Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2003, 09:37
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
BARON schreef op 15-05-2003 @ 18:41:
Neo-nazi's zijn de beschermers van het blanke ras. Dat betekent dat ze straks de laatste blanken zijn, als het zo doorgaat. Ik mag ze daarom wel.
1) wat is niou weer het blanke ras?
2) hoe beschermen ze dat?
3) waarom zouden ze de laatste blanken zijn?
4) hoe gaat het door?
Oud 16-05-2003, 09:40
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
marcovische schreef op 15-05-2003 @ 23:19:
Iedereen kraakt jou af, dus zal ik je maar ff bijvallen..
Ik ben tegen neo's maar verdomme trek toch allemaal een keer die ogen open.. Als je zegt dat er geen problemen zijn ben je gewoon ZIEK. Jullie zijn allemaal bang, bang om je mening te geven, bang een keer niet de weg van de minste weerstand te nemen, bang om een keer de waarheid te zeggen. Ik wil nu niet zeggen dat ik zo'n lef heb, want ik heb ook geen zin om een groep met 5 marokanen tegen te komen. Vergeet hierin even niet dat ik wel weet DAT er ook mensen zijn die zich aangepast hebben en die sociaal zijn. Maar als ik dit bekijk op een schaal van honderd dan heb ik er nieteens een hand vol van deze mensen. Het is gewoon een probleem groep, Nederland is te sociaal geworden. Ik wil niet dat mijn kinderen in een rotzooi land opgroeien, ik gun ze iets beter maar als verdomme een klote marokaan van 8 jaar al tegen een oma loopt op te slaan dan denk ik waar gaan we heen. EN wat doen jullie... jullie zouden allemaal door lopen. Zal ik het zo zeggen ik heb er best een blauwe plek voor over om iets te doen om andere mensen, in dit geval oud gediende, verdomme mensen die ons land hebben vrij gevochten van die klote duitsers te helpen. Jullie realiseren het allemaal niet maar die klote oorlog is nog niet lang geleden geweest.
Ik ben echt anti neo's maar ik weet zeker dan minimaal 50% van die groep erbij zit als protest en dat zie ik dus nog niet uit jullie komen. Jullie lopen mee op een manier of er niks gebeurt, ga maar eens door de grote steden lopen, in dit geval eindhoven. Kom maar eens een keer kijken, het beste kan je met de politie want dan zie je ze eens hoe ze echt zijn. HET GEEN RESPECT HEBBEN VAN DE GEZAGSDRAGERS EN DE MEDE MENS, en jullie... jullie gaan gasten afvallen die op (EEN VERKEERDE MANIER VAN DENKEN) een mening durven te geven. Om het feit van een mening geven alleen al, zouden julle een keer een voorbeeld aan deze groep mensen. Vergeet hierbij even niet, ik heb het hier over een EIGEN MENING!
vrijheid van meningsuiting gaat niet bovenn alles als het andere personen te veel schaadt. en zeggen dat je geen neonazi bent als je zegt dat 95 % van de marokkanen terroriasten boid ipv 100% is ridicuul.

