Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2003, 12:14
Bob_de_bouwer
Bob_de_bouwer is offline
mogen jullie zelf je eten en/of drinken meenemen de zaal in? wij mogen dat allebei niet krijgen een flesje AA en mogen geen eten meenemen.

Hoe kan het dat dit per school verschillend is? de examenregels zijn toch landelijk?
Oud 13-05-2003, 12:19
Mariebel
Mariebel is offline
Bij ons op school mag je zelf niets meenemen, we krijgen een kop thee of koffie. Maar omdat ik een te lagen bloedsuikerspiegel heb en dus moet eten mag ik wel wat meenemen (goede smoes misschien??)
Oud 13-05-2003, 12:24
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
eeehmz...wij mogen zelf eten en drinken meenemen, zolang het niet chips is of iets in die richting ( het moet dus niet storend zijn voor medeleerlingen, maar dat spreekt voor zich ) en van de school krijgen we koffie en/of thee...
Oud 13-05-2003, 12:35
Verwijderd
Vorig jaar waren er bij mij alleen een paar mensen die dat bv op een lolly gaan bijten of iets hebben met een enorm krakerige verpakking. Zelf had ik muntdrop mee genomen, daar kan je lekker op sabbelen, maakt geen geluid en 't is lekker Verder flesje water/roosvicee ofzo.. Maar iig geen chips, dat is echt verrot voor de anderen.

Dat is per school verschillend omdat sommige scholen vinden dat leerlingen daar last van hebben, andere scholen beweren dat leerlingen er last van hebben wanneer ze níet mogen eten. 't Staat ook nergens in formulieren ofzo dat je mag eten, alleen in formulieren van school.

Ik weet trouwens zelf nog niet of ik wel mag eten, doe staatsexamens en er staat niets in de regelementen over eten... Zal dat straks eens aan iwein vragen.
Oud 13-05-2003, 14:39
Shade
Shade is offline
Citaat:
MiZz TeRiOuZz schreef op 13-05-2003 @ 13:24:
eeehmz...wij mogen zelf eten en drinken meenemen, zolang het niet chips is of iets in die richting ( het moet dus niet storend zijn voor medeleerlingen, maar dat spreekt voor zich ) en van de school krijgen we koffie en/of thee...
Same
Snoep, lollies, drinken enzo mag als het geen geluid maakt
Oud 13-05-2003, 15:19
madwoman
madwoman is offline
als iedereen een blikje cola o.i.d meeneemt krijg je vast ook een grappig effect bedenk ik me opeens...
Oud 13-05-2003, 15:22
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Volgens mij mogen we alles eten/drinken wat we willen, zolang het maar niet storend is voor de rest. Van school zelf krijgen we koffie of thee voor zover ik weet.
Ik neem zelf waarschijnlijk gewoon een flesje water mee (drink ik altijd en ik geloof eigenlijk niet dat je nou ineens echt zo heel veel energie krijgt van AA-spul ofzo ) en een appel ofzo. Ik zie wel
Oud 13-05-2003, 15:29
BendeBen
BendeBen is offline
puh leeeze

is men echt zo ver heen dat je niet eens 3 uur zonder vreten kan?

iedereen doet alsof het een survival is ofzo
"he wat neem jij allemaal mee?"
"wat ga jij eten hihihi, want dat mag toch bij een examen?"

ja
ik ben chaggie
Oud 13-05-2003, 15:38
Bob_de_bouwer
Bob_de_bouwer is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 13-05-2003 @ 16:29:

ja
ik ben chaggie
dat had ik zelf ook nog wel in de gaten
Oud 13-05-2003, 17:10
Verwijderd
Ja wij mogen eten en drinken meenemen; ik weet niet of het verboden is om iets krakends mee te nemen, maar de meeste mensen hebben het fatsoen dat niet te doen (gok ik, was bij SE ook zo).
En drinken mag ook, we krijgen ook drinken van school
Oud 13-05-2003, 17:14
Verwijderd
Citaat:
BendeBen schreef op 13-05-2003 @ 16:29:
puh leeeze

is men echt zo ver heen dat je niet eens 3 uur zonder vreten kan?

iedereen doet alsof het een survival is ofzo
"he wat neem jij allemaal mee?"
"wat ga jij eten hihihi, want dat mag toch bij een examen?"

ja
ik ben chaggie
Ehhm... Het was bij mij meer een 'wat als' verhaal. Het is namelijk heel storend om onder een examen honger te krijgen. Dat verkloot je concentratie, dus nam ik Sultana mee.
Oud 13-05-2003, 19:31
Verwijderd
Ik had een flesje water/fris, brood (voor als de maag een eigen leven wil gaan leiden) en druivensuiker/dextro mee.

De eerste en de laatste gebruikte ik wel (vooral de laatste, als ik een tekst zat te maken en het even niet meer wist, het heeft me er echt doorgeen gesleept )
Oud 13-05-2003, 23:30
miesjellu
miesjellu is offline
Hahaha heel storend chips en dergelijke..

Zou lullig zijn als iemand een blikje of flesje (met koolzuurhoudende drank erin) mee zou nemen, en dat je dat dan heeel hard zou schudden
Als die wat wil drinken ligt heel zijn tafeltje vol hihi

Mmm.. ik neem lekker denk ik een zak lekkere snoep mee en kauwgom... kan je beter van nadenken schijnt...

Eet smakelijk guys!
Oud 13-05-2003, 23:34
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
geen idee, don't care
Oud 14-05-2003, 16:25
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Ik ben echt heel boos want we mogen alleen maar drinken meenemen! Wat is dat nou voor doms. Als je gewoon geen geluid maakt dan maakt het toch niets uit.. stomme lui
Oud 14-05-2003, 16:27
JJJur
JJJur is offline
Eten heb ik geen behoefte aan als ik examens zit te maken... ik neem wel een zooi vocht mee, denk ik...

eens kijken wat ze zeggen als ik met een sixpack Heineken aan kom zetten
Oud 14-05-2003, 17:41
Ketjing
Ketjing is offline
Geen idee eigenlijk wat er bij ons op school mag, toch maar eens gaan navragen.
Oud 14-05-2003, 19:09
alpha
alpha is offline
Volgens mij mag het wel bij ons. Er is in iedergeval niet gezegd dat het niet mag.

Regels voor berichten