Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
denk dat je eerst een tijd moet wachten.. want het zal idd ergens door gekomen zijn dat hij t uit heeft gemaakt, dus als je eerst ff wachten, todat hij zich eventueel kan beseffen dat hij je mist, en dat je dan weer contact met hem zoekt...
Maar ik zou als ik jou was, me er niet teveel op vast pinnen... good luck! |
![]() |
|
![]() |
Misschien over een tijdje....maar zeker niet meteen. Gun hem, en jezelf eerst wat rust en kijk verder...over een jaar of misschien meer kan je het weer proberen maar ik zou er zeker niet meteen weer op af gaan. HIj heeft het uitgemaakt en zal daar wel een reden voor hebben.
|
Het zou op zich wel kunnen, alleen moet je dan samen wel ontzettend hard gaan werken aan de reden(en) waarom hij het uitmaakte. Zowel hij als jij.
Zelf zou ik er echter niet teveel op hopen .. want hij heeft het niet voor niets uitgemaakt. Blijkbaar zat er toch iets niet helemaal goed en soms kun je de dingen in een relatie niet veranderen, hoe graag je ook zou willen ..
||
Citaat:
Maar poohbear heeft gelijk dat je daar nu geenhoop op moet gaan vestigen maar idd door moet gaan met je leven. Probeer het te laten helen.. over laten gaan. Het duurt even maar op een gegeven moment zul je dat kunnen.
|
![]() |
het is wel zo... hij heeft et vast niet voor nix uitgemaakt.
je moet er wat tijd over heen laten gaan. goed nadenken en even van het vrijgezellenleven genieten. wie weet ben je over een paar maand nog verliefd op hem. of ben jehelemaal over hem heen. ikzelf heb ook 2 x een relatie met dezelfde jongen gehad. er zat tussen beide relaties een jaar "pauze". we waren overigens in dat tussenjaar wel een paar keer met elkaar geweest en hadden ook wel het een en ander op sexgebied gedaan. maar de 2e relatie was niet het succes waar we op gehoopt hadden. het is een maand aangeweest, toen hebben we er maar weer een punt achter gezet (dit keer waren we het er WEL beide mee eens). we misten de echte vonk. het was wat te gewoontjes voor ons allebei. ik houd nog steeds van hem, maar een relatie met hem gaat gewoon niet meer. hijs nu mijn beste vriend; en ik loop de deur nog steeds plat bij hem thuis. dat wil ik zo houden. suc6 ermee en overhaast alles niet ![]() liefs Buffy
|
Hij had het uitgemaakt omdat hij vaker bij zijn vrienden wou zijn en omdat hij d8 dat hij meer vriendschap voor mij voelde..
dat wouden jullie toch weten? ![]() Ik was ook niet van plan om al mijn hoop derop te gaan zetten, zelfs ik heb er nog maar weinig vertrouwen in.. Maja zeg nooit nooit.. ![]()
|
![]() |
Ik kan je alleen vertellen wat mijn ervaring is met het terug nemen van je vriend(in). Of het zin heeft weet ik niet, aangezien jou situatie niet bekend is.
Ik had anderhalf jaar een relatie. In het begin was het allemaal super...allebei smoorverliefd enz enz.. Maar na die anderhalf jaar was het spannende eraf en kwamen we in een 'sleur'. We hebben toen samen besloten om ermee op te houden, omdat we allebei nog jong zijn en niet op deze leeftijd een relatie willen die niet 'spannend' meer is. Na een paar maand hebben we weer contact met elkaar gezocht met als gevolg dat we weer verliefd op elkaar werden. Na een tijdje nadenken zijn we toch weer bij elkaar gekomen. Helaas ging het weer precies hetzelfde als de eerste keer. De eerste paar maanden waren weer super, totdat de sleur er WEER inkwam. En nu is het sinds 2 weken weer uit.. ![]() Ik ga dit echt nooit weer doen (zeg nooit nooit...) een relatie aangaan met een ex. Het geeft alleen maar extra kopzorgen en frustraties. Mijn advies dus: doe het niet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ruzie over relatie, en nu? msmells | 4 | 23-03-2015 11:27 | |
Liefde & Relatie |
Relatie gestopt deel je mening JeffreyBC | 24 | 17-08-2013 20:26 | |
Liefde & Relatie |