face it, je bent een racist
Oud 16-05-2003, 09:41
AGH
AGH is offline
Citaat:
BigJapie schreef op 15-05-2003 @ 21:11:
VRESELIJK! Die demonstratie zaterdag wordt echt een ramp.
De vorige keer, op 8 maart, was ik naar de stad 'om ff te kijken', nou ik heb het geweten. Een groep van 250 a 300 Engelse hooligans stormde langs.
Ik zag Mattew Merrian nog voorbij rennen.
Hij had een Burberry bivakmuts op, Stone Island spijkerjack met gaten erin en Lacoste kisten.
Hoorde je hem ook schreeuwen?
‘Let’s go fucking mental!’
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 09:51
AGH
AGH is offline
Citaat:
Ik ben tegen neo's maar verdomme trek toch allemaal een keer die ogen open.. Als je zegt dat er geen problemen zijn ben je gewoon ZIEK. Jullie zijn allemaal bang, bang om je mening te geven, bang een keer niet de weg van de minste weerstand te nemen, bang om een keer de waarheid te zeggen. Ik wil nu niet zeggen dat ik zo'n lef heb, want ik heb ook geen zin om een groep met 5 marokanen tegen te komen. Vergeet hierin even niet dat ik wel weet DAT er ook mensen zijn die zich aangepast hebben en die sociaal zijn. Maar als ik dit bekijk op een schaal van honderd dan heb ik er nieteens een hand vol van deze mensen. Het is gewoon een probleem groep, Nederland is te sociaal geworden. Ik wil niet dat mijn kinderen in een rotzooi land opgroeien, ik gun ze iets beter maar als verdomme een klote marokaan van 8 jaar al tegen een oma loopt op te slaan dan denk ik waar gaan we heen. EN wat doen jullie... jullie zouden allemaal door lopen. Zal ik het zo zeggen ik heb er best een blauwe plek voor over om iets te doen om andere mensen, in dit geval oud gediende, verdomme mensen die ons land hebben vrij gevochten van die klote duitsers te helpen. Jullie realiseren het allemaal niet maar die klote oorlog is nog niet lang geleden geweest.
Ik ben echt anti neo's maar ik weet zeker dan minimaal 50% van die groep erbij zit als protest en dat zie ik dus nog niet uit jullie komen. Jullie lopen mee op een manier of er niks gebeurt, ga maar eens door de grote steden lopen, in dit geval eindhoven. Kom maar eens een keer kijken, het beste kan je met de politie want dan zie je ze eens hoe ze echt zijn. HET GEEN RESPECT HEBBEN VAN DE GEZAGSDRAGERS EN DE MEDE MENS, en jullie... jullie gaan gasten afvallen die op (EEN VERKEERDE MANIER VAN DENKEN) een mening durven te geven. Om het feit van een mening geven alleen al, zouden julle een keer een voorbeeld aan deze groep mensen. Vergeet hierbij even niet, ik heb het hier over een EIGEN MENING!
Ik snap niet zo goed wat de Tweede Wereldoorlog te maken heeft met een Marokkaan die een fiets heeft gejat in Woensel.
Je hebt gelijk, Nederlanders geven soms irritante allochtonen de vrije hand.
Niet kijken, stug doorlopen en wegrennen als je ruzie dreigt te krijgen uit angst.
Vind je het gek dat zulk soort irritantjes dan een misplaatst machtsgevoel krijgen!

Maar ik denk ook dat je te maken hebt met een vertekenend beeld.
Wat jij ziet is het groepje wat dag in dag uit in het centrum rondhangt, een klein select groepje. Daarentegen is er een wellicht grotere groep die niets met dit soort ongein te maken wil hebben.

Verder heb je een duidelijke mening over alle mensen op dit forum.
Allemaal mietjes die allemaal doorlopen wanneer er iets gebeurd.
Je hebt graag een blauwe plek over om oudgedienden (??) te helpen.
Tenzij je met 5 Marokkanen te maken hebt, want zo’n lefgozer ben je nu ook weer niet.
En wat doen wij?
Wij lopen allemaal door!

Eindhoven de gekste!??
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 10:14
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
AGH schreef op 15-05-2003 @ 18:34:
Was de AFA er dan niet om te vechten?
Waren die er om met witte rozen rond te lopen?
ik zeg niet dat ze niet kwamen om te vechten, misschien een beetje beter lezen..
maar ik zei dat ze niet zijn begonnen dat waren de alochtoonse jongeren hier in apeldoorn!
Oud 16-05-2003, 12:30
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef op 16-05-2003 @ 10:51:
Ik snap niet zo goed wat de Tweede Wereldoorlog te maken heeft met een Marokkaan die een fiets heeft gejat in Woensel.
Je hebt gelijk, Nederlanders geven soms irritante allochtonen de vrije hand.
Niet kijken, stug doorlopen en wegrennen als je ruzie dreigt te krijgen uit angst.
Vind je het gek dat zulk soort irritantjes dan een misplaatst machtsgevoel krijgen!

Maar ik denk ook dat je te maken hebt met een vertekenend beeld.
Wat jij ziet is het groepje wat dag in dag uit in het centrum rondhangt, een klein select groepje. Daarentegen is er een wellicht grotere groep die niets met dit soort ongein te maken wil hebben.

