Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik neem altijd een bestaande naam.. en daar ga k dan aan sleutelen, een klinkertje erbij geven, wat lettertjes drbij, wat weg halen etc.. en als k dan tevreden ben hou k die naam
![]()
|
k neem altijd japanse namen ^_^ omdat k die gewoon mooi vind
dr was zo'n site www.japan-guild.com/penfriend goloof ik staan allemaal van die berichtjes op mét naam ![]() yuki, megumi, toshi, andy zie je wel veel
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
je kan ook gewoon heel simpel een letter "prikken", bijvoorbeeld de t en dan nog een, bijvoorbeeld de a (handig bij meisjesnaam) en dan gooi je dr wat letters tussen. Let op:
t.....a y t...ya r t.r..ya o To'r.ya e To'reya Je moet natuurlijk wel een btje filteren met die letters, en gewoon btje uitproberen. ![]() Suc6
||
Ik kom vrij snel met namen, voor karaktertjes. Teminste de karaktertjes die ik zelf teken
![]() Ik probeer een beetje in te leven in een karaktertje, wat zou hij/zij/het denken, voelen. Waar zou hij/zij/het van houden en/of haten... En wat voor sfeer heeft zo'n tekening.... (meestal somber en duister in mijn geval) Dan komt er ineens een naam bij me op..... (best wel gek,... maar ja) Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 08-04-2002 om 21:13. |
![]() |
|
'Kay, bedankt allemaal. Ik zal het zo dan proberen. =)
Ik heb wel nog even een vraagje. Het heeft een beetje met deze topic te maken, dus post ik het hier maar. Ik doe mee aan een contest op een oekaki board om een mascotte te maken. Ik ben nu een wezentje aan het tekenen, maar ik ben niet zeker welke naam ik het moet geven. Ik dacht om de letters van oekaki gewoon wat om te gooien en zo een naam te vinden. Nu heb ik er dus 3 die wel iets hebben. Kan iemand mij zeggen welke het beste klinkt? Of nog een andere suggestie? Hier zijn de namen. -Akieko (A-ki-e-ko) -Keokai (Keo-kai) -Ikakeo (I-ka-ke-o) Ikzelf vind de laatste het minst leuk klinken. De tweede doet mij om een of andere reden denken aan DragonBall Z en de eerste vind ik wel mooi, denk ik. Meningen?
||
Citaat:
||
Citaat:
Hier is hij dan. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ben jij goed in namen en gezichten? Verwijderd | 50 | 21-02-2011 11:44 | |