![]() |
|
Verwijderd
|
ik zou zeggen:
ga naar deze site: http://dryathon.pleurez.com klik op spelregels, en lees even HEEL GOED wat er staat |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik hou niet van slappe aftreksels, zeker niet van een stellete mongooltjes hier
had het even gemeld, dit is gewoon een achterlij slecht gejatte grap van(idee van ons). en nog met de eer strijken ook, ik hou niet van mensen zoals fruitvliegje die dan denken hier op scholieren een beetje dingen schofterig af te lopen jatten. Heeel jammer en heel triest echt heel triest fruitvliegje: wat ben jij een ontzettend jammer persoon. Geef in ieder geval de link van onze site door, en daarnaast toestemming. want je had vast onze site gezien. Hier waren we al bang voor, een origineel idee verzinnen dat vervolgens onbeschaamd gejat wordt door een volstrekt retarded iemand. daarnaast wordt het ook wel erg zielig aangepakt hier, maar dat terzijde tip: steek je hoofd in een heteluchtoven.
Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 10:36. |
![]() |
||
Citaat:
doe maar een slot op hoor,als 't niet mag. maar ik pik het niet dat jij mij hiervoor uitkakt! |
![]() |
||
Citaat:
Je pikt het niet dat ik jou hiervoor uitkak? Ga nu heel snel een paa aardappels schillen of help kinderen met oversteken zeg.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
laat de wereld bevolking maar uitsterven ![]()
||
Citaat:
waar maak je je druk om, er zijn veel meer mensen die dit soort dingen 'starten', jullie zijn *NIET* de eerste hiermee.
||
Citaat:
Arrogantie? Misschien, maar wij zijn wel elite.
||
Citaat:
||
Citaat:
*loopt langzaam achteruit dit topic uit*
||
Citaat:
Dan kom je maar weer een terug mannetje. --- Ik heb gisteren al gezondigd ![]() *OUT*
||
Citaat:
![]() ten tweede: toeval is nu eenmaal iets wat voorkomt in de wereld,face it. ten derde: als organisator of uitvinder van zoiets kan je best wel wat volwassener reageren, dit is niet echt een verantwoordelijke aanpak, en ik denk niet dat je er "jouw" ( ![]() ten derde: normaal reageer ik niet zo aanvallend, maar ik denk dat jij me wel eerst onterecht aangevallen hebt. Als het je niet aanstaat,kom dan niet meer in dit topic,want er zijn wel degelijk mensen die hier mee willen meedoen, dus gesloten zal het niet worden. Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 19:48. |
![]() |
|
![]() |
Er is verdorie al een film over gemaakt, hoe debiel is het dan om te gaan claimen dat je dit zelf bedacht hebt
![]() Bovendien doet dit topic geen afbreuk aan jullie site. Djeezes. Zo zie je maar hoe slecht een tekort aan sex voor je humeur is ![]()
||
Citaat:
*schud hoofdt* koop een woordenboek. zoek sarcasme op.
||
Citaat:
Volwassener reageren? Definieer volwassen. 'een verantwoordelijke aanpak'. Nou, ik vind het jammer dat een idee zo slecht gejat kan worden (ook al heb je dat niet gedaan). Ik maak de dryathon er niet slechter van. We zijn al te hecht op muziek ![]() Ten derde : hahahahah, ik jou onterecht aangevallen heb? Start een maatjesproject. Hoeveel ten derdes heb jij trouwens? Daarnaast: ik kom wel in dit topic, iedereen laten inzine wat een bespottelijk gejatte actie dit is. Ja, ik ben een ontzettende eikel, amaar goed, dat hebben meer mensen tegen me gezegd. Die leiden een heel ongelukkig leven nu. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() met je elite, chronisch tekort aan aandacht zeker
Laatst gewijzigd op 14-05-2003 om 16:43. |
![]() |
||
Citaat:
en toeval bestaat, of je er nou in gelooft of niet O_o (behalve als je zo'n treehugger ofzo bent die in "Het Lot" gelooft) dus dat is wel het kutste argument ooit. lamer
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ps best lastig nog wanneer je die t gebruikt bij hoofd! |
![]() |
|
|