. Ik heb vrienden die alto zijn 1tje dan
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
zucht, met jullie valt niet te praten ik ben een dromerige gothic, en al werden alle gothics opp deze aardkloot niet dromerig, dan was ik nog steeds een dromerige gothic, punt uit.
|
hmmmz...ben gewoon mezelf, loop er de enige daar weer als gothic bij, dan weer beetje punk, het is een beetje waar ik zin in heb, maar toch, beetje metal blijft het lekkerst....En zolang mensen me niet gaan bevooroordelen op wat ik aan heb ist helemaal fijn maarja, je kan niet alles hebben he
![]()
||
Citaat:
je zei trouwens zelf ook "gothic's zijn niet dromerig" dus je doet het zelf ook fout
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() en hier komen de meeste mensen als zigzelf denk ik hun own lifestile ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Mensen schijnen mij gothic te vinden, maar dat ben ik lekker niet.
Mijn nick zegt dat ik een gymnasiumdoos ben. Mijn avatar zegt dat ik stiekem fan ben van The Cranberries. Mijn sig schijnt heel erg gothic te zijn want gothics schijnen altijd depressief te zijn. Maar het geheim is dat ik nog geen betere one-liner heb gevonden. En ik heb vrienden met een totaal andere stijl. Oja ik ben ook nog mezelf. ![]()
|
Ik ben heerlijk mezelf, ff opsomming: relaxte lekker zittende kleding, niet te zwaar opgemaakt/ook geen engerd, gezellig/vrolijk, christen, 5-vwo scholiertje. Qua stijlen eet ik lekker van alle walletjes. HAaa! Ik heb elke dag wel een andere stijl, dat vind ik logisch want je voelt je toch niet elke dag utzelfde! De ene keer kak/netjes, de andere keer weer lekker slobbie of alto... enz...
En ook op muziekgebied vind ik van alles leuk. Op het moment vind ik Busted helemaal leuk, maar dat kan morgen weer over zijn. Verder loopt t helemaal uiteen: India Arie, Craig David, Silkstone, Placebo, Coldplay enz.... Maar ook onbekende dingen, denk met name aan christelijke bands!!! Michael W. Smith, Kevin Max, DC Talk, Iona, Caedmon's Call enz.... Mijn nick zegt wel wat over mijn karakter: ik praat teveel!!! Vind ik zelf vaak storender dan anderen, geloof ik hahaha Mijn avator is een vaag plaatje van een superlekkerding!>>>Charlie Simpson!!! (member van Busted>> check it out www.busted.com) verder mijn sig: is een quote uit een Bustedliedje. Nouja, ik denk dus niet dat ik binnen een bepaalde lifestyle pas.... Ik ben vaak best wel tzelfde als de anderen, heb niet echt de behoefte om nou 'anders' te zijn. Maar aan de andere kant ben ik dat vaak toch wel weer. Doordat ik christen ben richt ik mijn leven heel anders in dan anderen! Gelukkig heeft iedereen om me heen heel veel respect daarvoor! Conclusie: Just trying to be ME!
|
|