Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
een aantal kenmerken van de landschappen staan gewoon in je bosatlas!!!! gebruik die dus goed / oefen er mee! want er komen op het examen genoeg bosatlas-vragen!!! (lekker onhandig, zo'n groot ding, + examenopgave's blaadjes, kladblaadjes, geodriehoek, pen -> haha en dat allemaal op 1 tafel!!!??? ![]() neways de kenmerken van het zeeklei-landschap? ff denken iets met kwelders (gebied dat hoger ligt dan het niveau van normale vloed) dus die stroomt pas over bij spring stormvloed (extreem hoge vloed) en dan wordt er klei afgezet? verder kunnen kreekruggen ontstaan én wadden die ontstaan.... en er was ook iets met de duinen ofzo? najah weet het niet meer pcies! maar ja een 3.9 haal ik wel! ff herhalen woensd. (dond. ak examen) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oude zeeklei ligt meestal tussen de -4 NAP en +1 NAP Jonge zeeklei tussen -1 NAP en +1 NAP Je ziet er ook droogmakerijen en polders Nieuwe vraag: Wat is segratie? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
oh relaxed!! wij standaard niet (denk ik) nou ja vorig jaar deed m'n zus examen! en die had maar een innieminnie tafeltje!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet hoe ik het dit jaar krijg, ben benieuwd.... Twee tafels is toch wel ideaal hoor... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
oh en ak vraag: wat zijn de doelstellingen van het landbouwbeleid? |
![]() |
|
eutrofiëring:
een grote hoeveelheid mineralen komt in het oppervlakte water, waardoor voedselrijk water onstaat. oorzaken: - overbemesting met stalmest - bemesting met kunstmest gevolgen: - voedselarm water --> voedselrijk, verandering samenstelling ecosysteem - sterke toename van sommige waterplanten dit stond in mijn biologie boek. moeten we dat ook weten voor aardrijskunde? ik heb dat hoofdstuk nog niet echt doorgenomen
|
![]() |
sommige dingen die ik nu zie staan weet ik helemaal nix van...in het boek staat eigenlijks niet eens egt veel want met de tentamens leerde ik het hele boek uit me hoofd kreeg ik alleen maar atlas vragen etc. weet iemand waar ik een goeie samenvatting vandaan kan halen waar ik iets meer aan heb als in het aak.boek???
||
Verwijderd
|
Citaat:
1) productiviteit verhogen 2) verzekeren van een redelijk prijspijl 3) evenwicht in vraag en aanbod 4) voldoende voedsel van een redelijke prijs en goede kwaliteit v:wat is het verschil tussen de fuctionele en regionale gedragsruimte? |
![]() |
|
Verwijderd
|
In die boekjes van Geo staan echt super veel voorbeelden, die moet je echt niet gaan leren.
Ik heb vorig jaar (havo) alleen de termen geleerd en had een 7,3 (héél veel atlas vragen)... mensen die echt alles geleerd hadden waren aan het klagen dat er niets in stond uit de boeken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Onze methode is ook Terra. Ik begin inderdaad te geloven dat er geen ene ******* in dat boek staat. Ik heb alles heel goed geleerd maar ik zie hier allemaal termen waarbij ik denk: huh?! Gelukkig is het examen pas volgende week vrijdag.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het bevindt zich iig in Limburg en omgeving, löss is een soort fijn zand... dat is aankomen waaien, maar waarvandaan weer ik echt niet... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Loss is ontstaan in de periode dathet in nederland heel droog was. toen kwamen er grote westenwinden waardoor er in heel nederland dekzand werd afgezet. de zwaarste deeltjes worden het eerst neergelegd dus doordat limburg ver weg lag komen daar de lichtere deeltjes.. Ook ligt daar loss omdat daar relief is.. waarom weet ik ook niet precies..
ik heb een vraag die ik echt niet weet.. ik geloof dat er bij het hoogveenlandschap komklei en stroomruggrond is ofzo??? wie helpt mij? |
![]() |
|
![]() |
Pff nu ik zo die berichten lees, volgens mij zijn er geen goede boekjes voor ak
![]() Ik heb gisteren een oud examen gemaakt van ak... ik had ongeveer een 3 ![]() ![]() Enneh een tip voor iedereen: ga alvast oefenen met die atlas! Pff heb gisteren gemerkt dat dat zwaar tegen valt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
oeverwallen ontstaan door overstromingen, er wordt dan zand afgezet langs de rivierbedding. als er een grote overstroming is wordt klei verder van de rivier afgezet, dan ontstaan er kommen
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Open your eyes! anoymous | 3 | 01-01-2014 11:03 | |
Eindexamens 2003 |
[HAVO] [EN] Hoe ging het?? merijn | 84 | 23-05-2003 18:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
oud nederlands...vraagje Toet0r | 13 | 18-02-2003 13:57 | |