Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dan leggen die lui allemaal (wat zal 't zijn) 50 euro in, en halen ze ongelofelijk veel bier, en vragen ze 5 euro entree aan de deur.
||
![]() |
Citaat:
Neemt niet weg dat ik het wel jammer vind dat je naar zo'n feest gaat als je er toch niks aan vind ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
meer mensen dan er eigenlijk in die gang passen, en DAN NOG alleen maar over hun fucking STUDIE kunnen praten... i mean, is that all they freaking do for fun?? dus, nee.. geen orgie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry van de spatie aan de verkeerde kant van de komma, en ik vind mijn sign niet bepaald patserig.. ik vind het een knipoog naar het beeld wat de meeste mensen van kakkers hebben, en een stukje zelfspot. |
![]() |
|
Hoe grappig zijn sommige kakkers/eeuwige studenten. Vooral op wintersport als ze zichzelf allemaal in een zelfde trui hijsen, gaan lopen provoceren door t roepen van homofobische uitlatingen en andere "grappige" verwensingen en als t er dan echt op aankomt hebben ze met z'n 20en tegen 4 ineens allemaal een sapje op, loopt de stront dun langs de benen en dan gebeuren die dingen. Right....
![]()
|
Hehehe Studentenfeestjes zijn grappig..
Vriend van me had laatst een feestje georganiseerd, gelukkig woont hij nog wel samen met meerdere "alto's", dus opzich was het wel oke.. Maar meerendeel zat ik bij andere vrienden in de auto wijn te zuipen en te blowen ![]() Alleen we hadden krukkentrekker nodig voor de wijn, gingen we naar een ander studentenfeestje in hetzelfde complex.. Opzoek naar een kurkentrekken, vroegen ze aan de deur voor wie we kwamen.. Wij zo van voor Meneer K. Trekker ![]() Maja we kregen ook nog veel gratis bier van die vriend.. Dat was wel chill ![]()
|
Nou kan het aan mij liggen maar wat chaos doet klint in mijn oren als normaal.
Vriend vraagt of je ondersteunig wilt geven op feest, kost 5 euro. Jij komt, komt er achter dat het echt alleen maar ballen zijn. Denkt: gelukkig kan ik me in ieder geval lamzuipen voor 5 euro ![]()
||
Citaat:
Dan is iedereen van hetzelfde niveau (niet bijster hoog voor de generatie die mijn kinderen later moeten leren wat economie is), dan praat niemand over studeren en valt er altijd wel wat meer te beleven dan er in de studentenkamer kan gebeuren. Ach ja, persoonlijk vind ik studenten maar zielige aanstellers die voor hun 18e totaal geen jeugd of lol hebben gehad en dit allemaal in hun studententijd gaan inhalen. Vroeger nooit vrienden gehad en omdat het studentenleven een nieuwe start is maak je in die periode inderdaad dingen mee die je nooit meemaakte op je slaapkamertje achter je PC. Op die manier wordt je studententijd wel heel erg makkelijk de leukste tijd van je leven. Of zouden er ook uitzonderingen bestaan? Persoonlijk heb ik ook niets tegen kakkers, maar het zijn natuurlijk wel de meest zelfingenomen, luie, hockeyende, hautaine, onbeschofte rijkeluiskindjes die bestaan en bovendien claimen ze ook nog eens intellectueel te zijn. Iets wat ze pas op hun 33e écht worden. De voetbalkantine is volgens deze subcultuur een bron van vunzigheid, trivialiteit, lompigheid, Hazes-gehalte, goedkope chips, mensen met een sociale achterstand en vooral mensen zonder CV. Iets wat overigens volledig klopt! De hockeykantine daarentegen wordt nooit gebruikt, daar waar na hockey iedereen direct (zonder te douchen) naar huis gaat om zich daar hopelijk te douchen. Alleen met feesten is de kantine open (feesten waar je zonder uitnodiging of geldig CV van je vader niet welkom bent) en vervolgens worden daar drie Wereldoorlogen, 465 jaar verdriet en 18 jaar seksuele frustraties weggezopen, gesnoven en geneukt. Zoals DeadNation al aangaf zijn de meeste kakkers niet echt helden. De hele avond etteren (om hun gevoel van eigenwaarde enigszins te laten stijgen, want door hun studieresultaten zal het niet lukken. Iets wat je krijgt als papa wil dat je VWO gaat doen en eigenlijk de VBO beter bij je zou passen) kunnen ze inderdaad wel, maar vervolgens iemand gigantisch hard en lang heel Leiden (mooi voorbeeld!) door te slaan zit er eigenlijk nooit bij. Wanneer er ook maar een greintje geweld de hoek om komt zetten zullen de kakkers direct naar het excuus ‘maar dat is dom volk’ grijpen om een excuus te hebben voor hun blauwe oog. Persoonlijk vind ik alto’s maar vervelende mannetjes (en potentiële vrouwen) die erg hun best doen om anders te zijn. Je best doen om anders te zijn lijkt mij niet meer dan iemand die feitelijk normaal is, maar graag anders wil zijn. De jongens lachen om alles wat te maken heeft met dood en verderf, de vrouwen denken nog dat de emancipatie te maken heeft met het dragen van een pakje shag in je kontzak en samen zitten ze het liefst in de kleermakerszit op de grond om te praten over coole dingen, zoals kakkers levend te begraven onder chocoladegeld. Vervolgens doen ze het overigens niet, omdat ze wel de gedachte hebben maar niet genoeg dood en verderf in zich hebben om hun woorden om te zetten in daden. Alweer ben ik het met DeadNation eens (ik zou mezelf geen slijmbal willen noemen, maar hij heeft wel gelijk), want het is natuurlijk geweldig om studenten op vriendelijke manier te wijzen op het feit dat je niet overal voor kunt studeren, om alto’s eraan te helpen herinneren waarom dit land ook alweer geen anarchie is en om hockeymeisjes te laten zien wat je allemaal nog meer, behalve vieze spelletjes, kunt doen met een bierflesje. Maar chaos, misschien bestaan er eventueel een fiks aantal uitzonderingen waar jij misschien ook wel toebehoort. Of de kakkers of studenten alhier. Mijn devies zou zijn: ‘stoppen met blowen en je altijd zo ellendig voelen als je niet bij je eigen soort mensen bent’. Het maakt niet uit waar je bent, je kunt je altijd wel vermaken als er veel mensen zijn en overal zijn wel grappige mensen. En anders kun je het altijd wel grappig maken. Tenzij je liever achter een computer zit. |
![]() |
|
|