Verder heb je een duidelijke mening over alle mensen op dit forum.
Allemaal mietjes die allemaal doorlopen wanneer er iets gebeurd.
Je hebt graag een blauwe plek over om oudgedienden (??) te helpen.
Tenzij je met 5 Marokkanen te maken hebt, want zo’n lefgozer ben je nu ook weer niet.
En wat doen wij?
Wij lopen allemaal door!

Eindhoven de gekste!??
Ik zal mijn 2de wereldoorlog verhaal maar even toelichten. Na WW2 zijn de problemen ontstaan, deels door de welvaart, deel omdat wij een goede beschaving hebben ontwikkeld maar vooral omdat we arbeiders tekort kwamen. DAT is het geen waarom ik Neo's haat, ze steunen een man die onze mensen en ons land kapot gemaakt heeft. Hij heeft hondduizenden Joden vermoord en die mensen staan al eeuwen lang bekent als de best werkende mensen. Mede door het vermoorden van goede arbeidskrachten en het vernietigen van ons land, kwamen we mensen te kort. Dus kwamen er massaal Marokanen hierheen en die bleven. Door de massale intrek bleef hun geloof en cultuur bespaard en ondervinden wij last van een tweede cultuur die onze cultuur aan het verdringen is. Een land dat eerst veilig er rustig was is nu mede daardoor (let op mijn woorden, niet alleen door marokanen, natuurlijk ook nederlands) totaal omgeslagen en heb je geen (sociale) controle meer. De politie durft geen niks meer te doen, wij durven bekant niks meer tegen ze te zeggen en jullie (ok bijna iedereen in dit topic) komen na mijn weten schijnheilig over. Net of er niks gebeurt, net of alles goed gaat. Ik help jullie uit de droom, dit land gaat gewoon naar de klote, wij merken er steeds meer van, maar denk er maar eens aan als je straks een kind hebt hoe die op zal groeien. Laat je maar eens bij toeval een dochter hebben en ze komt met een marokaan thuis.. een hele aardige jongen, want alleen zijn ze soms ook best aardig hoor, tot ze met hem gaat trouwen en ze moet een hoofddoekje op en ze moet aan het aanrecht staan en er moet een dure auto voor de deur. Op zo'n dag wil ik jullie wel weer eens zien als je van dicht bij de problemen mee maakt... Of kom op een willekeurige dag maar een keer gezellig hier door Woensel (stadsdeel van Eindhoven) wandelen en verdomme eens een keer zien wat ze doen.. Ze gooien hier iedere week de ruiten in. Ze gaan met een groep één oma te lijf... stoer...
Maar jullie, jullie durven weer eens een keer de problemen niet onder ogen te zien..

Have a nice day...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 12:48
Martian
Martian is offline
Woensel is wel een probleemwijk ja, ik ben er een keer wezen hospiteren... daar wil je idd 's avonds laat niet in je 1tje doorheen fietsten.
Oud 16-05-2003, 13:12
BARON
BARON is offline
Citaat:
eztah schreef op 16-05-2003 @ 09:56:
Kom jij ook naar Apeldoorn zaterdag?
Ik hoop dat je door een stel relmarokkanen in elkaar wordt gemept.
Ik hoop dat ze jou snel gaan besnijden en goed dichtnaaien, zoals het een braaf moslimmeisje betaamt.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:14
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
BARON schreef op 16-05-2003 @ 14:12:
Ik hoop dat ze jou snel gaan besnijden en goed dichtnaaien, zoals het een braaf moslimmeisje betaamt.
Dit valt onder de categorie flamebait (net als de post waar jij op reageerde trouwens).
Oud 16-05-2003, 13:16
BARON
BARON is offline
Citaat:
Joostje schreef op 16-05-2003 @ 10:37:
1) wat is niou weer het blanke ras?
2) hoe beschermen ze dat?
3) waarom zouden ze de laatste blanken zijn?
4) hoe gaat het door?
1) Het blanke ras moet je eigenlijk wat breder zien. Men bedoelt eigenlijk blanke christenen.
2) Door rasvermenging tegen te gaan. Daar zit best een logische redenatie achter.
3) Omdat de linkse horde Nederland het liefst ziet volstromen met buitenlanders die veel meer kinderen krijgen dan de autochtonen. Uiteindelijk hou je dus alleen zwartjes over.
4) Steeds meer buitenlanders=is steeds minder autochtonen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:25
Verwijderd
dat noem ik pas eens een DUIDELIJK antwoord
je bent trouwens onze landverraders vergeten, de blonde meiden die met die marokanen liggen te neuken
Met citaat reageren
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
BARON schreef op 16-05-2003 @ 14:16:
3) Omdat de linkse horde Nederland het liefst ziet volstromen met buitenlanders die veel meer kinderen krijgen dan de autochtonen. Uiteindelijk hou je dus alleen zwartjes over.
Je vergeet dat we buitenlanders nodig hebben om de vergrijzing van de autochtone bevolking op te vangen.
Verwijderd
Citaat:
1) Het blanke ras moet je eigenlijk wat breder zien. Men bedoelt eigenlijk blanke christenen.
2) Door rasvermenging tegen te gaan. Daar zit best een logische redenatie achter.
1. O en blanke christenen zijn per definitie leuke mensen?
2. Wat is er mis met mokka-baby's?
3. Dat is een vrij grove generalisatie. Volstromen is een groot woord, dat weet je zelf heus wel. Probeer toch niet altijd zo te shockeren. Sinds je terugkeer van je vakantie ben je van grappig naar veels te extreem gegaan.
4. Dus? Zonder de Grote Volksverhuizing had jij niet hier, maar in Rusland geleefd.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:26
Verwijderd
Citaat:
marcovische schreef op 16-05-2003 @ 14:25:
dat noem ik pas eens een DUIDELIJK antwoord
je bent trouwens onze landverraders vergeten, de blonde meiden die met die marokanen liggen te neuken
Jaloers? Landverraders, kom op, ze zouden landverraders zijn als ze met dat nazi-scum zouden rommelen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:32
BARON
BARON is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 16-05-2003 @ 14:25:
Je vergeet dat we buitenlanders nodig hebben om de vergrijzing van de autochtone bevolking op te vangen.
Eén van de belangrijkste linkse leugens. We hebben echt niet de behoefte aan nog meer geitenneukers, shoarmaboeren en putjesscheppers.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:36
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef op 16-05-2003 @ 14:32:
Eén van de belangrijkste linkse leugens. We hebben echt niet de behoefte aan nog meer geitenneukers, shoarmaboeren en putjesscheppers.

de shoarmatent is best lekker
Met citaat reageren
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
En wat is dan volgens jou de oplossing van dit toekomstige demografische probleem?
Verwijderd
[QUOTE]marcovische schreef op 16-05-2003 @ 13:30:

Dus kwamen er massaal Marokanen hierheen en die bleven. Door de massale intrek bleef hun geloof en cultuur bespaard en ondervinden wij last van een tweede cultuur die onze cultuur aan het verdringen is. Een land dat eerst veilig er rustig was is nu mede daardoor (let op mijn woorden, niet alleen door marokanen, natuurlijk ook nederlands) totaal omgeslagen en heb je geen (sociale) controle meer. De politie durft geen niks meer te doen, wij durven bekant niks meer tegen ze te zeggen en jullie (ok bijna iedereen in dit topic) komen na mijn weten schijnheilig over. Net of er niks gebeurt, net of alles goed gaat. Ik help jullie uit de droom, dit land gaat gewoon naar de klote, wij merken er steeds meer van, maar denk er maar eens aan als je straks een kind hebt hoe die op zal groeien. Laat je maar eens bij toeval een dochter hebben en ze komt met een marokaan thuis.. een hele aardige jongen, want alleen zijn ze soms ook best aardig hoor, tot ze met hem gaat trouwen en ze moet een hoofddoekje op en ze moet aan het aanrecht staan en er moet een dure auto voor de deur. Op zo'n dag wil ik jullie wel weer eens zien als je van dicht bij de problemen mee maakt... Of kom op een willekeurige dag maar een keer gezellig hier door Woensel (stadsdeel van Eindhoven) wandelen en verdomme eens een keer zien wat ze doen.. Ze gooien hier iedere week de ruiten in. Ze gaan met een groep één oma te lijf... stoer...
Maar jullie, jullie durven weer eens een keer de problemen niet onder ogen te zien..

Denk je dergelijke problemen op te lossen door je discriminerend op te stellen? Wanneer leert jullie schijnheilige soort het eens om onderscheid te maken? