Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2003, 10:42
NERD
NERD is offline
Citaat:
damaetas schreef op 12-05-2003 @ 11:40:
ojee. dat klinkt fout
ik vind het eigenlijk wel kinky klinken
Advertentie
Oud 12-05-2003, 10:55
naan
naan is offline
is tog leuk,zon feest. met bier

en wat is het probleem, hij heeft tog net zoveel recht daar te zijn?
zn maat woont daar, hij heeft die 5 euro betaald..boeiend als hij die andere lui daar niet mag.
Oud 12-05-2003, 11:02
Pharmacon
Pharmacon is offline
idd, wat is het probleem?

hij ging er toch alleen bier drinken?
Oud 12-05-2003, 11:02
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Het zijn wel de mensen die later jouw uitkering gaan betalen.
Oud 12-05-2003, 11:05
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef op 12-05-2003 @ 12:02:
goh, misschien gaat ie wel werken?
Oud 12-05-2003, 11:07
naan
naan is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef op 12-05-2003 @ 12:02:
het zijn de mensen die later zelf ook leven van het geld dat pappie heeft verdient
Oud 12-05-2003, 11:14
Verwijderd
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 12-05-2003 @ 12:05:
goh, misschien gaat ie wel werken?
Met zo'n uiterlijk?

Tuuuuuuuuuuuuuuurlijk, dude.

j/k
Oud 12-05-2003, 11:16
Verwijderd
Citaat:
omajunk schreef op 11-05-2003 @ 22:52:
pardys vergalluh is chill...en dow ik ga ook naar een feest als er gratis te zuipen is...en het is idd erg lachwekkend als er zo'n überkakkerpardy is en jij komt dan daar als alternatieveling whahahaha

weetjehoevaak ik dat mee maak...
Omfg, ben jij echt?
Oud 12-05-2003, 13:56
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Esmée schreef op 12-05-2003 @ 11:33:
gang in de zin van groep, clan
nee, gang in de zin van gang, hallway.
Oud 12-05-2003, 13:57
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
damaetas schreef op 12-05-2003 @ 09:03:
even voor de duidelijkheid: wat zijn gangfeesten?

(hier in leuv: in grote studentenhuizen doen de studs die samen op de gang zitten een feesje. meestal gewoon in de gang zelf)
ja, zo'n feest was 't dus...
dan leggen die lui allemaal (wat zal 't zijn) 50 euro in, en halen ze ongelofelijk veel bier, en vragen ze 5 euro entree aan de deur.
Oud 12-05-2003, 18:43
Verwijderd
AAAAGH ik hou van CHAOS...
Oud 12-05-2003, 18:55
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Bliksem schreef op 11-05-2003 @ 20:58:
je zet je onmacht ,frustratie en jalousie om in haat en nijd.. Dat is heel negatief.. zo is hitler ook aan de macht gekomen wist je dat..

De joden waren gewoon beter.
Leer jij eerst maar eens correct komma's neer zetten, met je patser sign..

Neemt niet weg dat ik het wel jammer vind dat je naar zo'n feest gaat als je er toch niks aan vind
Oud 12-05-2003, 18:57
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Parallel schreef op 12-05-2003 @ 19:55:
Neemt niet weg dat ik het wel jammer vind dat je naar zo'n feest gaat als je er toch niks aan vind
Ik wist niet van te voren wat ik exact zou aantreffen.
Oud 12-05-2003, 19:31
Verwijderd
respect
Oud 12-05-2003, 19:33
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 12-05-2003 @ 19:57:
Ik wist niet van te voren wat ik exact zou aantreffen.
Mja, als je het zo bekijkt...
Ik ben ook wel benieuwd hoe het daar aan toe gaat eigenlijk..Dikke orgie? *cliche*
Oud 12-05-2003, 19:41
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Parallel schreef op 12-05-2003 @ 20:33:
Mja, als je het zo bekijkt...
Ik ben ook wel benieuwd hoe het daar aan toe gaat eigenlijk..Dikke orgie? *cliche*
3 koelkasten vol bier,
meer mensen dan er eigenlijk in die gang passen,
en DAN NOG alleen maar over hun fucking STUDIE kunnen praten... i mean, is that all they freaking do for fun??

dus, nee.. geen orgie
Oud 12-05-2003, 20:11
Stevill
Stevill is offline
*denkt terug*

Doe het Steve lijm die toiletdeur maar dicht

Nou voor deze keer dan
Oud 12-05-2003, 20:17
Verwijderd
Jongens,

Hoezo overduidelijk. Jullie zijn allemaal jaloers op mijn soort, kakkers.

Veel geld, de mooiste vrouwen, dure kleren. En niet gek hoeven doen om de aandacht te krijgen.

Jullie kunnen het ook worden hoor..
Oud 12-05-2003, 20:19
WJAG
WJAG is offline
Hey AR, Lullo jij ook hier? Ik word echt ziek van deze godvergeten soort mensen die er niet tegen kunnen dat mijn vader wel een leidingevende functie heeft en hun vader niet.

Ik zie je nog wel bij PW vrind.

Mzzl,

WG
Oud 12-05-2003, 20:27
cha0s
cha0s is offline
@aaron & WJAG:

hahaha
Oud 12-05-2003, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 12-05-2003 @ 19:55:
Leer jij eerst maar eens correct komma's neer zetten, met je patser sign..
*twijfeld aan intelligentie Parallel*

Sorry van de spatie aan de verkeerde kant van de komma,

en ik vind mijn sign niet bepaald patserig.. ik vind het een knipoog naar het beeld wat de meeste mensen van kakkers hebben, en een stukje zelfspot.
Oud 13-05-2003, 09:19
DeadNation
DeadNation is offline
Hoe grappig zijn sommige kakkers/eeuwige studenten. Vooral op wintersport als ze zichzelf allemaal in een zelfde trui hijsen, gaan lopen provoceren door t roepen van homofobische uitlatingen en andere "grappige" verwensingen en als t er dan echt op aankomt hebben ze met z'n 20en tegen 4 ineens allemaal een sapje op, loopt de stront dun langs de benen en dan gebeuren die dingen. Right.... Best time ever!
Oud 13-05-2003, 09:34
NERD
NERD is offline
Citaat:
Bliksem schreef op 12-05-2003 @ 23:14:
*twijfeld aan intelligentie Parallel*
Oud 13-05-2003, 09:47
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
aaron schreef op 12-05-2003 @ 21:17:
Jongens,

Hoezo overduidelijk. Jullie zijn allemaal jaloers op mijn soort, kakkers.

Veel geld, de mooiste vrouwen, dure kleren. En niet gek hoeven doen om de aandacht te krijgen.

Jullie kunnen het ook worden hoor..
Oud 13-05-2003, 10:57
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef op 13-05-2003 @ 10:34:
tja ik zei niet dat ík heel intelligent was
Oud 13-05-2003, 13:33
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Hehehe Studentenfeestjes zijn grappig..
Vriend van me had laatst een feestje georganiseerd, gelukkig woont hij nog wel samen met meerdere "alto's", dus opzich was het wel oke..
Maar meerendeel zat ik bij andere vrienden in de auto wijn te zuipen en te blowen ..
Alleen we hadden krukkentrekker nodig voor de wijn, gingen we naar een ander studentenfeestje in hetzelfde complex..
Opzoek naar een kurkentrekken, vroegen ze aan de deur voor wie we kwamen..
Wij zo van voor Meneer K. Trekker ..
Maja we kregen ook nog veel gratis bier van die vriend..
Dat was wel chill ..
Oud 13-05-2003, 13:39
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Bruce schreef op 13-05-2003 @ 14:33:
(...)
ik heb gewoon altijd een kurkentrekker bij me
Oud 13-05-2003, 14:14
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Tsjah ik dus niet ..
Wel twee flesse wijnen, maar geen kurkentrekken..
Normaal is het alleen bier en blowen, dus dan heb je geen kurkentrekker nodig ..
Oud 30-09-2003, 10:55
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
kurken trekken is ook voor poesies en chicks
Oud 30-09-2003, 11:14
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 30-09-2003 @ 11:55:
Beetje ruwe up, nietwaar?
Oud 30-09-2003, 11:53
Verwijderd
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 30-09-2003 @ 11:55:
ga terug naar de katine ofzo
Oud 30-09-2003, 17:01
AGH
AGH is offline
Citaat:
Bliksem schreef op 11-05-2003 @ 20:58:
je zet je onmacht ,frustratie en jalousie om in haat en nijd.. Dat is heel negatief.. zo is hitler ook aan de macht gekomen wist je dat..

De joden waren gewoon beter.
De 2-1 was een buitenspel goal!
Oud 30-09-2003, 17:11
Black Sugar
Black Sugar is offline
Nou kan het aan mij liggen maar wat chaos doet klint in mijn oren als normaal.

Vriend vraagt of je ondersteunig wilt geven op feest, kost 5 euro. Jij komt, komt er achter dat het echt alleen maar ballen zijn. Denkt: gelukkig kan ik me in ieder geval lamzuipen voor 5 euro
Oud 30-09-2003, 17:32
AGH
AGH is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 12-05-2003 @ 20:41:
3 koelkasten vol bier,
meer mensen dan er eigenlijk in die gang passen,
en DAN NOG alleen maar over hun fucking STUDIE kunnen praten... i mean, is that all they freaking do for fun??

dus, nee.. geen orgie
Misschien zou je de volgende keer beter niet naar een studentenfeest van studenten theologie kunnen gaan, want er bestaan ook wel degelijk andere studentenfeestjes die wél leuk zijn hoor. Zodra iedereen genoeg in zijn of haar neus heeft zitten, de wiet op is en de drank niet meer dronken maakt kan zo’n feestje best leuk zijn.
Dan is iedereen van hetzelfde niveau (niet bijster hoog voor de generatie die mijn kinderen later moeten leren wat economie is), dan praat niemand over studeren en valt er altijd wel wat meer te beleven dan er in de studentenkamer kan gebeuren.

Ach ja, persoonlijk vind ik studenten maar zielige aanstellers die voor hun 18e totaal geen jeugd of lol hebben gehad en dit allemaal in hun studententijd gaan inhalen.
Vroeger nooit vrienden gehad en omdat het studentenleven een nieuwe start is maak je in die periode inderdaad dingen mee die je nooit meemaakte op je slaapkamertje achter je PC.
Op die manier wordt je studententijd wel heel erg makkelijk de leukste tijd van je leven.
Of zouden er ook uitzonderingen bestaan?

Persoonlijk heb ik ook niets tegen kakkers, maar het zijn natuurlijk wel de meest zelfingenomen, luie, hockeyende, hautaine, onbeschofte rijkeluiskindjes die bestaan en bovendien claimen ze ook nog eens intellectueel te zijn. Iets wat ze pas op hun 33e écht worden.
De voetbalkantine is volgens deze subcultuur een bron van vunzigheid, trivialiteit, lompigheid, Hazes-gehalte, goedkope chips, mensen met een sociale achterstand en vooral mensen zonder CV. Iets wat overigens volledig klopt!
De hockeykantine daarentegen wordt nooit gebruikt, daar waar na hockey iedereen direct (zonder te douchen) naar huis gaat om zich daar hopelijk te douchen.
Alleen met feesten is de kantine open (feesten waar je zonder uitnodiging of geldig CV van je vader niet welkom bent) en vervolgens worden daar drie Wereldoorlogen, 465 jaar verdriet en 18 jaar seksuele frustraties weggezopen, gesnoven en geneukt.
Zoals DeadNation al aangaf zijn de meeste kakkers niet echt helden.
De hele avond etteren (om hun gevoel van eigenwaarde enigszins te laten stijgen, want door hun studieresultaten zal het niet lukken. Iets wat je krijgt als papa wil dat je VWO gaat doen en eigenlijk de VBO beter bij je zou passen) kunnen ze inderdaad wel, maar vervolgens iemand gigantisch hard en lang heel Leiden (mooi voorbeeld!) door te slaan zit er eigenlijk nooit bij. Wanneer er ook maar een greintje geweld de hoek om komt zetten zullen de kakkers direct naar het excuus ‘maar dat is dom volk’ grijpen om een excuus te hebben voor hun blauwe oog.

Persoonlijk vind ik alto’s maar vervelende mannetjes (en potentiële vrouwen) die erg hun best doen om anders te zijn. Je best doen om anders te zijn lijkt mij niet meer dan iemand die feitelijk normaal is, maar graag anders wil zijn.
De jongens lachen om alles wat te maken heeft met dood en verderf, de vrouwen denken nog dat de emancipatie te maken heeft met het dragen van een pakje shag in je kontzak en samen zitten ze het liefst in de kleermakerszit op de grond om te praten over coole dingen, zoals kakkers levend te begraven onder chocoladegeld.
Vervolgens doen ze het overigens niet, omdat ze wel de gedachte hebben maar niet genoeg dood en verderf in zich hebben om hun woorden om te zetten in daden.

Alweer ben ik het met DeadNation eens (ik zou mezelf geen slijmbal willen noemen, maar hij heeft wel gelijk), want het is natuurlijk geweldig om studenten op vriendelijke manier te wijzen op het feit dat je niet overal voor kunt studeren, om alto’s eraan te helpen herinneren waarom dit land ook alweer geen anarchie is en om hockeymeisjes te laten zien wat je allemaal nog meer, behalve vieze spelletjes, kunt doen met een bierflesje.

Maar chaos, misschien bestaan er eventueel een fiks aantal uitzonderingen waar jij misschien ook wel toebehoort.
Of de kakkers of studenten alhier.
Mijn devies zou zijn: ‘stoppen met blowen en je altijd zo ellendig voelen als je niet bij je eigen soort mensen bent’.
Het maakt niet uit waar je bent, je kunt je altijd wel vermaken als er veel mensen zijn en overal zijn wel grappige mensen. En anders kun je het altijd wel grappig maken.
Tenzij je liever achter een computer zit.
Oud 30-09-2003, 17:37
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Susanne schreef op 30-09-2003 @ 12:14:
Beetje ruwe up, nietwaar?
Idd. Niet meer doen svp
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten