Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2003, 06:47
Miss. Tandenborstel
Miss. Tandenborstel is offline
Mijn vriend heeft het dus gisteren uitgemaakt..
Nou heb ik hem dus gemaild, of die dacht dat we toch nog ooit (over misschien wel jaren) een tweede relatie konden beginnen.

mailde die terug kan best..

hoe denken jullie hierover? Denken jullie het is niet voor niks uitgegaan of eerder als het de ware is komt hij tog weer terug?

Ik ben nu helemaal in staat om hem opnieuw te proberen versieren.. maar is dat wel zo slim idee?

dankjewel alvast xxx
Oud 07-05-2003, 06:55
leon-v
leon-v is offline
ligt aan de reden dat hij het heeft uitgemaakt....
dus wat is de reden?
Oud 07-05-2003, 07:20
miro
miro is offline
Hij heeft het niet voor niks uitgemaakt en het stomste wat je kunt doen is achter m aan gaan lopen (mailen ed.). Laat m gewoon met rust, dan heb je de meeste kans dat het ooit nog goed komt.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 07:34
MazeMouse
MazeMouse is offline
"If you love somebody, let them go. If they return, they were always yours. If they don't, they never were."

Ik vond dit wel een toepasselijke quote hier
Oud 07-05-2003, 07:51
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 07-05-2003 @ 08:34:
"If you love somebody, let them go. If they return, they were always yours. If they don't, they never were."

Ik vond dit wel een toepasselijke quote hier
Zeker. Maar om eerlijk te wezen: vestig er niet teveel hoop op, de kans is groot dat hij niet bij je terug komt. Ga fijn soppen voor de tv met veel chocola, nu voel je je nog kut maar dat gaat over. Ik kon mijn moeder wel tegen de vlakte slaan toen ze met deze opmerking kwam, desalsniettemin: 'geen hand vol maar een land vol'. Succes
Oud 07-05-2003, 08:31
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
leon-v schreef op 07-05-2003 @ 07:55:
ligt aan de reden dat hij het heeft uitgemaakt....
dus wat is de reden?
Oud 07-05-2003, 08:54
hopefully
hopefully is offline
denk dat je eerst een tijd moet wachten.. want het zal idd ergens door gekomen zijn dat hij t uit heeft gemaakt, dus als je eerst ff wachten, todat hij zich eventueel kan beseffen dat hij je mist, en dat je dan weer contact met hem zoekt...
Maar ik zou als ik jou was, me er niet teveel op vast pinnen...
good luck!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 09:29
faith666
faith666 is offline
Misschien over een tijdje....maar zeker niet meteen. Gun hem, en jezelf eerst wat rust en kijk verder...over een jaar of misschien meer kan je het weer proberen maar ik zou er zeker niet meteen weer op af gaan. HIj heeft het uitgemaakt en zal daar wel een reden voor hebben.
Oud 07-05-2003, 09:42
Verwijderd
Hoe moeten wij dat nou weten? Wij kennen de hele situatie toch niet?

Het zou kunnen, maar het zou ook niet kunnen. Laten we het daarop houden.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 10:47
MissMorena
MissMorena is offline
Als je ons de reden geeft waarom het uit is kunnen we je misschien advies geven maar zo dus niet

Als je echt van iemand hout ga er dan voor Suc-6
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 10:52
Poohbear
Poohbear is offline
Hij heeft het nu toch niet voor niks uitgemaakt... waarom zou hij dan over een tijdje wel weer iets met je willen?
Ik zou er geen hoop op vestigen en gewoon doorgaan met je leven
Oud 07-05-2003, 16:20
sinsere
sinsere is offline
Het zou op zich wel kunnen, alleen moet je dan samen wel ontzettend hard gaan werken aan de reden(en) waarom hij het uitmaakte. Zowel hij als jij.
Zelf zou ik er echter niet teveel op hopen .. want hij heeft het niet voor niets uitgemaakt. Blijkbaar zat er toch iets niet helemaal goed en soms kun je de dingen in een relatie niet veranderen, hoe graag je ook zou willen ..
Oud 07-05-2003, 17:41
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Poohbear schreef op 07-05-2003 @ 11:52:
Hij heeft het nu toch niet voor niks uitgemaakt... waarom zou hij dan over een tijdje wel weer iets met je willen?
Ik zou er geen hoop op vestigen en gewoon doorgaan met je leven
Hij heeft het nu idd niet voor niets uitgemaakt. Maar het kan best dat over een bepaalde tijd hij wel weer wat met je zou willen...

Maar poohbear heeft gelijk dat je daar nu geenhoop op moet gaan vestigen maar idd door moet gaan met je leven. Probeer het te laten helen.. over laten gaan. Het duurt even maar op een gegeven moment zul je dat kunnen.
Oud 07-05-2003, 18:36
Buffy
Buffy is offline
het is wel zo... hij heeft et vast niet voor nix uitgemaakt.
je moet er wat tijd over heen laten gaan. goed nadenken en even van het vrijgezellenleven genieten. wie weet ben je over een paar maand nog verliefd op hem. of ben jehelemaal over hem heen.

ikzelf heb ook 2 x een relatie met dezelfde jongen gehad. er zat tussen beide relaties een jaar "pauze". we waren overigens in dat tussenjaar wel een paar keer met elkaar geweest en hadden ook wel het een en ander op sexgebied gedaan.

maar de 2e relatie was niet het succes waar we op gehoopt hadden. het is een maand aangeweest, toen hebben we er maar weer een punt achter gezet (dit keer waren we het er WEL beide mee eens). we misten de echte vonk. het was wat te gewoontjes voor ons allebei. ik houd nog steeds van hem, maar een relatie met hem gaat gewoon niet meer. hijs nu mijn beste vriend; en ik loop de deur nog steeds plat bij hem thuis. dat wil ik zo houden.

suc6 ermee en overhaast alles niet

liefs Buffy
Oud 07-05-2003, 18:41
Optima
Optima is offline
geef hem een half jaartje afkoel tijd, en als hij je daarna nog steeds wilt, dan heb je de goede te pakken

ervaring
Oud 08-05-2003, 09:31
Miss. Tandenborstel
Miss. Tandenborstel is offline
Hij had het uitgemaakt omdat hij vaker bij zijn vrienden wou zijn en omdat hij d8 dat hij meer vriendschap voor mij voelde..

dat wouden jullie toch weten?

Ik was ook niet van plan om al mijn hoop derop te gaan zetten, zelfs ik heb er nog maar weinig vertrouwen in.. Maja zeg nooit nooit..
Oud 08-05-2003, 09:47
Cerberus
Cerberus is offline
Ik kan je alleen vertellen wat mijn ervaring is met het terug nemen van je vriend(in). Of het zin heeft weet ik niet, aangezien jou situatie niet bekend is.
Ik had anderhalf jaar een relatie. In het begin was het allemaal super...allebei smoorverliefd enz enz.. Maar na die anderhalf jaar was het spannende eraf en kwamen we in een 'sleur'. We hebben toen samen besloten om ermee op te houden, omdat we allebei nog jong zijn en niet op deze leeftijd een relatie willen die niet 'spannend' meer is. Na een paar maand hebben we weer contact met elkaar gezocht met als gevolg dat we weer verliefd op elkaar werden. Na een tijdje nadenken zijn we toch weer bij elkaar gekomen. Helaas ging het weer precies hetzelfde als de eerste keer. De eerste paar maanden waren weer super, totdat de sleur er WEER inkwam. En nu is het sinds 2 weken weer uit..
Ik ga dit echt nooit weer doen (zeg nooit nooit...) een relatie aangaan met een ex. Het geeft alleen maar extra kopzorgen en frustraties.
Mijn advies dus: doe het niet.
Reageren

Regels voor berichten