Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2003, 13:26
Lynn
Lynn is offline
Oftewel: Waar heb jij je tijdens je examen(s) enorm aan geërgerd? Zon topic moet er ook zijn natuurlijk, misschien kunnen we de link ooit opsturen naar 't LAKS .

Maargoed, lucht je hart!

Ik heb zelf nog geen examens gehad, maar een vriendin van me vertelde dat ze het tijdens Grieks heel irritant vond dat "die k*twijven" langskwamen met koffie en thee. Er kwamen vrouwen met zon krakend, ratelend karretje langs met de vraag of je iets wilde drinken, wat dan dan mocht zijn, of je suiker nodig had, of je melk nodig had, of je een roerstaafje nodig had, blablabla. En dat bij 27 mensen...
Erg storend dus. Vooral toen ze, toen ze het spul aan het opruimen waren, volop aan het kletsen waren.
Blijkbaar nooit van Stilte Tijdens Examens gehoord
De eerste ergenis hier tot nu toe
Oud 15-05-2003, 13:45
brandje
brandje is offline
Ok ff een paar dingetjes:

We hadden int auditorium van die ongemakkelijke banken die te ver van t tafeltje staan waardoor je erge rugpijn kunt krijgen bovendien zere kont.

En de hele brugklas is zo'n 4 x langs t raam gelopen. Geen leraar die dr wat aan deed.
Oud 15-05-2003, 13:48
Roos
Roos is offline
Ze waren buiten met zo'n automatisch grasmaaikarretje het gazon aan het maaien. Herrie!!
Oud 15-05-2003, 13:49
Nuck
Nuck is offline
Ik heb me niet geërgerd, eigenlijk . Mja, misschien dan aan het feit dat de sporthal zo groot was terwijl we maar met 5 mensen waren .
Oud 15-05-2003, 13:50
Verwijderd
Vorig jaar ging dat met dat karretje ook zo en er was een leraar die op rubberzolen door de gymzaal liep, *squeek, squeek*
Oud 15-05-2003, 15:11
_Moby_
_Moby_ is offline
Ik heb morgen pas mijn eerste examen, maar ik weet wel al waar ik me aan ga ergeren. We hebben een gloednieuwe school, 2 jaar geleden gebouwd en nog moeten we de examens in de gymzaal maken. Vreselijk zo'n afgesloten ruimte!!!!!!!!!!! als ik niet naar buiten kan kijken, kan ik niet goed nadenken
Oud 15-05-2003, 15:12
Verwijderd
Citaat:
_Moby_ schreef op 15-05-2003 @ 16:11:
Ik heb morgen pas mijn eerste examen, maar ik weet wel al waar ik me aan ga ergeren. We hebben een gloednieuwe school, 2 jaar geleden gebouwd en nog moeten we de examens in de gymzaal maken. Vreselijk zo'n afgesloten ruimte!!!!!!!!!!! als ik niet naar buiten kan kijken, kan ik niet goed nadenken
ehm.... dat is normaal hoor... examens in de gymzaal...
Oud 15-05-2003, 15:17
_Moby_
_Moby_ is offline
ik weet dat 't (bijna?) overal in de gymzaal is, maar vind jij dat dan niet een vreselijke plaats om je examen te maken? geef mij maar een normaal klaslokaak hoor....
Oud 15-05-2003, 15:19
Verwijderd
Citaat:
_Moby_ schreef op 15-05-2003 @ 16:17:
ik weet dat 't (bijna?) overal in de gymzaal is, maar vind jij dat dan niet een vreselijke plaats om je examen te maken? geef mij maar een normaal klaslokaak hoor....
Mja, er moeten veel mensen in passen, dus een normaal klaslokaal is te klein... Ik vond vorig jaar de gymzaal helemaal niet vervelend, je bent druk bezig en hebt helemaal geen tijd om naar buiten te gaan staren.. Mja..
Oud 15-05-2003, 15:20
rodina
rodina is offline
Citaat:
idd, zo'n te grote ruimte die of steenkoud of bloedheet is, en altijd verkouden mensen etc
Oud 15-05-2003, 15:36
Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
Nuck schreef op 15-05-2003 @ 14:49:
Ik heb me niet geërgerd, eigenlijk . Mja, misschien dan aan het feit dat de sporthal zo groot was terwijl we maar met 5 mensen waren .
bij ons net zo'n effect echt melig. En twee surveillanten .

Ik heb me niet echt geërgert, hoewel daar wel aanleidingen voor waren. Lawaai op de gang, de surveillanten die met elkaar praten, dat soort dingen.

Wij hebben trouwens examens in de stilteruimte, het leerlokaal dus, we kunnen wel naar buiten kijken, maar daar heb je toch geen tijd voor. Ik wilde dat we in de gymzaal zaten, dan was er niet zo veel lawaai denk ik.
Oud 15-05-2003, 15:41
Verwijderd
Ik bedenk me net een paar vervelende dingen van vorig jaar;
- die piepende schoenen dus,
- de ratelende thee en koffie karretjes,
- de telefoon van een leraar die overging,
- telefoon van een leerling die overging,
- mensen die tijdens aardrijkskunde hun atlas telkens op de grond gooiden (echt asociaal eigenlijk),
- mensen die heel erg overleggen met zichzelf en hardop mededelen dat het moeilijk is of juist niet ('Tsss, mán!' 'Yesss!' 'Ow, shit!!' 'Nee nee, andersom...' )
- een machine buiten,
- eerste klassers die dachten gym te hebben en zich om wilden gaan kleden met veel lawaai (mijn god, overal hingen briefjes met 'Stilte, examens! Geen doorgang!' )
Oud 15-05-2003, 15:50
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 15-05-2003 @ 16:41:
- mensen die heel erg overleggen met zichzelf en hardop mededelen dat het moeilijk is of juist niet ('Tsss, mán!' 'Yesss!' 'Ow, shit!!' 'Nee nee, andersom...' )
- eerste klassers die dachten gym te hebben en zich om wilden gaan kleden met veel lawaai (mijn god, overal hingen briefjes met 'Stilte, examens! Geen doorgang!' )
Hehe

gelukkig hebben wij geen brugklassers op het gebouw, maar alleen 2de fase leerlingen op het gebouw
Oud 15-05-2003, 15:53
Verwijderd
"het grote ik erg me dood aan"
dat ze het forum niet onderverdeelt hebben ieder vak een eigen mapje...

tjee wat een rotzooi hier
Oud 15-05-2003, 15:59
Verwijderd
Citaat:
marcovische schreef op 15-05-2003 @ 16:53:
"het grote ik erg me dood aan"
dat ze het forum niet onderverdeelt hebben ieder vak een eigen mapje...

tjee wat een rotzooi hier
Ieder vak een eigen mapje? Man, dit gaat toch algemeen over examens, is helemaal niet vakgebonden. Als jij over geschiedenis wil praten, is er vast wel een geschiedenismapje hier ergens... zo ook voor alle andere vakken. Alleen dít (of déze) topic is algemeen, dus niets eigen mapjes...
Oud 15-05-2003, 16:03
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Citaat:
Lynn schreef op 15-05-2003 @ 14:26:
Oftewel: Waar heb jij je tijdens je examen(s) enorm aan geërgerd? Zon topic moet er ook zijn natuurlijk, misschien kunnen we de link ooit opsturen naar 't LAKS .

Maargoed, lucht je hart!

Ik heb zelf nog geen examens gehad, maar een vriendin van me vertelde dat ze het tijdens Grieks heel irritant vond dat "die k*twijven" langskwamen met koffie en thee. Er kwamen vrouwen met zon krakend, ratelend karretje langs met de vraag of je iets wilde drinken, wat dan dan mocht zijn, of je suiker nodig had, of je melk nodig had, of je een roerstaafje nodig had, blablabla. En dat bij 27 mensen...
Erg storend dus. Vooral toen ze, toen ze het spul aan het opruimen waren, volop aan het kletsen waren.
Blijkbaar nooit van Stilte Tijdens Examens gehoord
De eerste ergenis hier tot nu toe
Dit hoort gewoon zo, dat is standaard procedure
Oud 15-05-2003, 17:17
Verwijderd
als die theevrouwtjes gaan kletsen zou ik ze persoonlijk waarschuwen

bij ons heb je van die idioot lage tafeltjes, teminste dat was vorig jaar toen ik toetsweek had in de gymzaal. En ik ben heel lang dus dat is niet prettig
Oud 15-05-2003, 17:54
dummiedegum
dummiedegum is offline
oke, als je je geergerd hebt aan wat dan ook:

035 - 671 98 89

bel dan de eindexamenklachtenlijn van het laks en ze doen er wat aan, anders blijft het altijd zo'n zooitje!

dit is de enige tip die ik jullie kan geven

Voor de rest: Heel Veel Succes Met Je Examens!!!
Oud 15-05-2003, 17:57
Ireentje
Ireentje is offline
- het te laat doorgeven van de stof voor de examens
- niet de plaats mededelen waar het examen word gehouden
- onvoldoende informatie over de vervolgopleidingen

