Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens ben ik vrijwel zonder uitzondering single geweest, af en toe iets van enkele weken daargelaten. Ik kan niet zeggen dat ik er rouwig om ben. Natuurlijk is het fijn om om iemand te geven die ook om jou geeft, maar ik wéét dat ik dat heb. Ik heb alleen geen liefdesrelatie met het meisje in kwestie. Overigens heeft het ook zo z'n voordelen: je hoeft weinig tot geen verantwoording af te leggen, hoeft je nooit in te houden als de hormonen opspelen en de gelegenheid zich voordoet, hebt geen ruzie, hoeft geen dure dingen te betalen voor die ander en kunt je vol overgave storten op je studie en andere dingen die écht belangrijk zijn in het leven. Want laten we wel wezen: een partner hebben is leuk, maar het is geen verplichting. De neutrale toestand van de mens is nog altijd single. Dat heb ik hier wel vaker bepleit. |
![]() |
||
Citaat:
Mark ![]()
|||
Citaat:
Je moet het toch maar kunnen elkaar die vrijheid geven. Citaat:
Kheb een vraag voor jou, als je nu eenmaal je partner gevonden hebt ben je dan pas neutraal ? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Ik ben sinds zaterdagmiddag weer single... Hij kwam er mee, maar uiteindelijk hebben we toch wel samen besloten dat het maar beter is als we het uit maken. Die dag en zondag en maandag voelde ik me echt giga klote, maar eerlijk gezegd vind ik het nu wel prima zo en heb het er niet meer moeilijk mee ofzo. We houden wel gewoon contact. We spreken elkaar op MSN gewoon. We hebben wel afgesproken elkaar ff een maandje niet te zien, omdat dat misschien moeilijk kan zijn ofzo. Maar daarna willen we wel gewoon echt vrienden zijn en gewoon leuke dingen samen blijven doen. Daar ben ik wel blij om! Maar ik denk niet dat het nog goed komt, najah, voorlopig niet! Ookal hoopt hij dat wel heel erg, want hij heeft nu al spijt dat ie er zaterdag over is begonnen!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kies zelf, ook (en misschien wel júist) vanuit een sociaal perspectief, voor single als neutrale toestand omdat je jezelf anders te afhankelijk maakt. Om eerlijk te zijn maak ik vaker mislukte relaties mee dan gelukte: de meeste mensen in mijn omgeving zitten toch in meer of mindere mate onder de plak. Ze zijn gewoon niet meer 'vrij'. En dat vind ik bedenkelijk. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als ik jou was zou ik iets gaan doen waar je voldoening door krijgt.., iets waar je trots op kunt zijn ofzow.
|
Ja ben weer single sinds 2 maanden geleden
![]() En dat vind ik super jammer.Want ik had bijna de ideale vrouw voor me. Ik heb een fulltime vakantiebaantje nu.En moet leren voor school +examens. Daarnaast moet ik natuurlijk een beetje tijd geven aan me moeder en vader. Wat blijft er over.1 Zaterdag middag en avond. Vind ik nou net iets te weinig om mijn vriendin te zien.En dat vond zij ook blijkbaar. Maar ik zoek eigenlijk toch wel een lieve meid.Mja ...waaaar.o waar. PeaCe
||
Citaat:
Nu is het gewoon heel anders. Man en vrouw hebben veel meer hun eigen leven en tja, er zijn veel meer kansen dus dat een relatie stuk loopt. Misschien is het wel steeds moeilijker om een geschikte partner te vinden waar je je hele leven mee uit kan houden... De mensen zijn ook veel egoistischer geworden, dat kan ook nooit goed zijn voor het onderhouden van een relatie. Achja, de wereld gaat vanzelf een keer kapot. ![]() Mark ![]()
||
Citaat:
* Desje kruipt paranoide weg in een hoekje *
||
Citaat:
|
![]() |
Hmmm achttien jaar single is mijn status en dat vind ik toch wel een beetje jammer. Je gaat toch echt van jezelf denken dat het voor jou niet is weggelegd ofzo. Naja ik ga nog op vakantie en naar de universiteit volgend jaar dus misschien komt het ooit nog wel goed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
punt. een klein beetje vertrouwen in de mensheid in het algemeen zou niet weg zijn denk ik... maar goed, ieder zn leven hè? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ben ook vrijgezel. Bevalt me wel goed. Tussendoor nog kortstondige ´affaire´ gehad maar die dumpte me vanwege een zeeer belachelijke reden (no details) dus laat me maar beetje vrijgezel rondhangen op deze wereld....
Want ja.. alles went behalve een vent!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
De Kantine |
Terug naar juf Anne: knippen en plakken Nona | 283 | 16-05-2006 20:46 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Singles topic Middlefinger1 | 77 | 25-04-2005 11:10 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Single Topic Verwijderd | 131 | 12-04-2005 13:30 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 | |
Games |
Het Grote Battlefield1942 Topic NightmareZ | 3 | 27-08-2002 14:40 |