Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Opera 7.11 voldoet aan alles.
Je wens Ieder site moet zichtbaar zijn en werken zoals de gebruiker dat heeft bedoeld zal niet opgaan. Wanneer iedereen zijn site in FrontPage maakt, en een 'mooie' dynamictextwhatever invoegt, gaat dat niet werken op niet-IE browsers. Makers van de site zijn verantwoordelijk voor de html. Als het een grote site is, kun je ze mailen of ze de site willen aanpassen zodat deze door de validator van het W3C heenkomt (http://validator.w3.org). Wanneer iedereen correct HTML gebruikt, is de kans zeer groot dat het in elke recente browser het er hetzelfde uitziet. |
![]() |
|
Toch wat leuks in mijn straatje gevonden.
Avant browser Heeft zelfs nog een automatisch vernieuwen functie + alles wat ik wilde. Alleen veiligheid weet ik niet. Screenie http://vulcanus.its.tudelft.nl/~phan...mages/1943.jpg
Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 14:55. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja, ik snapo het idee achter Firebird nog niet helemaal. Wat is er nou beter aan dan gewoon Mozilla? En vind Mozilla trouwens ook niet echt geweldig.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus ook alle security flaws van IE. Verder is Avant 800 KB, maar IE is 25 MB, die je ook moet hebben... Opera heeft Mouse Guestures, Fast Forward, Panels, Multiple Document Interface (wat door andere is nagedaan en als 'tabs' geintroduceerd), eenvoudige Cookie manager en maximaal 3.7 MB (excl. Java). Verder is afaik Opera de eerste die met Mouse Guestures kwam. Als je er eenmaal aan gewend ben wil je niet meer zonder ![]() Maar goed. Ik ben niet van plan om de beste punten van elk op te noemen. Jij vroeg om een ideale browser. Imo voldoet Opera daar aan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder vind ik dus gewoon de beste browser, terwijl ik Mozilla weer niks vind. Zeker met een mooie skin en functies als tabbed browsing, smooth scrolling, popup blocking en het feit dat Phoenix (Mozilla) erg veilig is, is dit mijn ideale browser. ![]()
|
Het belangrijkste verschil tussen Phoenix/Firebird en de "oude" Mozilla is eigenlijk dat ze de hele suite eruit gekickt hebben, en zich meer gefocused hebben op de performance van de browser zelf, in plaats van een overdreven hoeveelheid features.
||
Citaat:
![]() En dat wordt ook een remake van de oude Mozilla mailclient in de geest van Firebird; klein, snel, efficient en handige features. ![]()
|
Ik vraag me af of ze niet toch nog gaan bezwijken voor de druk van Firebird the database om van naam te verwisselen. Ik vind het in ieder geval een redelijk jammer verhaal, allemaal (die nieuwe namen zijn sowieso TE onorigineel).
||
Citaat:
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje kinderachtig om te gaan zeuren over het gebruik van hun naam. Het blijft Mozilla browser, Firebird is niet meer dan een nevenproject van hen, wat uiteindelijk wel in Mozilla zelf terecht zal komen. Maar waarom zo vijandig? Dat begrijp ik niet, beide doen geheel andere dingen, en IBPhoenix (ja idd zo heet de groep van Firebird database, ironisch genoeg) had ook niets tegen de naam Phoenix, zoals Firebird eerst heette.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Linux] Impopulair doordat het te moeilijk is? Krekker | 60 | 10-03-2005 18:24 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 | |
Software & Hardware |
win95 en internet explorer tijnnl | 26 | 13-05-2003 18:45 |