Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2003, 12:33
Fuzzly
Fuzzly is offline
hoe heb je verkering gekregen met je partner die je NU hebt?

Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 13:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2003, 12:34
Verwijderd
Yes I tried, oh I tried, I can't get no!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 12:38
aansteker
aansteker is offline
Ik stond achter haar tijdens het uitgaan, toen er een paar bands optraden, en dat was genoeg
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 12:38
Verwijderd
oow....klotetopic! *vinnut niej leuk meejr!*

*ben er teveel moeite voor aan het doen, en het wordt toch niets, magoew*
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 12:40
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Farin schreef op 13-05-2003 @ 13:33:
hoeveel moeite heb je er voor moeten doen om je vriend/vriendin te krijgen die je NU hebt?
Moeite... Het is wat je moeite noemt... Het ging eigenlijk vanzelf, het 'enige' wat ik heb moeten doen is me over bepaalde gedachten heenzetten, en een beetje proberen te durven...
Het is niet zo dat ik me ontzettend uit heb zitten sloven in een discotheek om maar op te vallen bij hem en hem gigantisch te versieren...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 12:51
Thomas
Thomas is offline
Moeite vind ik een verkeerd woord, maar we waren beiden verliefd. Dan kan je mi geen moeite noemen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 12:52
Fuzzly
Fuzzly is offline
o mijn fout,ik bedoelde met moeite,de manier hoe je verkering kreeg met hem/haar
Oud 13-05-2003, 12:56
G.T.C.
G.T.C. is offline
ik ben er nog mee bezig
Oud 13-05-2003, 13:11
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Farin schreef op 13-05-2003 @ 13:52:
o mijn fout,ik bedoelde met moeite,de manier hoe je verkering kreeg met hem/haar
Dus, als ik het goed begrijp, is de vraag: Hoe heb je verkering gekregen met je huidige vriend(in)?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 13:14
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 13-05-2003 @ 14:11:
Dus, als ik het goed begrijp, is de vraag: Hoe heb je verkering gekregen met je huidige vriend(in)?
juist mevrouw
Oud 13-05-2003, 13:30
biep
biep is offline
Citaat:
Farin schreef op 13-05-2003 @ 13:33:
hoe heb je verkering gekregen met je partner die je NU hebt?
hihi, das nog eens een verhaal appart.

nou tja:

Afgelopen zaterdag was er een Lifestyle forum meeting.
Ik zou eerst niet komen omdat ik naar Brainshake in Hoogeveen zou gaan en daarna bij STP zou pitten.
Ik kon niet bij STP pitten omdat het de volgende dag moederdag was.
Toen besloot ik toch maar naar de Lifestyle meeting te gaan, alleen 1 probleempje: ik durfde niet.
UIteindelijk met Pharmacon afgesproken dat we samen zouden gedaan, en om half 6 waren we in Utrecht waar we bij de rest van de forummers gingen zitten.
Naja daar zat ik dan, ik kende niet veel mensen, en toen ineens viel mijn oog op een suuuuper mooie gedreadsde meneer met piercings en toen keek ik hem aan en toen dacht ik: " damn, die is mooi... maar ach, OF hij is al bezet, OF hij ziet mij toch niet zitten" en toen zei ik metreen nog tegen weezz "woow mooie jongen daar!" naja verder ging ik er maar niet op in want ik dacht dat hij me toch niet zag zitten (dat heb ik altijd ) en toen gingen we savonds uit eten en daarna was de meeting afgelopen en gingen we naar het station.
Daar vroeg Steve of hij met mij mee kon reizen (ik heb nl een NS kortingskaart) en toen zaten we bij elkaar in de trein en bleek hij ook nog eens sper aardig te zijn , en toen zei ik dat ik geen zin had om naar huis te gaan en toen vroeg hij of ik dan misschien zin had mee uit te gaan in Hengelo.
Nou zo gezegd zo gedaan.... ik ben meegegaan naar Hengelo, en daar gingen we uit in de "0" (waar alle mensen afschuwelijk raar dansen naar een muur ) naja en toen gingen we zitten, wat drinken etc. en toen gaf ik hem eenkauwgompje en kreeg ik een kusje en toen naja, toen waren we ineens aan het zoenen.
en nu zijn we een forum-stelletje....

