Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zo komt dat er een groot deel van de nederlanders te dik zijn. Twee auto's is nergens voor nodig alleen als beide ouders werken of partners en ver weg moeten reizen.
||
![]() |
Citaat:
Komt dr nog meer........?....
||
![]() |
Citaat:
on-topic: om zomaar een auto te slopen vind ik gwoon triest. al haat je auto's, laat ze lekker staan joh.. ik heb dan nog geen auto, maar als ik er een heb over een aantal jaartjes en ze zouden die slopen zou ik echt wel pissed zijn ![]() en nare man wat is er mis met de VVD? ![]() (had bij die test VVD ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
JIJ = ZIEK Geërfd van je pa & ma ??? WHUAHUAHA...... zielepoot........ we zijn niet blij met jou, want stumperds zijn er al GENOEEGGGGGGGGGG
|
![]() |
Ik ben geen vervende teef, ik heb geen 2 auto's
Mijn pa heeft 2 auto's eentje omdat hij ver moet rijden voor zijn werk en dat niet kan met die amerikaan. Mijn pa woonde alleen en had dus veel geld te besteden aan luxe, dus die auto die hij al zijn leven lang wilde. Nu overleed mijn moeder en moseten wij bij me pa gaan wonen, dus noem me een verwende teef, ga je gang maar Maar ik baal er gewoon dat iets dat van jou is, wordt gejat, gesloopt en uitgebrand..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het had trouwens ook je fiets kunnen zijn, maar ach ja, wat is een fiets nu nog waard in Nederland he? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wás. gewoon auto alarm erin zetten en em voor de deur parkeren. zodra je wat hoort; gaan kijken, desnoods uit het raam. zie/hoor je iemand eraan kloten: scheld ze verrot; trap ze op hun zieltje en jaag ze weg ![]() desnoods laad je de hond los ![]() iedereen is bang voor boze honden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
.. Jah... en das zeker te begrijpen !!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ga een boom neuken in plaats van klote opmerkingen te plaatsen.
||
![]() |
Citaat:
whahaha loser ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, het niveau stijgt met de minuut
![]() Dus je bent al een loser omdat je iemand betitelt van een VVD-lidmaatschap? Ik bespeur hier een minderwaardigheidscomplex. Iemand die goed bij z'n hoofd zou zijn, zou niet zo reageren. Daar zit duidelijk meer achter. RSManiak behoeft verder geen commentaar. Alle snotaapjes van onder de 16 die op motorvoertuigen geilen zijn zielig. Ze mogen zelf nog niet rijden, dus in plaats van zich met belangrijke dingen bezig te houden gaan ze zitten kwijlen bij dingen die ze toch niet kunnen bereiken. Maak jij eerst je school maar eens af, jochie. Ik word net zo ziek van jou. Blaag. En Firestarter: je bent een vervelende lul. Hetzelfde wat voor RSManiak geldt, geldt voor jou: zeker een minderwaardigheidscomplexje. De manier waarop je in dit topic reageert laat wel een beetje raden wat voor persoon jij bent: een opgefokt pubertje met een zieke obsessie voor auto's, en degene die daar wat van zegt is meteen een linkse hippie. Misschien moet jij maar gewoon even je domme smoel dicht houden en iets constructiefs posten. Want volgens je profiel mag je dan wel in 6VWO zitten, je gedraagt je als een ondermaatse brugger met een aangeboren hersenafwijking. En nou opzouten. Stelletje vervelende zeikerds. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 19:40. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Whahahhaa, hij de hele tijd met zn minderwaardigheidscomplexen........ Zelf beetje last van jongen? je mag dan wel 'volgens je profiel' 21 zijn, je taalgebruik is net dat van een analfabetisch Arabier, die hier net op t forum komt kijken, SNOTAAP WHAHahaha.... LOL @ Y00......... zielig.. als je geen duidelijke, normale meningen op dit topic kan achterlaten, blijf dan weg, gek....
|
![]() |
mensen mensen ff applaus voor onze nare man hij is namelijk nogal wat
hoog niveau, aldus hemzelf VVD ![]() ouder als 16 ![]() en als klap op de vuurpijl een heleboel "vrienden" eej mannetje een kleine tip ik zou es wa minder mensen helemaal de grond in boren want ik heb eigenlijk nog niemand Positief op jou gezwam zien reageren Het is natuurlijk kei harstike klote voor da meske Zo'n mooie ouwe amerikaanse bak helemaal naar de tering, mensen die dat doen: Get (a)live? Hoe faking triest kun je zijn door zo auto te mollen, GA AUTODREMPELS ONTWERPEN!!!! (nog zoiets Autodremepels, toch een autohater die dat verzonnen heeft!)
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Tis wel zonde van die auto hoor
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() (hehe) |
![]() |
||
Citaat:
Ey flikkertje, dat jij door een 15 jarige flink uitgelult wordt. Minderwaardigheidscomplexje???? Zeer onwaarschijnlijk dat ik die heb. Maar ik erger me gewoon dood aan jou omdat je overla zo'n politike lading aan moet geven. En nog wat dat ik op moteren geil dat is mijn keuze. En wat bedoel je '' Dingen die ik toch niet kan bereiken" Alles kan in dit land. Ik weet niet hoe ze daar over bij Groenlinks denken, maar volgens al die andere politieke partijen kan alles in dit land. Mij motto ''Waar een wil is een weg'' P.S. Geniet van dit topic omdat nare man flink afgezeikt wordt!! ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Honden bij de moskee? Nee! De Veroorzaker | 64 | 02-04-2009 01:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
waarom zijn de mensen arm? TisKicking | 118 | 24-06-2006 13:47 | |
Beleidszaken |
Het gaat nog steeds niet goed op N en A juno | 500 | 26-03-2005 17:36 | |
De Kantine |