Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het gaat over verliefd worden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Respecteren ze je keuzes niet? jammer voor je, maar als mijn kind zulke loze toppics zou openen zou ik haar ook niet respecteren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: Tuurlijk jongen, voor jou is alleen het innerlijk belangrijk? Tuurlijk zou ik dat kunnen, meestal is het wel zo dat haar hele familie wel mijn lifestyle heeft ![]() |
![]() |
|
Al zie ik een gothic en een kakker niet zo snel samen iets hebben
![]() Ik denk wel dat het kan maar ik denk dat iemand met dezelfde lifestyles beter werkt, al kan het met iemand van een andere lifestyle wel spannender zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik had het een beetje krom neergezet maar ik bedoel er mee dat iemand met een andere lifestyle andere gewoontes heeft en dat je hele nieuwe dingen kan ontdekken. Dat kan ook met iemand met dezelfde lifestyle maar ik bedoel meer met zijn lifestyle dus gewoontes feesten enz. Ik hoop dat je zo ongeveer begrijpt wat ik bedoel
|
ja, waarom niet.
een lifestyle heeft weinig te maken met aantrekkingskracht. iemand met dezelfde lifestyle als je zelf hebt, vind je er misschien wel wat sneller leuk uitzien maar dat is geen aantrekkingskracht die je voelt als je verliefd bent (niet dat ik er veel van kan weten, maar wel wàt ![]() ![]()
|
|