Ik vind het maar rommelig geregelt.
Oud 15-05-2003, 18:25
Verwijderd
Citaat:
ÐaRklåÐy schreef op 15-05-2003 @ 18:57:
- niet de plaats mededelen waar het examen word gehouden
Dat had ik dus ook, was altijd maar afwachten in welke gymzaal je moest zijn.. ik liep gewoon achter klasgenoten aan, maar anders had ik het echt niet gevonden.. Was wel slecht jah...
Oud 15-05-2003, 18:55
Nona
Nona is offline
Hm, bij ons is er maar 1 gymzaal, dus dat gaat het probleem niet zijn. Maar ik weet nu al dat het enorm koud gaat zijn daarbinnen. Dat is het altijd; ook tijdens toneelrepetities enzo. En als je dan helemaal stil zit... Dat wordt echt vreselijk! Ik hoop dat ik het door de concentratie niet al te koud ga hebben...
Oud 15-05-2003, 19:05
Vampyyy
Vampyyy is offline
bij ons zijn ze de school aan het verbouwen dus word er 1 gang afgezet.
best realaxed dat ik gewoon in een lokaal zit.
dat haalt toch wel ff de spanning wat weg
Oud 16-05-2003, 08:56
Verwijderd
Mijn moeder, ze surveliert bij het eindexamen, vertelde dat het echt super koud was in de aula; zo koud dat er een meisje haar jas was gaan halen omdat ze zo erg aan het bibberen was... misschien erger je je hier niet dood aan maar echt bevordelijk voor je concentratie is het zeker niet!

Ik zal eens kijken waar ik me volgende week allemaal aan ga ergeren
Oud 16-05-2003, 09:15
Verwijderd
Vorig jaar had ik een t-shirt aan en een vest meegenomen voor het geval dat het te koud zou zijn, maar dat viel echt mee bij mij op school... Doordat de zaal zo vol zit, is het ook niet super koud. En de zon scheen fijn op de zijmuur, dus verwarmde alles ook nog een keertje...
Mja, neem dus een fijn vest mee wat je zo aan en uit kan doen wanneer het te warm/te koud is (bij mij op school, vorig jaar dan he, was het eigenlijk altijd wel koud, ook in lokalen, mja... raak je aangewend ofzo )
Oud 16-05-2003, 09:57
lief mutsje
lief mutsje is offline
Bij ons werd dus niet verteld dat je je schoolexamencijferlijst (wat een woord ) weer ondertekent moest inleveren. De helft wist dat dus ook nie.
Daarnaast zitten wijmet ruim 200 man in de sporthal. Ik heb echt het idee dat het dan superheet gaat worden, aangezien er geen airco is ofzow. Ik hoop maar dat de zon niet gaat schijnen (wordt te warm) en dat het ook niet gaat regenen (die druppels hoor je bijons echt hard kletteren op het dak).
Verders succes allemaal!!!
Advertentie
Oud 16-05-2003, 10:04
Verwijderd
over koud gesproken! heb nu kippenvel . komt cker omdat ik slecht geslapen heb!!!!
Oud 16-05-2003, 10:12
Des
Des is offline
Wij hebben geen gymzaal op school omdat niemand gym heeft. We zitten dus gewoon in een klaslokaal. Onze school ligt NAAST de treinrails dus elke 5 minuten komt er een trein voorbij razen. Ik weet zeker dat onze school daar geen rekening mee heeft gehouden. Verder hebben ze de gewoonte in de winter de verwarming uit te zetten en nu hem volop open te draaien... GRR ik heb nog niet eens een examen gehad en ik erger me al
Oud 16-05-2003, 11:02
RammsteinRulez
RammsteinRulez is offline
later lach je erom!! ik moet nog
Oud 16-05-2003, 11:08
alpha
alpha is offline
Citaat:
Des schreef op 16-05-2003 @ 11:12:
Wij hebben geen gymzaal op school omdat niemand gym heeft. We zitten dus gewoon in een klaslokaal. Onze school ligt NAAST de treinrails dus elke 5 minuten komt er een trein voorbij razen. Ik weet zeker dat onze school daar geen rekening mee heeft gehouden. Verder hebben ze de gewoonte in de winter de verwarming uit te zetten en nu hem volop open te draaien... GRR ik heb nog niet eens een examen gehad en ik erger me al
Valt toch ook niets aan te doen, dat je school naast een treinrails ligt? Ik weet het, is vervelend maar ze kunnen moeilijk de rails ontsporen (of hoe zeg je dat)

Ik heb het trouwens nu ook koud maar ik heb zo;n vermoeden dat mijn moeder de verwarming lager heeft gezet.
Nee, het raam staat open!!! Grr.

