Advertentie | |
|
![]() |
|
uhm k was op een verboden terrein een hut aan t bouwen(ik als net-sinds-een-dag-brugger) en dat vond de politie niet zo leuk
k was btw ook muntjes op de rails aan t leggen(t was langs t spoor), want dan worden ze zo mooi plat ![]()
||
Citaat:
![]() Waar moet dat heen met die jeugd van tegenwoordig ![]() Besteed je tijd liever aan goed Nederlands leren!
||
Citaat:
![]()
|
Door rood licht gereden, zo'n 3 jaar geleden
![]() oh nee, mijn fiets is laatst gestolen hey, toen heb ik geen aangifte gedaan ![]() uhm... oh ja, ik weet het: iemand had mij geslagen en net op dat moment kwam er een politieagent langs, waarom die er dan niet even bijroepen hč. ![]()
|
Verwijderd
|
maandag, we zaten onder een afdakje een joint te draaien bij Bevrijdingspop en nadat er hele legers politie voorbij waren geweest die er niets van zeiden, kwam er zo'n lief gladgeschoren broekie vragen of we dat niet thuis konden doen
wat wij helemaal niet erg vonden want die regen was toch kut |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ikzelf alweer zo een 3 jaar geleden ofzow, toen ik sochtends in de winter mn verlichting niet aan had staan. Ik hoefde m ff aan te zetten en ik mocht weer verder
![]() Voor mn vaders auto toen ik geld moest gooien (betaald parkeren) wil ik net naar de auto toelopen met t bonnetje(er lag geen oud bon in de auto), komen er van die melkertbaan-troelas langs en dan helemaal stoer doen aslof ze macht heeft ![]() ![]() kwam ook nog politie bij met motor, busje etc. mja ach zo maak je ook eens wat mee ![]() maar uiteindelijk gingen ze allemaal weg zonder ook maar 1 bon te schrijven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() geh en kheb een keer een bekeuring gehad omdat ik ergens overstak waar geen zebrapad was... pure evil ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wilde naar de bereden politie kijken Ik wilde naar de bereden politie gaan ik dacht dan kunnen we eerst nog wat bami eten en daarna met zijn allen langs de weg gaan staan kut doe ik t zelf |
![]() |
|
bij mijn in gorinchem merk je echt dat de politie meer achter je geld aan zit dan achter de criminelen. k heb al een paar keer n boete gekregen voor verkeerd oversteken. (ja dat kan echt. dag 28 euro) en een boete toen ik niet wou doorlopen bij een ongeval. logisch een vriend van me was net aangereden, boete is later (na 3 maanden brieven schrijven naar de officier van justitie) wel kwijtgescholden.
|
Verwijderd
|
*denkt*
Nog nooit eigenlijk... 't Enige wat ik me herinner van contact met een agent was toen ik vier was, achter op de fiets bij m'n moeder, en naar een agent schreeuwde;'Dag, lieve meneer de politie-agent!!!' En toen schreeuwde hij;'Dag lieve jongen!' Maar ja, ik was dus een meisje... duurde niet lang meer voor mensen dat door hadden, m'n haar begon al te groeien ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Paar maanden geleden dat ik mijn licht aan moest doen, maar ze stopten niet eens om me dat te vertellen.
Vorig jaar zomervakantie omdat ik mijn ID in het water had laten vallen en nu op de bodem ligt van de Langweerderwielen ![]() En daarvoor kan ik me niet herinneren. Volgens mij ben ik er nooit mee in aanraking gekomen voor boetes o.i.d.
||
Ik ga beginnen aan de haast onmogelijke taak het stukje van Dark tish te ontcijferen.
Wish me luck. Citaat:
||
Citaat:
en hij wou gewoon aandacht hebben denk ik mzzl maradinus tevreden "breg"??
Laatst gewijzigd op 09-05-2003 om 06:57. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Diathermane Verwijderd | 0 | 14-06-2006 20:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Vervolgverhaal: Moordzaken Vlooienband | 14 | 31-01-2003 20:15 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |