Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2003, 12:42
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik word non later
Oud 14-05-2003, 12:48
Sven
Sven is offline
Citaat:
morris schreef op 14-05-2003 @ 13:36:
daarvoor ben je een vent

??
Sorry?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 12:59
Mark
Mark is offline
*meldt zich in het single topic*

Mark (die nodig toe is aan een (sex)relatie)
Oud 14-05-2003, 13:30
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 14-05-2003 @ 12:42:
Ik word non later
Dat wou ik ook altijd worden, maar ik heb me bedacht

Mensen ik heb jullie verlaten sorry...

Laatst gewijzigd op 14-05-2003 om 13:36.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 13:59
Gwinnie
Gwinnie is offline
Ben ook al weer een jaar single...

tussendoor nog 2 maanden met een eikel gehad, dacht dat ik van m hield.. en hij van mij. * hoe dom ben ik!!*
dus dat tel ik niet mee.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 14:10
break of dawn
break of dawn is offline
*Meldt zich ook*

Ik ben ook single.... al zo'n 18 jaar inmiddels
Oud 14-05-2003, 14:53
the_conquer
the_conquer is offline
liefde sucks

single zijn nog veel meer

Eigenlijk best wel een zooitje allemaal.
Oud 14-05-2003, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 14-05-2003 @ 14:30:
Dat wou ik ook altijd worden, maar ik heb me bedacht

Mensen ik heb jullie verlaten sorry...
Pff. Het vlees is zwak. Neem een voorbeeld aan Evito. Als je voor zoiets kiest doe je dat niet als bevlieging, dat doe je uit overtuiging.

Overigens ben ik vrijwel zonder uitzondering single geweest, af en toe iets van enkele weken daargelaten. Ik kan niet zeggen dat ik er rouwig om ben. Natuurlijk is het fijn om om iemand te geven die ook om jou geeft, maar ik wéét dat ik dat heb. Ik heb alleen geen liefdesrelatie met het meisje in kwestie.

Overigens heeft het ook zo z'n voordelen: je hoeft weinig tot geen verantwoording af te leggen, hoeft je nooit in te houden als de hormonen opspelen en de gelegenheid zich voordoet, hebt geen ruzie, hoeft geen dure dingen te betalen voor die ander en kunt je vol overgave storten op je studie en andere dingen die écht belangrijk zijn in het leven.

Want laten we wel wezen: een partner hebben is leuk, maar het is geen verplichting. De neutrale toestand van de mens is nog altijd single. Dat heb ik hier wel vaker bepleit.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 17:01
Mark
Mark is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-05-2003 @ 16:15:
Want laten we wel wezen: een partner hebben is leuk, maar het is geen verplichting. De neutrale toestand van de mens is nog altijd single. Dat heb ik hier wel vaker bepleit.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Een man en een vrouw zijn voor elkaar gemaakt. Hoofddoel, om voor nageslacht te zorgen, anders zou het "soort" uitsterven. De hele natuur is daar opgebaseerd, dus ik snap niet dat je in neutrale toestand single bent. Natuurlijk wordt je geboren als single, begin je als single, maar de bedoeling blijft toch ooit diegene in je leven tegen te komen waar je je leven mee wilt delen. Ten minste, dat denk ik.

Mark (die er de laatste tijd hard naar zoekt, maar niet lijkt te vinden)
Oud 14-05-2003, 18:01
Engel97
Engel97 is offline
Citaat:
Overigens ben ik ...... wel vaker bepleit.
Mm dit zijn zeer wijze woorden alleen is het toch zo verdomd moeilijk om als je een meisje hebt dat om je geeft en jij om haar het er zo bij te laten snap je
Je moet het toch maar kunnen elkaar die vrijheid geven.

Citaat:
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Een man en een vrouw zijn voor elkaar gemaakt. Hoofddoel, om voor nageslacht te zorgen, anders zou het "soort" uitsterven. De hele natuur is daar opgebaseerd, dus ik snap niet dat je in neutrale toestand single bent.

Kheb een vraag voor jou, als je nu eenmaal je partner gevonden hebt ben je dan pas neutraal ?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 18:04
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 14-05-2003 @ 18:01:
Een man en een vrouw zijn voor elkaar gemaakt. Hoofddoel, om voor nageslacht te zorgen
Laat ik de wereld dat maar niet aan doen
Oud 14-05-2003, 18:19
Mark
Mark is offline
Citaat:
Engel97 schreef op 14-05-2003 @ 19:01:
Kheb een vraag voor jou, als je nu eenmaal je partner gevonden hebt ben je dan pas neutraal ?
Das de kwestie omdraaien. Ik dacht dat mijn post duidelijk genoeg was? Maar alleen is ook niet erg hoor, alleen nouja, ik vind dat een vrouw en man gemaakt zijn om samen te leven.
Oud 14-05-2003, 18:32
Verwijderd
Ik meld me hier ook maar.
Ben al m'n hele leven single, al hoop ik dat daar binnenkort verandering in zal komen, maar dat verwacht ik niet echt.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 14-05-2003 @ 19:04:
Laat ik de wereld dat maar niet aan doen
*knuffelt*

Ik ben nog steeds van mening dat je wel lief bent.

ben trouwens zelf al 3 jaar en 4 maanden niet meer single
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 19:19
Verwijderd
ik ben single.. zal dat ook blijven tot de eeuwigheid denk ik
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 19:50
wiebenik
wiebenik is offline
*Meld zich ook aan*

Ik ben sinds een maand, na 3 jaar weer echt single...en ik moet zeggen dat ik het eerst wel moelijk vond, maar dat ik de vrijheid die ik nu heb ook wel lekker vind.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 19:57
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 14-05-2003 @ 20:06:
Ik ben nog steeds van mening dat je wel lief bent.
Daar zou je wel anders over denken als je me zou kennen.
Oud 14-05-2003, 20:13
Engel97
Engel97 is offline
Citaat:
ik vind dat een vrouw en man gemaakt zijn om samen te leven.
vind ik ook hoor no offense

waarschijnlijk omdat ik nu een schatje heb
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 18:01
Piccola
Piccola is offline
Ik ben sinds zaterdagmiddag weer single... Hij kwam er mee, maar uiteindelijk hebben we toch wel samen besloten dat het maar beter is als we het uit maken. Die dag en zondag en maandag voelde ik me echt giga klote, maar eerlijk gezegd vind ik het nu wel prima zo en heb het er niet meer moeilijk mee ofzo. We houden wel gewoon contact. We spreken elkaar op MSN gewoon. We hebben wel afgesproken elkaar ff een maandje niet te zien, omdat dat misschien moeilijk kan zijn ofzo. Maar daarna willen we wel gewoon echt vrienden zijn en gewoon leuke dingen samen blijven doen. Daar ben ik wel blij om! Maar ik denk niet dat het nog goed komt, najah, voorlopig niet! Ookal hoopt hij dat wel heel erg, want hij heeft nu al spijt dat ie er zaterdag over is begonnen!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 14-05-2003 @ 20:57:
Daar zou je wel anders over denken als je me zou kennen.
oh ja? waarom dan?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 18:26
Verwijderd
Citaat:
snowboarder schreef op 14-05-2003 @ 18:01:
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Een man en een vrouw zijn voor elkaar gemaakt. Hoofddoel, om voor nageslacht te zorgen, anders zou het "soort" uitsterven. De hele natuur is daar opgebaseerd, dus ik snap niet dat je in neutrale toestand single bent. Natuurlijk wordt je geboren als single, begin je als single, maar de bedoeling blijft toch ooit diegene in je leven tegen te komen waar je je leven mee wilt delen. Ten minste, dat denk ik.
Dat kun je ook best denken, maar dat is de sociale kant ervan. De biologische kant is gewoon dat mannen zoveel mogelijk vrouwen moeten bevruchten om voor zoveel mogelijk nageslacht te zorgen. Een relatie hoort daar niet direct bij, hoewel de theoriëen verschillen.

Ik kies zelf, ook (en misschien wel júist) vanuit een sociaal perspectief, voor single als neutrale toestand omdat je jezelf anders te afhankelijk maakt. Om eerlijk te zijn maak ik vaker mislukte relaties mee dan gelukte: de meeste mensen in mijn omgeving zitten toch in meer of mindere mate onder de plak. Ze zijn gewoon niet meer 'vrij'. En dat vind ik bedenkelijk.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 19:15
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 15-05-2003 @ 19:18:
oh ja? waarom dan?
Omdat je dan mijn ware karakter leert kennen. Geloof me dan denk je echt niet meer positief over mij.
Oud 15-05-2003, 20:39
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik ben nu meer dan 2 maanden bezet.
het bevalt me echt helemaal nix.
ik zit erover te denken om maar weer ´ns vrijgezel te worden.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 20:58
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 15-05-2003 @ 20:15:
Omdat je dan mijn ware karakter leert kennen. Geloof me dan denk je echt niet meer positief over mij.
Jij moet echt es wat aan je zelfbeeld gaan doen..., als jij zo negatief over jezelf denkt, straal je dat uit. Dikke kans dat anderen dat dan ook gaan doen.

Als ik jou was zou ik iets gaan doen waar je voldoening door krijgt.., iets waar je trots op kunt zijn ofzow.
Oud 16-05-2003, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 15-05-2003 @ 20:15:
nah. Denk het niet. Je bent in ieder geval niet lelijk...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 16:40
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Ja ben weer single sinds 2 maanden geleden
En dat vind ik super jammer.Want ik had bijna de ideale vrouw voor me.
Ik heb een fulltime vakantiebaantje nu.En moet leren voor school +examens.
Daarnaast moet ik natuurlijk een beetje tijd geven aan me moeder en vader.
Wat blijft er over.1 Zaterdag middag en avond.
Vind ik nou net iets te weinig om mijn vriendin te zien.En dat vond zij ook blijkbaar.

Maar ik zoek eigenlijk toch wel een lieve meid.Mja ...waaaar.o waar.

PeaCe
Oud 16-05-2003, 16:42
Mark
Mark is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-05-2003 @ 19:26:
Dat kun je ook best denken, maar dat is de sociale kant ervan. De biologische kant is gewoon dat mannen zoveel mogelijk vrouwen moeten bevruchten om voor zoveel mogelijk nageslacht te zorgen. Een relatie hoort daar niet direct bij, hoewel de theoriëen verschillen.

Ik kies zelf, ook (en misschien wel júist) vanuit een sociaal perspectief, voor single als neutrale toestand omdat je jezelf anders te afhankelijk maakt. Om eerlijk te zijn maak ik vaker mislukte relaties mee dan gelukte: de meeste mensen in mijn omgeving zitten toch in meer of mindere mate onder de plak. Ze zijn gewoon niet meer 'vrij'. En dat vind ik bedenkelijk.
Mja, dat relaties steeds vaker fout gaan, ligt er gewoon aan omdat de maatschappij steeds gecompliceerder wordt volgens mij. Vroeger was elk gezin hetzelfde. Ma stond achter het aanrecht en pa werkte. Ohh, zoveel mogelijk kinderen maken en die werden dan opgevoed door mams.

Nu is het gewoon heel anders. Man en vrouw hebben veel meer hun eigen leven en tja, er zijn veel meer kansen dus dat een relatie stuk loopt. Misschien is het wel steeds moeilijker om een geschikte partner te vinden waar je je hele leven mee uit kan houden... De mensen zijn ook veel egoistischer geworden, dat kan ook nooit goed zijn voor het onderhouden van een relatie.

Achja, de wereld gaat vanzelf een keer kapot.

Mark (die gelukkig een paar warme mensen om zich heen heeft in deze koude wereld)
Oud 16-05-2003, 18:09
bassgirl
bassgirl is offline
ow ik ben al zoolang vrijgezel ben het wel gewend zo ghehe okeej vriend is wel leuk maar ja heb niet altijd geluk he
Oud 16-05-2003, 21:10
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 16-05-2003 @ 16:10:
nah. Denk het niet. Je bent in ieder geval niet lelijk...
Tis wel een schatje he?

oh ja... *gaat weer weg*
Oud 16-05-2003, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 16-05-2003 @ 22:10:
Tis wel een schatje he?

oh ja... *gaat weer weg*
Dat zijn er al twee, Desecrator!

Waarom ga je weg?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 21:27
*** is offline
aan de ene kant ben ik wel benieuwd hoe 't is om een vriendje te hebben, anderzijds bevalt 't me prima zo en zou ik al heel tevreden zijn met een goede vriend(in)
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 16-05-2003 @ 22:12:

Waarom ga je weg?
Omdat zij niet meer in dit topic mag
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 15:55
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 16-05-2003 @ 22:12:

* Desje kruipt paranoide weg in een hoekje *
Oud 19-05-2003, 10:13
Tox
Tox is offline
Ben al iets van 7 a 8 maanden single, ene kant nie zo erg, ik mis gewoon alleen het gevoel van verliefd zijn
Oud 19-05-2003, 10:27
neeltje
neeltje is offline
Hmz ben ook single, sinds weekje ongeveer, vind het echt heel erg...
Oud 19-05-2003, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 18-05-2003 @ 16:55:
* Desje kruipt paranoide weg in een hoekje *

Waarom paranoïde? Zijn we zo eng?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 14:09
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik meld me ook maar aan dan, ben alweer 9 maanden vrijgezel ofzo en ik vind het wel best zo.
Oud 19-05-2003, 14:24
Sithan
Sithan is offline
Joins the group
Om precies te zijn al weer iets van een jaar en een maand...
Oud 19-05-2003, 14:47
*Rupsje*
ben al 17 jaar single en ik vind het nu wel genoeg geweest vooral omdat veel mensen om me heen nu allemaal wel iemand hebben
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 15:30
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Ben al 7 jaar single, heb wel weer behoefte aan een beetje gezelschap en liefde
Oud 19-05-2003, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Kwyjibo schreef op 19-05-2003 @ 16:30:
...
jouw avatar is van John Doe!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 16:27
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 19-05-2003 @ 12:09:

Waarom paranoïde? Zijn we zo eng?
Omdat ik er van uit ga dat als mensen iets aardigs tegen mij zeggen, dat ze dan ergens op uit zijn.
Oud 20-05-2003, 12:07
murcielago
murcielago is offline
Hmmm achttien jaar single is mijn status en dat vind ik toch wel een beetje jammer. Je gaat toch echt van jezelf denken dat het voor jou niet is weggelegd ofzo. Naja ik ga nog op vakantie en naar de universiteit volgend jaar dus misschien komt het ooit nog wel goed.
Oud 20-05-2003, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 19-05-2003 @ 17:27:
Omdat ik er van uit ga dat als mensen iets aardigs tegen mij zeggen, dat ze dan ergens op uit zijn.
nou, ik dus niet.

punt.

een klein beetje vertrouwen in de mensheid in het algemeen zou niet weg zijn denk ik... maar goed, ieder zn leven hè?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 16:52
RiCkY-bOy
RiCkY-bOy is offline
ik ben ook were een tijdje single en dat vind ik best kut. ik zou best iemand wille om van te houden en waar je goed mee overweg kan gelukkig zijn. Maar als je tijd kotm komt het wel, dus hopen dat die bij mij ook komt.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 18:40
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ben ook vrijgezel. Bevalt me wel goed. Tussendoor nog kortstondige ´affaire´ gehad maar die dumpte me vanwege een zeeer belachelijke reden (no details) dus laat me maar beetje vrijgezel rondhangen op deze wereld....

Want ja.. alles went behalve een vent!
Reageren

Regels voor berichten