Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2003, 19:30
Martijngr
Martijngr is offline
Hey

Ik weet eigenlijk niet waar ik dit moest plaatsen, bij sport of lichaam & Gezondheid...

Maar goed... Ik heb dus een bus van die shake-poeder (zou ff niet weten hoe het officieel heet) Je moet het iig mixen met melk en dan drinken....

Ik wou nu ff weten wat er allemaal precies in zit en wat het nou precies et je lichaam doet.. Van wie ik dit spul heb, die zegt dat er bouwstioffen in zitten voor je spieren enzo. Je moet het drinken als je gaat sporten of erna (hij doet het ervoor) zodat je spieren sneller groeien en de juiste voeding krijgen.

Nu wil ik graag jullie mening hierover weten, wat jullie er nou van vinden..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:47
Drizzt
Drizzt is offline
Weinig over te zeggen als je geen naam geeft of wat dan ook... Staat overigens ook op de bus, als het goed is.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:49
Martijngr
Martijngr is offline
UHm het heeft n paarse deksel en dr staat Lotus op... (hopelijk hebbie dr wat aan, meer staat er niet op..)

laters
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 20:26
Drizzt
Drizzt is offline
Tja, ik denk aan proteinepoeder of een weight gainer.. maar Lotus zegt me eigenlijk helemaal niets!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 20:55
Martijngr
Martijngr is offline
Ik heb me laten vertellen dat er veel koolhydraten en eiwitten inzitten..... Is wel poeder, maar is weight gainer ook poeder? (nee ben niet zo bekend met dit spul)

grtz
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 06:55
Marshall
Marshall is offline
denk dat t proteinen is, is namelijk nogal populair om te mengen met melk.. & weight gainer staat er eigenlijk altijd expliciet op. Je moet toch even kijken of je ergens t woord proteinen kan vinden.

T is anders toch een beetje doelloos om shakes te gaan drinken zonder te weten wat de ingredienten zijn...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 07:00
Drizzt
Drizzt is offline
Weight gainer = koolhydraten + eiwitten
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 09:48
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Mogen ze dat uberhaupt nog wel verkopen, een voedingsmiddel - voedingssuplement zonder er bij te vermelden wat het allemaal bevat ?!
Oud 12-05-2003, 15:11
$tarlight
$tarlight is offline
hmm ja, heb er ook wel es iets over gehoord. Vrienden van mij gebruiken het, als je dat spul gebruikt en je gaat sporten dan krijg je veel sneller spieren, maar als je dat sporten niet doet dan kom je er juist van aan! verder weet ik er niet veel over, maar volgens mij kan dat niet gezond zijn...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 22:41
Martijngr
Martijngr is offline
Kijk ik heb het dus van een betrouwbaar persoon gekregen en hij zei inderdaad, dat als je er niet bij sport dat je er dan van aankomt. Hij zegt dat het goed is voor je, zolang je erbij sport. Ik heb het spul gekregen in een lege jodenkoek bus, vandaar dat er op de deksel Lotus staat...beetje dom van mij om te denken dat zo het spul heette...

Ik gebruik het spul voor het trainen (karate wat ik 2x per week doe) en voor thuis training (opdrukken, buikspieren en dumbells de spierballen).

Maar goed, hoe denken jullie over het algemeen over proteinen en weight gainers? En denken jullie trouwens dat het nut heeft voor me....
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten