Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb me niet echt geërgert, hoewel daar wel aanleidingen voor waren. Lawaai op de gang, de surveillanten die met elkaar praten, dat soort dingen. Wij hebben trouwens examens in de stilteruimte, het leerlokaal dus, we kunnen wel naar buiten kijken, maar daar heb je toch geen tijd voor. Ik wilde dat we in de gymzaal zaten, dan was er niet zo veel lawaai denk ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bedenk me net een paar vervelende dingen van vorig jaar;
- die piepende schoenen dus, - de ratelende thee en koffie karretjes, - de telefoon van een leraar die overging, - telefoon van een leerling die overging, - mensen die tijdens aardrijkskunde hun atlas telkens op de grond gooiden (echt asociaal eigenlijk), - mensen die heel erg overleggen met zichzelf en hardop mededelen dat het moeilijk is of juist niet ('Tsss, mán!' 'Yesss!' 'Ow, shit!!' 'Nee nee, andersom...' ) - een machine buiten, - eerste klassers die dachten gym te hebben en zich om wilden gaan kleden met veel lawaai (mijn god, overal hingen briefjes met 'Stilte, examens! Geen doorgang!' ) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() gelukkig hebben wij geen brugklassers op het gebouw, maar alleen 2de fase leerlingen op het gebouw
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hm, bij ons is er maar 1 gymzaal, dus dat gaat het probleem niet zijn. Maar ik weet nu al dat het enorm koud gaat zijn daarbinnen. Dat is het altijd; ook tijdens toneelrepetities enzo. En als je dan helemaal stil zit... Dat wordt echt vreselijk! Ik hoop dat ik het door de concentratie niet al te koud ga hebben...
|
Verwijderd
|
Mijn moeder, ze surveliert bij het eindexamen, vertelde dat het echt super koud was in de aula; zo koud dat er een meisje haar jas was gaan halen omdat ze zo erg aan het bibberen was... misschien erger je je hier niet dood aan maar echt bevordelijk voor je concentratie is het zeker niet!
Ik zal eens kijken waar ik me volgende week allemaal aan ga ergeren ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vorig jaar had ik een t-shirt aan en een vest meegenomen voor het geval dat het te koud zou zijn, maar dat viel echt mee bij mij op school... Doordat de zaal zo vol zit, is het ook niet super koud. En de zon scheen fijn op de zijmuur, dus verwarmde alles ook nog een keertje...
Mja, neem dus een fijn vest mee wat je zo aan en uit kan doen wanneer het te warm/te koud is ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Bij ons werd dus niet verteld dat je je schoolexamencijferlijst (wat een woord
![]() Daarnaast zitten wijmet ruim 200 man in de sporthal. Ik heb echt het idee dat het dan superheet gaat worden, aangezien er geen airco is ofzow. Ik hoop maar dat de zon niet gaat schijnen (wordt te warm) en dat het ook niet gaat regenen (die druppels hoor je bijons echt hard kletteren op het dak). Verders succes allemaal!!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Wij hebben geen gymzaal op school omdat niemand gym heeft. We zitten dus gewoon in een klaslokaal. Onze school ligt NAAST de treinrails dus elke 5 minuten komt er een trein voorbij razen. Ik weet zeker dat onze school daar geen rekening mee heeft gehouden. Verder hebben ze de gewoonte in de winter de verwarming uit te zetten en nu hem volop open te draaien... GRR ik heb nog niet eens een examen gehad en ik erger me al
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het trouwens nu ook koud maar ik heb zo;n vermoeden dat mijn moeder de verwarming lager heeft gezet. Nee, het raam staat open!!! ![]() Nou ik ga vanmiddag examen doen, ik hoop dat alle mensen netjes door de hoofdingang gaan (wat normaal afgesloten is voor leerlingen) en dus niet door de deur bij de gymzaal. En dat iedereen netjes die scooters enzo neerzet waar het hoort en dus niet onder het lokaal. (we hebben een hoge gymzaal met een stalling voor scooters er onder)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Mag ik ook even klagen? *tentamens*
In eindhoven loopt dus een hele bekende man rond "Arnol" heet die. Die elke dag schreeuwend zijn geloof komt verkondigen. Tis een bekend fenoneem geworden in eindhoven. Toch minder leuk als ie dan 2 uur lang onder aan je raam komt schreeuwen. Dingen die omgeroepen werden in de stad Lerares die achter me kwam staan meekijken Jongens met strijkers op t plein Vrachtwagens die onder aan t raam piepend achteruit rijden enz. enz. Krijg je als je midden in de stad op school zit ![]() O ja, en mensen die de telefoon uit vergeten te zetten.. ![]() Laatst gewijzigd op 16-05-2003 om 11:59. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Op sommige scholen was plastic om de vloer gelegd zodat hij niet vies zou worden van de schoenen, dan hoor je dus de hele tijd dat plastic kraken... echt raar... |
![]() |
||
Citaat:
Bij ons leggen ze altijd van die vloerbedekkingstegels op de vloer.. Erg handy; de gymzaal wordt niet vies EN geen geluid ![]() |
![]() |
||
Citaat:
er was 1 leraar die een keer liep en hij had piepschoenen ![]() ik geloof wel dat als je dat hebt je je daaraan het meeste ergerd
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook vervelend; vorig jaar stond m'n tafel tegen de meer, dus kon ik nergens met m'n benen naartoe.. en je staart telkens naar zo'n rotmuur... zit liever helemaal achteraan dat je nog ergens naar kan kijken (en niet bekeken wordt ![]() |
![]() |
|
Vandaag wel
![]() Eén van de surveillanten was haar horloge aan het goed zetten "pieppieppiep..........................piep...pieppiep" gruwelijk. Er werd heen en weer gelopen door leraren en surveillanten: naar binnen, naar buiten, naar binnen naar buiten en maar weer naar binnen en nog maar even fluisteren. Grrrr. Gisteren zaten we met zn achten in het lokaal, vandaag met half havo/vwo: schuifel, pen op de grond, flesje open flesje dicht, zucht zucht, kuch kuch. Er is ook TOTAAL NIEMAND die er om geeft dat wij examen maken. De hele school schreeuwt en doet. En wij maar onze toekomst verneuken. Er stonden scooters buiten, waarvan de eigenaren het leuk vonden een kwartier lang een toeterconcert te houden. Leuk ja ![]() En het was al zo moeilijk ![]() gelukkig weet ik wel al dat ik het hoogste cijfer heb voor Grieks van de hele klas ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anders zijn er meer mensen met piephorloges die het nodig vinden een zielig stel kinderen hun examen te verpesten. Het is een complot. |
|
|