Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2003, 21:19
sweetchrissiej
sweetchrissiej is offline
Hoe kan ik leuk overkomen zonder dat het de jongens opvalt dat ik zo lelijk ben?
rare vraag a weet ik maar ik kan nie wachten om weer een vriend te hebben die zo lief voor me is en dat ik weer ieman kan verwenne!
Ik weet zker dat op ieder potje een deksel past maar waarom kan ik die deksel nou nie vinde?
Ik heb wel eens een super leuke vriend gehad dat wel hoor maar da was vorig jaar!
bye bye
Oud 10-05-2003, 21:25
summer1986
summer1986 is offline
Het is echt niet erg om geen vriend te hebben hoor! En zeker niet als je pas 12 bent! Dat dekseltje zul je echt nog wel vinden, wees maar niet bang...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 21:27
Verwijderd
Er zijn maar erg weinig mensen die hun 'dekseltje' op hun twaalfde al gevonden hebben, en als ze die dan al gevonden hebben realiseren ze zich dat pas vaak een jaar of 8 later.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 21:46
Verwijderd
Tip: Ga met poppen spelen. Kind, je bent pas twaalf. Je hoort niet na te denken over hoe lelijk of knap je wel niet bent, je hoort belletje te trekken met vriendinnen en stiekem de Fancy te lezen.

Maar goed, dat is dan mijn bekrompen visie.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 21:55
sweetchrissiej
IK WEET NIET HOE JIJ HET OP JE 12 HEBT MEEGEMAAKT MAAR IK BEN CKER NIE ZO KINDERACHTIG ZOALS JIJ DENKT!!!!!!!
Ik mag toch wel nu een meerdere vriende hebbe en waarom zou ik daar tot later mee wachte?

Jij bent cker zon ouderwetse snol die vroeger nooit over vriendjes en vriendinnetjuh dacht!
de ballen
Oud 10-05-2003, 22:05
aapj.
aapj. is offline
hmm, tsja, als jij zo lekker aardig gaat doen kan ik ook zeggen van 'jij bent echt een stomme slet die nu al denkt dat je volwassen bent terwijl je net 2 maanden [of nog niet eens] ongesteld bent enzo blablabla en je denkt alleen maar aan populair zijn en zoenen en status enz,' maarja als ik me nou volwassen zou gedragen zou ik dat niet doen realiseer ik me net

Nouja, in ieder geval ik zou me nog niet zo druk maken, ik ben 15 en heb nog nooit een echte leuke lange relatie gehad zegmaar, en ik heb zoiets van het komt wel. Ik ken ook mensen die 18 zijn, nog maar met 2 meisjes gezoend hebben en 1 goeie relatie. Maar die zitten er ook gelukkig niet mee
Oud 10-05-2003, 22:05
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 10-05-2003 @ 22:55:
Jij bent cker zon ouderwetse snol die vroeger nooit over vriendjes en vriendinnetjuh dacht!
de ballen
Hee wel ff beleefd blijven ja
Oud 10-05-2003, 22:08
sweetchrissiej
oepsie
Sorry mensen maar ik had het over 1 iemand die paranoide geval!
Ik weet ook wel dat ik jong ben enzo maar dan hoef ik toch nog nie saai alleeen te blijve? ik ben juist blij dat ik nog nie oud ben hoor! En ik heb geen idee dat ik me voordoe dat ik heel veel weet en dat ik oud ben!!!!!!!!
Oud 10-05-2003, 22:09
Verwijderd
Citaat:
IK WEET NIET HOE JIJ HET OP JE 12 HEBT MEEGEMAAKT MAAR IK BEN CKER NIE ZO KINDERACHTIG ZOALS JIJ DENKT!!!!!!!
Ik mag toch wel nu een meerdere vriende hebbe en waarom zou ik daar tot later mee wachte?

de ballen
Dat je met poppen moet gaan spelen en belletje moet gaan trekken en stiekem de fancy lezen is uiteraard slechts figuurlijk bedoeld, ze bedoelt slechts dat je je daar nog niet mee bezig hoeft te houden.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 22:10
punxnotdead
punxnotdead is offline
typ dan teminste gewoon in een kleur
Oud 10-05-2003, 22:10
sweetchrissiej
ohw eh jaah laat dan maar
Oud 10-05-2003, 22:15
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 10-05-2003 @ 23:08:
oepsie
Sorry mensen maar ik had het over 1 iemand die paranoide geval!
Ik weet ook wel dat ik jong ben enzo maar dan hoef ik toch nog nie saai alleeen te blijve?
ik ben juist blij dat ik nog nie oud ben hoor! En ik heb geen idee dat ik me voordoe dat ik heel veel weet en dat ik oud ben!
Nogmaals je bent 12, je bent uberhaupt nog nie eens genoeg ontwikkeld om voort te kunnen planten, so what's the deal met je relatiedrift...
Oud 10-05-2003, 22:17
sweetchrissiej
Hoho denk jij nou echt dat ik gelijk op mijn 12e met iemand het bed in duik ofzo??
Ik wil gewoon een vriend waar ik lekker heel de dag aan kan denke enzo das toch nie zo raar dan kanhet me nog echt nie schele hoe ver ik in me leve ben!
Oud 10-05-2003, 22:20
Verwijderd
Citaat:

de ballen
Alleen je reactie bewijst dat je lang niet volwassen bent. Ik ga er verder maar niet op in. Speel maar verder, meisje. Maar als je je dan binnenkort in een te kort rokje hijst en op zoek gaat naar 'een vriend die zo lief voor me is en dat ik weer ieman kan verwenne', en dan anaal verkracht wordt door zo'n gefrustreerde volgroeide vent van dertig, dan moet je niet komen zeuren.

@perseus: Juist.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 22:20
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 10-05-2003 @ 23:17:
Hoho denk jij nou echt dat ik gelijk op mijn 12e met iemand het bed in duik ofzo??
Ik wil gewoon een vriend waar ik lekker heel de dag aan kan denke enzo das toch nie zo raar dan kanhet me nog echt nie schele hoe ver ik in me leve ben!
Als je nou eerst ff stopt met die kleuren, want zo wordt ik compleet mesjokke
Oud 10-05-2003, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 10-05-2003 @ 23:15:
Nogmaals je bent 12, je bent uberhaupt nog nie eens genoeg ontwikkeld om voort te kunnen planten, so what's the deal met je relatiedrift...
Sithan, misschien is ze dat al wel. Veel meisjes worden al ongesteld op hun elfde, dan kun je je theoretisch voortplanten. Relaties zal ze nog niet willen, maar ik vind het niet vreemd dat ze verkering wil. Ik wilde dat nog niet toen, maar zij is iemand anders dan ik.

Wat iedereen bedoelt, crissie, is niet dat je te jong bent voor verkering, maar dat het nog niet heel erg belangrijk zou moeten zijn. Het is toch ook leuk om een film te gaan kijken met wat vriendinnen en gewone vrienden, of samen bij iemand thuis gezellig gaan zitten praten en lachen, of om met wat mensen naark een pretpark te gaan, of computerspellen tegen elkaar spelen, en al dat soort dingen? De meeste mensen krijgen pas behoefte aan seks en dat soort dingen als ze een jaar of zestien zijn, en ze krijgen pas behoefte om zich te binden als ze een jaar of twintig zijn. Waarom vind je het zo belangrijk om een vriendje te hebben?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 22:23
sweetchrissiej
Ik geloof wel dat jij het weer es beter weet!
Hoezo da ene van die vent van 30??? Ik wil nie iemand hebbe van het internet ofzo!
Oud 10-05-2003, 22:23
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 10-05-2003 @ 23:21:
Misschien is ze dat al wel. Veel meisjes worden al ongesteld op hun elfde, dan kun je je theoretisch voortplanten.
Heb je enig idee wat er gebeurt met de baarmoeder van een kind van 12 als daar een baby in moet volgroeien...
Dan gaat of het kind dood of de moeder scheurt van binnenuit open...dat noem ik dus nog niet genoeg ontwikkeld

