|
|
|
ik kijk geen tv.
op het nos journaal na dan soms. maar het gaat zo traag en langzaam, pak ik lever een krant ofzo. |
|
|
|
Ja, ik word ook niet ziek van de berichtgeving.
|
|
Ik erger me ook aan de constante onjuiste berichtgeving over Israel.
|
|
|
|
naam onbekend schreef op 14-05-2003 @ 21:55:
De berichtgeving is hoogstwaarschijnlijk objectiever dan jij bent. |
|
|
|
naam onbekend schreef op 16-05-2003 @ 13:37:
Hoezo dan? Heeft toen een of andere kleine Hassan/Mohammed een keer jouw driewieler afgepakt of zo? |
|
|
|
naam onbekend schreef op 16-05-2003 @ 14:40:
Inderdaad, in plaats daarvan heb je zelf radicaal-rechtse oogkleppen opgezet. |
|
|
|
Verwijderd
Eums... vanavond weer perongeluk stukje EdtieNL gezien omdat t aan stond. Rechts populistisch gelul. Alle objectiviteit is eraf.
|
|
|
|
Jullie moeten eens naar de film: Bowling for Columbine kijken.
Onze media is niet te vertrouwen. Ze zijn niet objectief. Heel veel achtergronden worden weggelaten zodat we alleen bepaald standpunt die "ze" wensen aannemen. De andere waarheid laten ze meestal niet zien. -Sars is in nu, terwijl een hoop mensen door griep virus en malaria doodgaan. Maar daar hoor je weer niet. -1000 doden per dag in India door tbc alleen. -Iran is een schurkenstaat, terwijl VS de democratisch gekozen regering ten val bracht en de dictatuur Shah aan de macht hielp. Duizenden mensen kwamen om door de onderdrukking. Het is niet alleen bij Iran gebleven, maar ook in landen in Centraal-Amerika en Zuid-Amerika. Pinochet werd door CIA geholpen. -Aandacht is naar Irak. We moesten Iraakse volk bevrijden van de onderdrukking. Hoe zit het met Congo, Tsjechenie, etc. -Mugabe (geen lieverdje) van Zimbabwe bezetten de blanke boerderijen. Deze blanken (1% van de bevolking) bezitten meer dan 90% van alle vruchtbare land van Zimbabwe. Hoe zou jij vinden als 1% van de allochtonen 90% van alle belangrijke grond in Nederland van ons afpikken? -Er zijn onderwater bouwwerken gevonden in de buurt van Japan. Het is ouder dan de pyramiden van Gizeh, maar daar hoor je weer niets over, want daarmee moeten we onze geschiedenis herscrijven. link 1 link 2 -Onbeantwoorde vragen van 11-9 klik hier -Marokkanen stelen je driewieler, beetje vandalisme, maar hoe zit het met de miljoenen euro's bouwfraude, HBO fraude en ik weet zeker ook in andere sectoren. We verschillen heus niet veel met de corrupte mensen van de 3e wereld landen. -Miljarden bezuinigen om later gloednieuwe straaljagers te kopen, die we toch niet gebruiken. De F-16 kon met de topsnelheid binnen een mum van tijd luchsteun bieden in Srebenica. We zijn niet bedreigt door onze buurlanden. Terroristen bestrijd je niet met JSF. De lijst kan eindeloos doorgaan |
|
|
|
monkee schreef op 16-05-2003 @ 23:29:
Jullie moeten eens naar de film: Bowling for Columbine kijken. Onze media is niet te vertrouwen. Ze zijn niet objectief. Heel veel achtergronden worden weggelaten zodat we alleen bepaald standpunt die "ze" wensen aannemen. De andere waarheid laten ze meestal niet zien. -Sars is in nu, terwijl een hoop mensen door griep virus en malaria doodgaan. Maar daar hoor je weer niet. -1000 doden per dag in India door tbc alleen.
-Iran is een schurkenstaat, terwijl VS de democratisch gekozen regering ten val bracht en de dictatuur Shah aan de macht hielp. Duizenden mensen kwamen om door de onderdrukking. Het is niet alleen bij Iran gebleven, maar ook in landen in Centraal-Amerika en Zuid-Amerika. Pinochet werd door CIA geholpen.
--Aandacht is naar Irak. We moesten Iraakse volk bevrijden van de onderdrukking. Hoe zit het met Congo, Tsjechenie, etc.
--Mugabe (geen lieverdje) van Zimbabwe bezetten de blanke boerderijen. Deze blanken (1% van de bevolking) bezitten meer dan 90% van alle vruchtbare land van Zimbabwe. Hoe zou jij vinden als 1% van de allochtonen 90% van alle belangrijke grond in Nederland van ons afpikken?
--Onbeantwoorde vragen van 11-9 klik hier
Where was George H. W. Bush at the time of the attacks? Dat is ff een belangrijke vraag die het hele 9/11 mysterie oplost hoor. --Marokkanen stelen je driewieler, beetje vandalisme, maar hoe zit het met de miljoenen euro's bouwfraude, HBO fraude en ik weet zeker ook in andere sectoren. We verschillen heus niet veel met de corrupte mensen van de 3e wereld landen.
--Miljarden bezuinigen om later gloednieuwe straaljagers te kopen, die we toch niet gebruiken. De F-16 kon met de topsnelheid binnen een mum van tijd luchsteun bieden in Srebenica. We zijn niet bedreigt door onze buurlanden. Terroristen bestrijd je niet met JSF.
De lijst kan eindeloos doorgaan |
|
|
|
naam onbekend schreef op 19-05-2003 @ 17:00:
'bevrijden' ![]() Je bedoelt natuurlijk bezetten. |