Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij mogen we alles eten/drinken wat we willen, zolang het maar niet storend is voor de rest. Van school zelf krijgen we koffie of thee voor zover ik weet.
Ik neem zelf waarschijnlijk gewoon een flesje water mee (drink ik altijd en ik geloof eigenlijk niet dat je nou ineens echt zo heel veel energie krijgt van AA-spul ofzo ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had een flesje water/fris, brood (voor als de maag een eigen leven wil gaan leiden) en druivensuiker/dextro mee.
De eerste en de laatste gebruikte ik wel (vooral de laatste, als ik een tekst zat te maken en het even niet meer wist, het heeft me er echt doorgeen gesleept ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hahaha heel storend chips en dergelijke..
Zou lullig zijn als iemand een blikje of flesje (met koolzuurhoudende drank erin) mee zou nemen, en dat je dat dan heeel hard zou schudden ![]() Als die wat wil drinken ligt heel zijn tafeltje vol hihi ![]() ![]() Mmm.. ik neem lekker denk ik een zak lekkere snoep mee en kauwgom... kan je beter van nadenken schijnt... Eet smakelijk guys! ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote LJH-Topic # 142 Verwijderd | 500 | 20-02-2009 17:24 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb jij het laatst gezien, wat vond je ervan en zaten er nog tieten in? Uice | 500 | 29-02-2008 22:41 | |
Verhalen & Gedichten |
"De Wedstrijd" JK-Royale | 1 | 06-04-2007 00:12 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste dans (verhaal) Angeles | 7 | 28-01-2003 11:58 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |