|
|
|
|
Ik bied de volgende legerkisten aan…Ze staan niet gesorteerd. Het zijn GEEN nieuwe, maar als er ‘zéér licht versleten’ bij staat, kan je er van uitgaan, dat ze zo goed als nieuw zijn! Omdat ze net dat kleine beetje versleten zijn, moet ik ze zoe goedkoop aanbieden. Heb je vragen, opmerkingen of wat dan ook, mail me gewoon eventjes op dzouwe@hotmail.com…
Maat: 46 (295B) - Zéér licht versleten - € 37,50 (foto 1) Maat: 45 (290M) - Zéér licht versleten - € 37,50 (foto 2) Maat: 43 (270S) - Matige kwaliteit (scheur door zool!) - € 15,00 (foto 4 &4a) Maat: 43,5 (275B) - Zéér licht versleten - € 37,50 (foto 5) Maat: 43,5 (275M) - Licht versleten - € 25,00 (foto 7) Voor foto's, zie http://members.lycos.nl/dzouwe/Verkoop/kisten/ Laatst gewijzigd op 01-05-2003 om 22:26. |
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb interesse in 43,5 .. op zich. Ik mail je wel. |
||
|
|
|
|
ik heb ze voor 35 euro nieuw nog nooit iemand in gelopen. en deze zijn dus duidelijk al belopen.
maar dat waren de laatste paar dus daar ligt het aan. de niuew kosten 80 euro en die hebben ze in alle maten. dus...
| Advertentie |
|
|
|
|