sorry voor het lange verhaal trouwens
Oud 13-05-2003, 13:35
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
biep schreef op 13-05-2003 @ 14:30:
hihi, das nog eens een verhaal appart.

nou tja:

Afgelopen zaterdag was er een Lifestyle forum meeting.
Ik zou eerst niet komen omdat ik naar Brainshake in Hoogeveen zou gaan en daarna bij STP zou pitten.
Ik kon niet bij STP pitten omdat het de volgende dag moederdag was.
Toen besloot ik toch maar naar de Lifestyle meeting te gaan, alleen 1 probleempje: ik durfde niet.
UIteindelijk met Pharmacon afgesproken dat we samen zouden gedaan, en om half 6 waren we in Utrecht waar we bij de rest van de forummers gingen zitten.
Naja daar zat ik dan, ik kende niet veel mensen, en toen ineens viel mijn oog op een suuuuper mooie gedreadsde meneer met piercings en toen keek ik hem aan en toen dacht ik: " damn, die is mooi... maar ach, OF hij is al bezet, OF hij ziet mij toch niet zitten" en toen zei ik metreen nog tegen weezz "woow mooie jongen daar!" naja verder ging ik er maar niet op in want ik dacht dat hij me toch niet zag zitten (dat heb ik altijd ) en toen gingen we savonds uit eten en daarna was de meeting afgelopen en gingen we naar het station.
Daar vroeg Steve of hij met mij mee kon reizen (ik heb nl een NS kortingskaart) en toen zaten we bij elkaar in de trein en bleek hij ook nog eens sper aardig te zijn , en toen zei ik dat ik geen zin had om naar huis te gaan en toen vroeg hij of ik dan misschien zin had mee uit te gaan in Hengelo.
Nou zo gezegd zo gedaan.... ik ben meegegaan naar Hengelo, en daar gingen we uit in de "0" (waar alle mensen afschuwelijk raar dansen naar een muur ) naja en toen gingen we zitten, wat drinken etc. en toen gaf ik hem eenkauwgompje en kreeg ik een kusje en toen naja, toen waren we ineens aan het zoenen.
en nu zijn we een forum-stelletje....

sorry voor het lange verhaal trouwens
dat is een mooie en een erg opmerkelijke verhaal ja
Oud 13-05-2003, 13:59
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Farin schreef op 13-05-2003 @ 14:14:
juist mevrouw
Ja, sorry, ik wist niet zeker of ik 't goed begreep...

Hoe heb je verkering gekregen met je huidige vriend(in)?
Eens even denken... Hij is de broer van een vriendin van mij, en ik kende hem ook van de sportvereniging. Toen hij op stage ging in het buitenland heb ik heb eigenlijk voor de gein toegevoegd op MSN, en sinds hij terug is zijn we steeds meer gaan MSNnen, en ook bij trainingen meer met elkaar op gaan trekken. Op een gegeven moment heeft hij me een paar keer meegevraagd met hem en zijn vrienden, schaatsen enzo, en op een gegeven moment zat het er wel een beetje aan te komen dat we elkaar meer dan alleen aardig en leuk vonden. Toen we ons allebei verveelden op een avond is hij langsgekomen, hebben we wat spelletjes zitten doen en zitten praten, en sinds die avond hebben we wat
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 15:02
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
biep schreef op 13-05-2003 @ 14:30:
toen vroeg hij of ik dan misschien zin had mee uit te gaan in Hengelo.
Nou zo gezegd zo gedaan.... ik ben meegegaan naar Hengelo, en daar gingen we uit in de "0" (waar alle mensen afschuwelijk raar dansen naar een muur )
Goed he.
Dit moest even.
Oud 13-05-2003, 15:10
Qimm
Qimm is offline
Doordat hij een goed geheugen heeft en doordat ik alles wil weten
Oud 13-05-2003, 15:23
Verwijderd
ik kende een jongen (Jaap) en ik msnde veel met hem en hij bleek mij op een vakantie tegen te zijn gekomen en hij vond me wel een leuk meisje toen, etc.. en ik ging steeds wat meer voor m voelen..
Jaap had ook een vriend. Roelof. Zijn beste vriend. Al snel hadden we de leukste gesprekjes samen en hadden we ons eigen afscheidszinnetje (kussiez en likkiez en dan met die emoticons)... Onze luchtige en grappige gesprekken waren altijd fijne momenten, aangezien ik met Jaap al snel alleen nog serieuse gesprekken had.
Na een tijdje spraken Jaap en ik af om wat af te spreken. Hij woonde in Amsterdam dus ik ging met mn zusje winkelen in Amsterdam en dan even langs... Roelof zou er ook zijn..
Ik dacht: leuk dan zie ik hem ook!

Naja, de eerste ontmoeting was heel gezellig en ik kreeg een 'relatie' met Jaap.. dit duurde echter niet lang, omdat ik echt gek van m werd. hij vroeg na een week: wil je met me trouwen? en hij zat allemaal plannen te maken voor later.. en over samen verhuizen naar Spanje (omdat hij daar familie heeft enzo) en dan samen een gezin.. etc etc.. en hij vroeg niet of ik dat ook wel wou en hij praatte alleen maar over serieuse dingen en wou alles van me weten en wou al mn gevoelens enzo weten en dat verstikte me op een gegeven moment heel erg en toen heb ik het uitgemaakt.

Een tijd later ging ik met een vriendin naar Amsterdam en we spraken af met Jaap en Roelof. Dus wij winkelen en op een gegeven moment gingen we op zoek naar hen. Ik had de beschrijving aan mijn vriendin gegeven van een lange jongen met bril (Roelof) dus wij op zoek.. we zagen heel veel lange mensen met een bril, maar geen Roelofmensje met een Jaap er aan vast.. (later bleek dat we ze voorbij zijn gelopen )
Toen we ze eindelijk gevonden hadden bleek dat Roelof lenzen droeg i.p.v. een bril.. Door dat keek ik eens goed naar hem en zag hoe geweldig mooie ogen hij had.

Vantevoren hadden Roelof en ik allemaal grapjes gemaakt over dat we nu eens echt zouden kussen.. gewoon een lift in enzo. dat was gewoon voor de grap..
Ik zette mijn vriendin en Jaap (die misschien wel dacht dat het nog goed tussen ons zou komen) bij elkaar want ze wouden allebei over australie praten en dat had ik al tig keer gehoord dus ging ik met Roelof lopen.. Ik dacht: ik pak gewoon zn hand en dan zie ik wel...
En daar liepen we dan. De hele dag hebben we hand-in-hand door de stad gelopen en het voelde goed.. We werden wel nauw in de gaten gehouden door Jaap en dat wisten we allebei heel goed. Op een gegeven moment waren we heel even alleen en toen heb ik heel erg getwijfeld of ik hem gewoon moest zoenen of niet, en uiteindelijk heb ik het niet gedaan, omdat ik niet precies wist wat hij nou van mij vond..

Aan het eind van de dag zijn we naar Jaap zn huis gegaan en hebben we Mario gespeeld (vind ik echt helemaal ) maar dat ging dus niet zo goed en toen ging Roelof me helpen. Op een gegeven moment lukte me iets en Jaap was weg en toen heb ik m maar n kus op zn wang gegeven, want ik durfde niet veel meer.
We hebben de rest van de avond heel erg close gezeten, maar bij het afscheid durfden we allebei geen afscheidskus te geven, omdat we zagen hoe Jaap keek (niet al te blij kan ik je zeggen)..

Daarna zijn we gaan smsen en msnen enzo, maar juist toen ging ik een week op vakantie naar Duitsland.. Die hele week heeft hij me smsjes gestuurd (naarmate de week vorderde steeds minder en ik werd steeds onzekerder of ie me nu wel echt leuk vond) en ik ben een soort van dagboek voor hem gaan bijhouden..

Later heb ik dit uitgetypt en naar hem gemailt en hij vond het heel leuk.. het bleek dat hij ook heel onzeker was geworden in die week en dacht dat het misschien wel een opvliegertje voor mij was..
we hebben op 18 januari j.l. wat afgesproken en sindsdien hebben we een relatie en ik ben dolgelukkig met m..

naja, dit is zo'n beetje mijn lovestory
sorry dat t zo lang werd..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 15:32
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 13-05-2003 @ 16:23:
naja, dit is zo'n beetje mijn lovestory
sorry dat t zo lang werd..
Is toch hardstikke leuk, meid?!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 15:44
toto
toto is offline
ik had een lippenbalsem gevecht (van die van de tuinen"meloen") met hem en een vriendin van mij en uh...nou...dat was het... toen hadden we wat...
Oud 13-05-2003, 15:45
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 13-05-2003 @ 16:32:
Is toch hardstikke leuk, meid?!
jahaaaa
*kijkt nog blijer dan ze eerst al deed *
ben ook hartstikke blij met ons en het gaat hartstikke goed en wat ook heel mooi is, is het feit dat mn moeder ook helemaal weg van m is.. ze wil m dan ook altijd aan de telefoon als ik met m klets en ze gaat met m msnen enzo...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 16:11
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 13-05-2003 @ 16:45:
jahaaaa
*kijkt nog blijer dan ze eerst al deed *
ben ook hartstikke blij met ons en het gaat hartstikke goed en wat ook heel mooi is, is het feit dat mn moeder ook helemaal weg van m is.. ze wil m dan ook altijd aan de telefoon als ik met m klets en ze gaat met m msnen enzo...
Hihi... Gelukkig is het hier zo erg nog net niet, maar als ik met hem aan de telefoon ben gaan mijn vader en mijn zusje er ook vanalles doorheen praten: "Zeg maar tegen hem dat ie vanavond maar langs moet komen." etc...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 16:47
cin-D
cin-D is offline
Mijn vriendin wist dat ik hem leuk vond maar ik wist niet dat zij hem kende en ineens kwam ze met hem aan gelopen en stelde ze hem aan mij voor, vanaf dat moment was het gelijk raak
Oud 13-05-2003, 16:53
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 13-05-2003 @ 17:11:
Hihi... Gelukkig is het hier zo erg nog net niet, maar als ik met hem aan de telefoon ben gaan mijn vader en mijn zusje er ook vanalles doorheen praten: "Zeg maar tegen hem dat ie vanavond maar langs moet komen." etc...
ach, alles beter dan dat ze m niet mogen en m liever zien gaan dan komen..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 17:30
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 13-05-2003 @ 17:53:
ach, alles beter dan dat ze m niet mogen en m liever zien gaan dan komen..
Das waar...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:32
damaetas
damaetas is offline
vandaag 8 maanden
Oud 13-05-2003, 21:10
Verwijderd
Citaat:
damaetas schreef op 13-05-2003 @ 20:32:
vandaag 8 maanden
Offtopic: Ik heb vandaag 8 maanden min 1 week, boeiend he
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2003, 21:19
marlies
marlies is offline
Ik ben vaak met hem omgegaan en ja op een gegeven moment had iedereen door dat ik hem leuk vond, behalve hijzelf..

Ja hoe bedoel je bord-voor-zijn-kopfiguur.. Maar goed ja toen was ik aardig wanhopig en ben ik het op gaan biechten en ja toen vond ie mij eigenlijk ook wel leuk.

En nu hebben we al een jaar
Oud 14-05-2003, 10:34
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
damaetas schreef op 13-05-2003 @ 20:32:
vandaag 8 maanden
vraag verkeerd gelezen
Oud 14-05-2003, 10:37
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Qimm schreef op 13-05-2003 @ 16:10:
Doordat hij een goed geheugen heeft en doordat ik alles wil weten

*sluit bij aan*
Oud 14-05-2003, 12:10
Qimm
Qimm is offline
Heeft jouw vriend ook zo'n goed geheugen?
Oud 14-05-2003, 16:25
Loezzel
Loezzel is offline
Mijn vriend ik chatten al een hele tijd met elkaar. Toen waren we allebei al stiekem verliefd op elkaar.
Eindelijk gingen we eens een keer met elkaar uit en jah... toen hij me naar huis bracht, toen was het echt officieel zeg maar, toen had ie me voor de eerste keer gekust
Oud 14-05-2003, 16:40
Rrr.
Rrr. is offline
Ik kende hem al een jaar en ik ging er eigenlijk al vanaf het begin vanuit dat het nooit iets zou kunnen worden. Ik had wel bepaalde gevoelens maar daar deed ik niks mee. Bespaarde mezelf de genante momenten, moeite en ellende, dacht ik. Maar uiteindelijk bleek het al een die tijd toch ook wederzijds te zijn geweest en na lang om elkaar heen draaien kwamen toch 'to the point' zeg maar...
Oud 14-05-2003, 16:45
Gothic
Gothic is offline
Er was eens een DoP meeting waar foto's werden gepost . En daar zat een foto bij van een jongen die ik wel knap vond, dus ik vroeg of hij msn had en uiteindelijk adde hij me op msn. Paar keer niet echt geweldige gesprekken gevoerd. Toen kwam de 2e DoP meeting en dit keer kon ik wel. Ik was wel benieuwd naar hem geworden, omdat hij soms wat appart deed op het forum. Hele dag gezien, niet gesproken... Hij had toen geloof ik gedichtje gepost, maar ik snapte het niet (nooit eigenlijk ). Toen kwamen we op een vaag gesprek en op meetings en toen zei ik dat ik ook aan mini (1op1) meetings deed en we spraken voor de aanstaande zaterdag meteen af in Utrecht. Hele dag door Utrecht gelopen, veel gepraat ed, was onwijs gezellig dag . En toen spraken we weer af en de 'meetings' lagen steeds dichter bij elkaar, en uiteindelijk kregen we wat ... over 4 dagen alweer 10 maanden
Oud 14-05-2003, 18:58
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik had me al de hele week lopen voor te nemen om hem te zoenen en ik zou hem een paar dagen niet zien na die dag.. en toen ik zag dat hij bijna weg moest ebsloot ik hem maar gewoon op zn bek te pakken.. en nu ist alweer un half jaar (bijna) mn vriendjuh!!
Oud 14-05-2003, 19:00
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 13-05-2003 @ 13:38:
oow....klotetopic! *vinnut niej leuk meejr!*

*ben er teveel moeite voor aan het doen, en het wordt toch niets, magoew*
tis vinnut niej meer leuk

*zelfde trouwens als WooF *
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 20:16
miro
miro is offline
Ik had afgesproken met iemand van het forum hier (mickael) en die nam toen een vriend mee (nu mijn vriend) daar kwam ik mee aan de praat en toen hebben we de hele avond zitten praten. Die avond had ik eigenlijk afgesproken met mijn toenmalige vriend maar die kon niet komen. Ik heb nog nooit zon fijne avond gehad, de tijd ging supersnel en we hebben alleen maar zitten praten.

Toen heeft is ie mee gelopen naar t station en heb ik m alleen een kus op de mond gegeven. Ik vond t een btje lullig dat ik iemand zo leuk vond terwijl ik eigenlijk iets met iemand anders had (wel niet zo superserieus maargoed).

Toen heeft ie hier op t forum geschreven hoe leuk ie me wel niet vond en op msn vroeg ie of ik iets leuks wou gaan doen. Dat wilde ik wel maar ik had een vriend (hem niet gezegd) DILEMMA. Ik heb een tijdje de boot afgehouden maar ik wist gewoon dat dit goed zat dus ik heb mn afspraakje met mn toenmalige vriend afgezegd en gezegd dat het niks kon worden en op dezelfde avond een afspraak gemaakt met mn huidige vriend. T was gewoon helemaal perfect.

Maargoed, intussen gaan we dus al meer dan een jaar met elkaar. Ben blij dat ik toen die beslissing heb genomen.

Laatst gewijzigd op 14-05-2003 om 20:19.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten