Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nou k ben nooit ergens zenuwachtig voor maar nu is t echt erg nog ffies en dan beginne mijn examens. k ben nog nooit zo zenuwachtig geweest ---> jah en dan heb je nog de beroemde antie stress pillen whahah jah daar zit ik ook aan!
![]() k weet zeker dat we over 2weken er echt om moeten lachun hoe zenuwachtig we waren.... maar mensjuhz heel veel suc6! en hopen dat we allemaal slagen! ![]() |
![]() |
|
ik heb morgen bio, maar ben absoluut niet gestresst ofzo, ik denk er gewoon niet aan. En als ik dat wel doe dan heb ik zoiets van: naja, waar zou ik me nou druk om maken, als ik het haal mooi zo, haal ik het niet; naja, ik heb het geprobeerd, deeed m'n best, dan maar herexamen.
Zit er ook echt niet mee als ik her moet doen ofzo. Ik zie het wel, ik heb nog helemaal geen kriebels gehad of gedachtes dat het wel eens mis zou kunnen gaan. Na het leren steeds ff relaxen bij een muziekje mensen!!!!!
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mjin eigen boek! Lees en kom op de Maillist! anjer1000 | 1 | 16-02-2013 10:03 | |
De Kantine |
Het "dit vind ik eng"-topic! Verwijderd | 117 | 07-10-2011 16:01 | |
Algemene schoolzaken |
Examenstress Azaelia | 9 | 03-11-2006 21:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] de nieuwe start Naantje8 | 1 | 06-09-2006 14:10 | |
Psychologie |
in de war,weggelopen tiktoktak | 1 | 05-02-2002 17:49 |