Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
download maar meer, je komt de goede versies wel n keer tegen..of dump kazaa en kijk eens op IRC ![]()
||
Citaat:
*heeft duidelijk een ander idee van gothic* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik vind het iig een goede band met een goede zangeres. Het is gewoon radiovriendelijke rock muziek en dat word niet meer geaccepteerd door de nep alto's
|
Verwijderd
|
Heb vandaag dan toch maar de cd gekocht (ja ik ben zo'n freak die nog cds koopt, al kopieer ik ook wel hoor - ik heb over de 500 cds waarvan er misschien maar 50 gekopieerd zijn). Ik vond de clip goed, het nummer goed, was alleen aan het twijfelen of ik toch niet zou kopieren, maar uiteindelijk dan toch maar gewoon gekocht, het was ook een promotie dus.
Ik vind hem zalig, mooi, geweldige teksten, zingbaar, luisterbaar, prachtig gewoon. Vind het jammer dat mensen van te voren al denken, he bah een trend dat is niks dan. Maar ok, dat is hun mening, zelf ben ik gelukkig niet zo gehersenspoeld ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Evanescence - Whisper 2002
Evanescence - Everybody's Fool Evanescence - Anything for You Evanescence - Even in Death Evanescence - Further Away Evanescence - Imaginary Evanescence - My Tourniquet Evanescence - Taking Over Me Evanescence - Haunted Evanescence - Before the Dawn Evanescence - Untitled (I Must Me Dreaming) Evanescence - Hello Evanescence - Taking Over Me (Long) Evanescence - Missing Evanescence - Surrender Evanescence - Bring Me to Life (Original) Evanescence - Breath No More Evanescence - Forgive Me Evanescence - Where Will You Go Evanescence - Solitude Evanescence - Imaginary Evanescence - Exodus Evanescence - So Close Evanescence - Understanding Evanescence - The End (Outro) Evanescence - Bring Me to Life Evanescence - Everybody's Fool Evanescence - My Immortal Evanescence - Tourniquet (Demo) Evanescence - Imaginary Evanescence - Hello Evanescence - My Last Breath Evanescence - Taking Over Me (Demo) Evanescence - Haunted (Demo) Evanescence - Missing (Bonus) Evanescence - Going Under Evanescence - Bring Me to Life Evanescence - Everybody's Fool Evanescence - My Immortal Evanescence - Haunted Evanescence - Tourniquet Evanescence - Imaginary Evanescence - Taking Over Me Evanescence - Hello Evanescence - My Last Breath Evanescence - Whisper Evanescence - Going Under Evanescence - Bring Me To Life Evanescence - Everybody's Fool Evanescence - My Immortal Evanescence - Haunted Evanescence - Tourniquet Evanescence - Imaginary Evanescence - Taking Over Me Evanescence - Hello Evanescence - My Last Breath Evanescence - Whisper Evanescence - Give Unto Me Evanescence - Whisper Evanescence - Understanding Evanescence - Forgive Me Evanescence - Understanding (Original Version) Evanescence - Ascension of the Spirit Dit is wat ik heb, ik weet niet of er meer is... Tip: Niet van Kazaa downloaden in die nummers zitten allemaal van die irritante piepjes ....
||
Citaat:
Oh ja ik raad ook aan Soul Embraced - My Tourniquet (het origineel) te downloaden, wel vet ![]() Ze spelen 22-6 in de 013 20 euro.. wel duur.. want dit is pas de eerste keer dat evanescence naar nederland(europa?) komt. (voor guano apes begrijp ik die prijs iets meer) Als ik vandaag te horen krijg dat guano apes echt niet door gaat dan ruil ik kaartjes in en koop voor evanescence. Ben alleen beetje bang van het publiek dat erop af komt. Hoop niet dat ze irritant (&) jong zijn ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 19-05-2003 om 11:51. |
![]() |
|
die zangeres Amy Lee, dat is toch de dochter van Steve Tyler (zanger Aerosmith) ? ik dacht van wel iig...
![]() ik vind ze wel heel erg goed, ze hebben echt mooie nummers, Imaginary vind ik persoonlijk erg mooi, Whisper ook trouwens...eigenlijk bijna allemaal wel ![]()
|
Ik vind het wel goede en mooie muziek. Voorla het liedje "going under" vind ik super mooi, maar oke.. zit ook wel in de tekst
maarja vind het wel mooie muziek.. moet het niet te vaak achter elkaar luisteren maar zo af ent oe ![]()
||
Citaat:
Da's nog altijd Liv Tyler ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Och, het klinkt lekker, maar na 2 of 3 keer ben je het echt wel zat. Complimenten over de stem vd zangeres, die krikt het geheel nog wel degelijk op, maar de rest is gewoon, zoals al gezegd, te gelikt, niet uitdagend of origineel, helaas.
Overigens, voor de mensen onder ons die illegaal bezig willen zijn; gebruik geen kazaa maar DirectConnect. Is iets minder gebruikersvriendelijk maar kun je uiteindelijk veel meer mee vinden. (En niet zoveel last van fake-name sharing of corrupte bestanden als met kazaa). *shht, dit heb je niet van mij* |
![]() |
|
Wow, eindelijk eens een origineel bandje op de radio. Ik was positief verrast toen ik ze hoorde, met hun geweldige combo van stevige metal met duistere gothic vocalen. Dat hun CD nu uitkomt is natuurlijk gewoon toeval, ik bedoel ze zijn al jaren bezig met doorbreken en ze maken gewoon goed gebruik van de huidige trend.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en ik heb ook een interview met ze gelezen waarin stond dat Amy niet haar achternaam gebruikt, omdat ze niet wil dat mensen gaan denken dat ze daardoor terecht is gekomen in de muziek, want ze hebben alles gewoon zelf gedaan, zonder hulp van (evt.) beroemde vaders/moeders dus ![]()
||
Citaat:
![]() Goede muziek ![]()
||
Citaat:
Lee kan goed zingen, nu moet ze alleen een band zoeken die interessante muziek kan schrijven. Aan veel nummers zit kraak noch smaak. De paar nummers die ik van Origin had klonken al wat beter. Misschien de schuld van Wind Up.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Je audioscrobbler stats ]{ing | 500 | 01-12-2005 00:11 | |
Muziek |
evanescence Fay | 21 | 27-11-2004 18:45 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Muziek |
evanescence tsjuk | 29 | 21-01-2004 17:36 | |
Muziek |
Linkin Park last europese tour af Carn | 39 | 04-06-2003 22:15 | |
Liefde & Relatie |
Plaats hier een foto van hoe jou droom jongen of meisje eruit ziet! Get pierced | 175 | 06-04-2003 00:19 |