Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik moet dan altijd meteen weer denken aan mijn oude middelbare school in Rotterdam. Daar had ik van die vrienden die dus net als brainpower waren. Denken dat ze grootste hiphopper zijn die er maar bestaar en allemaal van die rare taal uitkramen. Allemaal van die surinaamse termen eruit gooien enzo. Pff doe normaal hoor.
Javier Guzman had het daar ook al een keer over. (is een caberatier voor de gene die dat niet wisten). Hij vertelde zo van; Jah, en dan loop ik weer in rotterdam en dan zie ik daar een groepje grote surinamers staan en zo'n blanke jongen ervoor. En die blanke jonge begind op eens te praten: Eyyy, FAWAKA !!!! Ik ben gert jan. Heb je die sma's daro gechekt?!? ![]() ![]() ![]() Ik moest echt zo hard lachen toen. En die vrienden voelden zich ook meteen behoorlijk aangesproken ![]() Het is echt goed dat er zo'n programma voor de hiphop is, want je krijgt wel een hoop video's te zien, die anders nooit aan bod komt. Maar ik heb dan liever jeroen post die het presenteert want die houd ook van R&b en hip hop, maar die doet tenminste normaal.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
WWE Wrestling #2 Verwijderd | 501 | 08-01-2007 18:12 | |
Muziek |
Pharoahe Monch bij Shady Records Cheops | 17 | 24-06-2004 14:06 | |
Muziek |
New England Metal & Hardcore festival DVD Carn | 4 | 26-03-2004 19:37 | |
Muziek |