Laatst gewijzigd op 10-05-2003 om 22:26.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 22:24
sweetchrissiej
ohw weer een da verhaal voor de helft gelezo ik begrijp het al
Oud 10-05-2003, 22:28
Adrenaline
Adrenaline is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 10-05-2003 @ 23:17:
Ja probeer die nog maar eens te vinden. Je lijkt me hartstikke wanhopig, misschien denk je dat je achter loopt ofzo...
En ja, iedereen voelt zich volwassen als hij/zijn 12 is, dacht ik ook, maar als ik nou eens terug kijk, jeez...
Als je echt van plan bent om een vriendje te nemen, neem er dan één van je eigen leeftijd en niet van een paar jaar ouder. Je moet er wel moeite voor doen, maar niet al te veel als je begrijpt wat ik bedoel. Gewoon jezelf zijn. Maar als ik een jongen zou zijn, zou ik niet vallen op een wanhopig iemand als jij...
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 10-05-2003 @ 23:23:
Heb je enig idee wat er gebeurt met de baarmoeder van een kind van 12 als daar een baby in moet volgroeien...
Dan gaat of het kind dood of de moeder scheurt van binnenuit open...dat noem ik dus nog niet genoeg ontwikkeld
Dat valt wel mee hoor, de baarmoeder rekt wel. Die is namelijk al vrij ver ontwikkeld tegen de tijd dat je menstrueert. Het probleem is vooral dat de kans dat de moeder bij de bevalling sterft, groter is dan de kans dat ze de bevalling overleeft.
Met citaat reageren
sweetchrissiej
Iedereen heeft nu een vriendje maar dat kan me niks schele.
Maar het is niet echt belangrijk om een vriend te hebbe maar het is gewoon heel fijn om iemand te hebbe die meer is dan alleeen een vriend.
Maar wat zeurt iedereen nou over ongesteldheid en ontwikkeling?
Majaaaaaa
Oud 10-05-2003, 22:29
Verwijderd
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 10-05-2003 @ 23:23:
Hoezo da ene van die vent van 30??? Ik wil nie iemand hebbe van het internet ofzo!
Ze bedoelt dat als je erg op zoek bent naar een vriendje oudere (idiote) jongens (/mannen) dat vaak doorhebben en zo makkelijk (vaak seksueel) misbruik van je zouden kunnen maken.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 22:31
Adrenaline
Adrenaline is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 10-05-2003 @ 23:28:
Iedereen heeft nu een vriendje maar dat kan me niks schele.
Maar het is niet echt belangrijk om een vriend te hebbe maar het is gewoon heel fijn om iemand te hebbe die meer is dan alleeen een vriend.
Maar wat zeurt iedereen nou over ongesteldheid en ontwikkeling?
Majaaaaaa
Omdat jongens op den duur ook wel meer willen dan alleen een beetje zoenen e.d.
Je moet natuurlijk ook wat verder denken hè?
Oud 10-05-2003, 22:32
sweetchrissiej
Jullie begrijpen het ff niet ik zoek wel een vriend ofzo maar echt wel van me eigele leeftijd!
Oud 10-05-2003, 22:33
sweetchrissiej
Denk jij nou echt dat een jongen van 12 al meer wil???
Onzin! en als ze da wel wille hebbe ze pech!
Oud 10-05-2003, 22:34
Adrenaline
Adrenaline is offline
Citaat:
Het feit dat jij op het internet post wil denk ik wel wat zeggen. Misschien dat je te bang bent om zelf daadwerkelijk wat te ondernemen en je toevlucht op het internet zoekt. En jongetjes die zich voordoen als 12 zijn ook niet altijd 12...
Oud 10-05-2003, 22:35
sweetchrissiej
ik zoek niet iemand van internet jezus man
Oud 10-05-2003, 22:36
Adrenaline
Adrenaline is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 10-05-2003 @ 23:33:
Denk jij nou echt dat een jongen van 12 al meer wil???
Onzin! en als ze da wel wille hebbe ze pech!
Onder welke steen heb jij gelegen de afgelopen jaren?
Als jongens van 12 hun lerares al zwanger kunnen krijgen...?
En hoe bedoel je dan hebben ze pech? Jongens zijn fysiek sterker dan meisjes, dus je hebt geluk als je net onder een poging tot verkrachting uit komt, mocht het zich ooit voordoen..