Nou ik ga vanmiddag examen doen, ik hoop dat alle mensen netjes door de hoofdingang gaan (wat normaal afgesloten is voor leerlingen) en dus niet door de deur bij de gymzaal. En dat iedereen netjes die scooters enzo neerzet waar het hoort en dus niet onder het lokaal. (we hebben een hoge gymzaal met een stalling voor scooters er onder)
Oud 16-05-2003, 11:48
jan_jansen_13
jan_jansen_13 is offline
Koffie en thee die tegen de tijd dat j 't krijgt lauw is...
Oud 16-05-2003, 11:50
Des
Des is offline
Citaat:
alpha schreef op 16-05-2003 @ 12:08:
Valt toch ook niets aan te doen, dat je school naast een treinrails ligt? Ik weet het, is vervelend maar ze kunnen moeilijk de rails ontsporen (of hoe zeg je dat)

Ik heb het trouwens nu ook koud maar ik heb zo;n vermoeden dat mijn moeder de verwarming lager heeft gezet.
Nee, het raam staat open!!! Grr.

Nou ik ga vanmiddag examen doen, ik hoop dat alle mensen netjes door de hoofdingang gaan (wat normaal afgesloten is voor leerlingen) en dus niet door de deur bij de gymzaal. En dat iedereen netjes die scooters enzo neerzet waar het hoort en dus niet onder het lokaal. (we hebben een hoge gymzaal met een stalling voor scooters er onder)
Het is sowieso dom een schoolgebouw naast het spoor te kopen denk ik zo. Bovendien hebben we nog een ander gebouw, waarom daar dan niet?
Oud 16-05-2003, 11:57
miro
miro is offline
Mag ik ook even klagen? *tentamens*

In eindhoven loopt dus een hele bekende man rond "Arnol" heet die. Die elke dag schreeuwend zijn geloof komt verkondigen. Tis een bekend fenoneem geworden in eindhoven.

Toch minder leuk als ie dan 2 uur lang onder aan je raam komt schreeuwen.

Dingen die omgeroepen werden in de stad

Lerares die achter me kwam staan meekijken

Jongens met strijkers op t plein

Vrachtwagens die onder aan t raam piepend achteruit rijden

enz. enz. Krijg je als je midden in de stad op school zit

O ja, en mensen die de telefoon uit vergeten te zetten..

Laatst gewijzigd op 16-05-2003 om 11:59.
Oud 16-05-2003, 13:03
Verwijderd
@Des
mijn schoolgebouw staat ook naast het spoor, maar als je toch 5 of 6 jaar of nog langer daar op school zit, dan hoor je toch op een gegeven moment de treinen niet meer..
Ik tenminste niet
Oud 16-05-2003, 13:13
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
miro schreef op 16-05-2003 @ 12:57:
Mag ik ook even klagen? *tentamens*

In eindhoven loopt dus een hele bekende man rond "Arnol" heet die. Die elke dag schreeuwend zijn geloof komt verkondigen. Tis een bekend fenoneem geworden in eindhoven.
hij heeft wel een tof autootje (of is dat weer een andere gek??)
Oud 16-05-2003, 13:41
Joël
Joël is offline
Citaat:
Ik vond 't juist heerlijk... Nergens afleiding... Ik kon me er juist beter door concentreren. (Dan moet 't uiteraard wel stil zijn, maar dat was bij mij wel goed geregeld)
Oud 16-05-2003, 14:17
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Vampyyy schreef op 15-05-2003 @ 20:05:
bij ons zijn ze de school aan het verbouwen
Geeft dat geen lawaai??
Oud 16-05-2003, 14:51
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 15-05-2003 @ 18:20:
Vorig jaar ging dat met dat karretje ook zo en er was een leraar die op rubberzolen door de gymzaal liep, *squeek, squeek*
bij ons hebben ze speciaal voor de examens tapijt gelegd in de gymzalen
Oud 16-05-2003, 15:10
Verwijderd
Citaat:
MiZz TeRiOuZz schreef op 16-05-2003 @ 15:51:
bij ons hebben ze speciaal voor de examens tapijt gelegd in de gymzalen
Wow, dat is erg goed
Op sommige scholen was plastic om de vloer gelegd zodat hij niet vies zou worden van de schoenen, dan hoor je dus de hele tijd dat plastic kraken... echt raar...
Oud 16-05-2003, 15:14
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-05-2003 @ 16:10:
Wow, dat is erg goed
Op sommige scholen was plastic om de vloer gelegd zodat hij niet vies zou worden van de schoenen, dan hoor je dus de hele tijd dat plastic kraken... echt raar...
hehe

Bij ons leggen ze altijd van die vloerbedekkingstegels op de vloer.. Erg handy; de gymzaal wordt niet vies EN geen geluid
Oud 16-05-2003, 15:44
Vampyyy
Vampyyy is offline
Citaat:
lucy48 schreef op 16-05-2003 @ 15:17:
Geeft dat geen lawaai??
ze zijn een nieuw gebvouw aan het bouwen en het valt wel mee eigenlijk met de lawaai die ze maken

er was 1 leraar die een keer liep en hij had piepschoenen
ik geloof wel dat als je dat hebt je je daaraan het meeste ergerd
Oud 16-05-2003, 16:30
summer1986
summer1986 is offline
Dat er 1 ex van me VOOR me zat, en 1 ex van me ACHTER me...
Oud 16-05-2003, 16:34
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik ergerde me aan de kleine tafeltjes en de grote hoeveelheid papier.
Oud 16-05-2003, 16:34
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Anders ga je ff uitgebreid je horloge opnieuw instellen. INCLUSIEF piepjes. Een suppoost met zo'n hip horloge met van die hippe irritante piepjes. Ik steek 't lekker daarop dat ik mn frans verpest heb
Oud 16-05-2003, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Kronkeltje schreef op 16-05-2003 @ 17:34:
Ik ergerde me aan de kleine tafeltjes en de grote hoeveelheid papier.
Dat vind ik idd ook vervelend, dan ligt de ene helft uit je info boekje, en de andere helf uit je opgavenboekje.. ligt je antwoordenpapier weer ergens onder... echt onhandig.

Ook vervelend; vorig jaar stond m'n tafel tegen de meer, dus kon ik nergens met m'n benen naartoe.. en je staart telkens naar zo'n rotmuur... zit liever helemaal achteraan dat je nog ergens naar kan kijken (en niet bekeken wordt )
Oud 16-05-2003, 16:40
Sirenie
Sirenie is offline
Vandaag wel
Eén van de surveillanten was haar horloge aan het goed zetten "pieppieppiep..........................piep...pieppiep" gruwelijk.
Er werd heen en weer gelopen door leraren en surveillanten: naar binnen, naar buiten, naar binnen naar buiten en maar weer naar binnen en nog maar even fluisteren. Grrrr.
Gisteren zaten we met zn achten in het lokaal, vandaag met half havo/vwo: schuifel, pen op de grond, flesje open flesje dicht, zucht zucht, kuch kuch.
Er is ook TOTAAL NIEMAND die er om geeft dat wij examen maken. De hele school schreeuwt en doet. En wij maar onze toekomst verneuken.
Er stonden scooters buiten, waarvan de eigenaren het leuk vonden een kwartier lang een toeterconcert te houden. Leuk ja

En het was al zo moeilijk
gelukkig weet ik wel al dat ik het hoogste cijfer heb voor Grieks van de hele klas
Oud 16-05-2003, 16:42
JJJur
JJJur is offline
wij hadden van die fijne houten tafels met een BALK die diagonaal dwars loopt...

Beenruimte = 0...

... en de stoelen waren ook ongemakkelijk... en het was koud in ge gymzaal... maar ach, ik weet nu al dat ik een voldoende heb, dus kan me nu niet zoveel deren...
Oud 16-05-2003, 16:42
Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
-x-Kaa-x- schreef op 16-05-2003 @ 17:34:
Anders ga je ff uitgebreid je horloge opnieuw instellen. INCLUSIEF piepjes. Een suppoost met zo'n hip horloge met van die hippe irritante piepjes. Ik steek 't lekker daarop dat ik mn frans verpest heb
Ben jij dat carolien

Anders zijn er meer mensen met piephorloges die het nodig vinden een zielig stel kinderen hun examen te verpesten.
Het is een complot.
Oud 16-05-2003, 16:47
JJJur
JJJur is offline
laten wij ons verenigen tegen de piephrologes...
Oud 16-05-2003, 16:51
Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
JJJur schreef op 16-05-2003 @ 17:47:
laten wij ons verenigen tegen de piephrologes...
Lijkt me cool Laten we een detectivebureau beginnen, de straat op met spandoeken, dat soort dingen. Ik heb toch niks beters te doen
Oud 16-05-2003, 16:52
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Citaat:
Sirenie schreef op 16-05-2003 @ 17:42:
Ben jij dat carolien
Yeah, it's me! *zwaait*
Advertentie

Regels voor berichten