Laatst gewijzigd op 10-05-2003 om 22:40.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 22:37
Verwijderd
Idd, wie weet is het 1 of andere pedofiel van misschien wel in de 50 en voor je het weet weet die '12-jarige, lieve jongen' jouw adres en heb je een groot probleem.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Neem aan dat je het tegen mij hebt? Tip: Gebruik het quote-knopje.

Ik weet het inderdaad beter, ook al lijkt het misschien niet zo.

Luister nou eens naar wat je zegt. Je wil tips zodat mensen je niet lelijk vinden. Als je dat al niet bedacht hebt dan zul je wel binnenkort bedenken dat jongens bloot geklede meiden geil vinden. Dus, scenario: Op een avond besluit je uit te gaan om leuke mensen te ontmoeten. Je trekt een kort rokje en 'n naveltruitje aan, en gaat met wat vriendinnen op stap. Tegen de avond ga je terug naar huis. Opeens hoor je voetstappen achter je. Je staat stil en kijkt achterom. In snelle stappen nadert er een brede bouwvakker. Aan de manier waarop hij loopt zie je dat hij dronken is. Je vindt het eng, en begint weg te rennen. Maar omdat je pas twaalf bent, en bovendien een meisje, rent hij natuurlijk veel sneller. Hij begint ook te rennen, en haalt je in. Voor je kan gillen om hulp voel je een hand op je mond, een andere hand onder je rokje, hoor je gehijg in je nek. Je kijkt achterom en ziet de grijns van de man. Je spartelt tegen, maar het helpt niet, je wordt een steegje in gesleurd.

Ik neem aan dat je de rest zelf kunt bedenken.

Natuurlijk hoeft het niet zo te gaan, en het slaat ook niet per se op jou. Ik laat alleen maar even een voorbeeldje zien van dat ik toch echt gelijk heb. Neem maar van mij aan dat zoiets dagelijks gebeurt.

Als ik jou was zou ik maar even wachten voor ik achter de jongens aan zou gaan. Wegdromen over iemand kan ook zonder dat je diegene als vriend hebt.

Plus, nog een tip. Iemand die alleen naar het uiterlijk kijkt is per definitie geen goed iemand om een relatie mee te beginnen. Je kunt dus beter eerst gaan bedenken dat je niet lelijk bent, voordat je stappen gaat ondernemen om de jongens te misleiden zodat 'het niet opvalt dat ik lelijk ben'.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 22:48
Verwijderd
perseus, ze wil niet iemand van internet
Maargoed, de meeste jongens van 12 willen nog geen sex, of ze willen wel maar durven niet, dus dat is het probleem niet.
sweetchrissiej wil gewoon een vriendje om leuke dingen mee te doen en om verliefd op te zijn en om na een tijdje misschien mee te zoenen, daar is niets mis mee. Hebben jullie nooit verkering gehad in groep 7 en 8 of in de brugklas? (ik niet, maar daar gaat het niet om en bovendien was ik toen bijna de enige van de klas die nog nooit verkering had gehad...)

Als je écht lelijk bent, dan kun je er natuurlijk niet voor zorgen dat het 'niet opvalt'. Je kunt er wel voor zorgen dat het niet érg is hoe je er uit ziet, gewoon omdat je zo leuk en lief bent. Als je gewoon doet wat jij het fijnst vindt en zegt wat je wil zeggen, en je dus 'jezelf' bent, dan ben je meestal het leukste voor de jongens die jij leuk vindt. Verder kun je ze complimentjes geven, maar niet gaan slijmen. Bijvoorbeeld wel 'die trui staat je mooi', maar niet 'je bent mijn droomprins'. Lief lachen helpt ook, en mensen goed aankijken. Je hebt vast wel mooie ogen, bijna iedereen heeft mooie ogen.
Je kunt natuurlijk proberen verkering te krijgen met een jongen uit je klas, maar er zijn ook andere manieren om mensen te leren kennen. Je kunt bijvoorbeeld aan vriendinnen vragen of zij nog jongens kennen, of je kunt een sport gaan doen. Dat is meteen goed voor je conditie!
Probeer niet meteen om verkering met iemand te krijgen, maar ga eerst met iemand praten, en leer diegene kennen. Als je zeker weet dat je diegene ontzettend lief vindt, dan kun je dat zeggen en verkering vragen of diegene een kus geven Of je schrijft een briefje, als je het niet zo durft te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 22:48
Adrenaline
Adrenaline is offline
precies, we kunnen het dus een feit noemen dat je niet bepaald positief over jezelf denkt en dat heeft redelijk veel invloed op deze situatie. En Paranoïde heeft gelijk, de meeste jongens vinden alles wat tieten heeft al aantrekkelijk, of je nou lelijk bent of niet. En zo naïef als je overkomt, kunnen jongens hier heel gemakkelijk misbruik van maken.
Oud 10-05-2003, 22:52
Verwijderd
Adrenaline: De meeste jongens vinden alles geil dat tieten heeft, en jongens van 12 willen sex en verkrachten meisjes? Besef je wel wat je zegt, en wat voor onzin dat is?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 22:59
Adrenaline
Adrenaline is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 10-05-2003 @ 23:52:
Adrenaline: De meeste jongens vinden alles geil dat tieten heeft, en jongens van 12 willen sex en verkrachten meisjes? Besef je wel wat je zegt, en wat voor onzin dat is?
Misschien was ik daar wat te grof, maar spreek me nou niet helemaal tegen want het gebeurt echt. Het is misschien maar een klein deel jongens, maar het gebeurt wel degelijk.
Oud 10-05-2003, 23:01
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 10-05-2003 @ 23:52:
Zo ongelijk heeft ze niet. Natuurlijk vinden niet alle jongens alles wat tieten heeft geil, maar het is toch zeker niet zo'n minderheid als je denkt. Zeker als het om een meisje gaat wat de wanhoopstatus bereikt heeft. Ik citeer: "Ik kan niet wachten tot ik een vriend heb blablabla". Jongens die een serieuze relatie willen zullen niets nemen met een twaalfjarig meisje. Jongens die willen spelen en af en toe misschien wel zoenen, jongens naar wie zij volgens jou op zoek is, zijn meestal jonger. (Geloof me maar. Ik heb een brugklas waar ik hulpmentor van ben, en die zit vol twaalfjarigen. En maar twee van die jongens, van de achttien, zouden dat misschien willen). En tja, wie blijven er dan nog over? Juist, de gefrustreerde, stoere-verhalen-vertellende scooter-willende jochies die ons aller Chriessiejsiding best eens zouden kunnen dwingen tot acties die ze normaal niet zou doen. "Als je niet met me naar bed gaat dan maak ik het uit, hoor!"

No offence verder, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 23:03
Verwijderd
Maar ze wil zelf ook helemaal geen serieuze relatie, en al helemaal niet met een achttienjarige. Ze wil verkering, met iemand van haar leeftijd. Geen vriend, een vriendje. Dat zegt ze toch?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 23:06
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 11-05-2003 @ 00:03:
Maar ze wil zelf ook helemaal geen serieuze relatie, en al helemaal niet met een achttienjarige. Ze wil verkering, met iemand van haar leeftijd. Geen vriend, een vriendje. Dat zegt ze toch?
Juistem. Maar daarbij legt ze wel de nadruk op dat niemand haar wil hebben omdat ze te lelijk zou zijn. Dat zegt sowieso al iets over de jongens in haar omgeving. En dan heb je ook nog altijd het feit dat de meeste jongens van haar leeftijd genoeg stoere verhalen hebben gehoord en het zelf wel 'ns uit willen proberen. Nogmaals, ik heb genoeg twaalfjarige jongetjes gezien om dat te weten. Ze zijn lang niet meer zo onschuldig als in onze tijd.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 00:35
Verwijderd
Ik zei 't toch.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 02:37
Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
opfucken met die kut kleurtjes
Oud 11-05-2003, 02:37
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 10-05-2003 @ 23:20:
Alleen je reactie bewijst dat je lang niet volwassen bent. Ik ga er verder maar niet op in. Speel maar verder, meisje. Maar als je je dan binnenkort in een te kort rokje hijst en op zoek gaat naar 'een vriend die zo lief voor me is en dat ik weer ieman kan verwenne', en dan anaal verkracht wordt door zo'n gefrustreerde volgroeide vent van dertig, dan moet je niet komen zeuren.

damn
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 03:48
Mark
Mark is offline
Wat ben jij een irritant 12 jarig brutaal stuk vreten zeg.

Neuke?

Dan leer je het meteen af voor de komende 8 jaar.

12 jaar! Ga eerst maar eens met poppen spelen ja of majonaise tikkertje doen.
Oud 11-05-2003, 07:10
sweetchrissiej
LUISTER NOU ES GODVERDOMME!
Ik wil die tips niej om mijn uiterlijk te verandere maar om...
hoe kan ik juist lief en leuk overkome zodat je jongens minder naar mijn uiterlijk gaan kijke????
En dan bedoel ik als ik bijv. iemand op school zie die ik leuk vind en wat moet ik dan doen?????
Oud 11-05-2003, 07:17
sweetchrissiej
Ik ben niet opzoek naar iemand hoor!!!En ik ben cker niet wanhopig ik wil gewoon wat dinge wete wat ik zou kunne doen als ik iemand tege kom die leuk is en ik zal nooit iemand leuk vinde die helmaal vreemd is (diek nie ken).
Meestal vind ik jongens uit mijn klas leuk of vrienden van die jongesn.
Ik ben nogal verlege en da vinde jongens toch ook nie fijn en als ik de heletijd met mijn vriendinne naar hem ga kijke (giechelend) dan is da toch ook dom??? Snappe jullie het nou eens??????
Oud 11-05-2003, 09:06
* Marne *
* Marne * is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 11-05-2003 @ 08:17:
Ik ben niet opzoek naar iemand hoor!!!En ik ben cker niet wanhopig ik wil gewoon wat dinge wete wat ik zou kunne doen als ik iemand tege kom die leuk is en ik zal nooit iemand leuk vinde die helmaal vreemd is (diek nie ken).
Meestal vind ik jongens uit mijn klas leuk of vrienden van die jongesn.
Ik ben nogal verlege en da vinde jongens toch ook nie fijn en als ik de heletijd met mijn vriendinne naar hem ga kijke (giechelend) dan is da toch ook dom??? Snappe jullie het nou eens??????
Nou als je dus iemand tegen komt die je leuk vind.... blijf dan gewoon jezelf. Ga je niet anders gedragen als normaal. Als hij jou ook leuk vind, dan vind hij dat ook als je je normaal gedraagt!

En je zegt het zelf eigenlijk al.... dat hij het niet leuk vind als je met al je vriendinnen hem giechelend aan gaat kijken. Dan is daar een simpele oplossing voor: kijk hem niet giechelend aan met je vriendinnen!

En je zegt dat jongens het niet fijn vinden als je verlegen bent.... nou dat is ook weer niet waar. Mijn vriend zegt dat hij het juist wel schattig vind!
Oud 11-05-2003, 09:35
sweetchrissiej
Ik weet dat ik mezelf moet blijve maar als ik hem bijv. steeds zie zonder dat iemand weet dat ik hem leuk vind gebeurd er niks.
Dan moet ik wel iets doen toch???
En ik wil wete wat ik moet doen, dan doe ik dat wel op mijn manier en dan blijf ik toch mezelf???
Het is nie zoow makkelijk vind ik!!!
Wel bedankt hoor
Oud 11-05-2003, 10:10
Verwijderd
je bent nog maar twaalf!!!!
je hebt nog alle tijd..
je kan beter je aandacht op andere dingen richten..
vriendjes komt nog wel.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 10:11
Verwijderd
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 11-05-2003 @ 10:35:
Ik weet dat ik mezelf moet blijve maar als ik hem bijv. steeds zie zonder dat iemand weet dat ik hem leuk vind gebeurd er niks.
Dan moet ik wel iets doen toch???
En ik wil wete wat ik moet doen, dan doe ik dat wel op mijn manier en dan blijf ik toch mezelf???
Het is nie zoow makkelijk vind ik!!!
Wel bedankt hoor
Ik stuurde altijd een vriendinnetje op die jongen af om te koppelen!

Of wat ik ook deed.. wij hadden altijd van die klassenfeesten en dan vroeg ik die jongen altijd of hij met me wilde slowen (slijmdansen, maar zo noemde ik dat toen). Als we dan aant dansen waren vroeg ik oftie verkering wilde. En als we het dan hadden mocht hij bij me komen spelen! Maar dan moest ie wel een keertje meedoen met 'met de barbies spelen'. Dan mocht hij best zijn actionman meenemen alstie het dan leuker vond. En als het mooi weer was gingen we buiten voetballen of verstoppertje doen en dan stiekem kusjes geven als niemand het zag.

Ik weet niet of je hier wat mee kan (oftewel ik weet niet hoe de 12-jarigen van nu met elkaar omgaan), maar zo ging het bij mij en ik vond het wel leuk om ff te vertellen en eraan terug te denken

Ow ja en als ik het dan weer uit wou hebben, stuurde ik wederom mijn vriendinnetje erop af om te zeggen dat het uit was.

2 dagen later had ik het dan meestal weer met een andere jongen uit me klas Zo onschuldig als het was ben ik er echt geen 'player'(of hoe noem je het vrouwelijke?) van geworden. Integendeel, op mijn 15e leerde ik mijn huidige vriend kennen en we hebben nu bijna 2 jaar en 4 maanden een relatie
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 10:15
sweetchrissiej
WEl grappig vind ik het hoe je het schrijft.
Maar...... bij mij ging het absoluut nie zo.
Ik heb op mijn 10e al getongt en het was dus niet echt '''kusjes''
meer geve maar gewoon zoenen.
We dede wel spelletjes (zoenspelletjes).
Maar jaah nu zit ik op de middelbare school iedereen en alles nieuw en dan is het toch wel weer anders.
Oud 11-05-2003, 10:45
MazeMouse
MazeMouse is offline
Eens even kijken.
Je bent nu 12
Je bent dus biologisch gewoon nog zeker in verandering.
Geestelijk ook.
Dus stel je komt nu een leuke jongen tegen.
Die is net zo.
En de kans dat hij er iets langdurigs in ziet is vrij klein (zeg zo'n 2%)
De kans dat jij er iets langdurigs in ziet zal wel (heel stom maar dat schijnt voor het groot deel van de meisjes zo te zijn) een heel stuk groter zijn. (het 'ik hou zoveel van hem en ik kan niet zonder hem' verhaal)

Dus zelfs als jij nu al een vriendje zou krijgen dat zich niet alleen maar voor jou uiterlijk interesseert op die leeftijd dan nog geef ik de 'relatie' hooguit 6 maanden.

Affijn, probeer gewoon jezelf te zijn meer is er niet aan te doen. (dat je verlegen bent over het verliefde deel wil niet gelijk zeggen dat je over ALLES verlegen hoeft te zijn)
SImpel, zolang het niet over verliefdheid gedoe gaat hoef je nergens verlegen over te zijn.
Zelfs beter om eerst iemand op die manier te leren kennen zodat je zeker weet dat je wel een beetje bij elkaar past. Want een jongen kan er wel leuk uitzien maar dan kan hij misschien wel eens absoluut niet bij jou passen. En tegenovergesteld aan wat vaak gedacht wordt laten jongens zich niks tot nouwelijks veranderen dus zorg dat je gelijk iemand hebt die bij je past
Reageren

Regels voor berichten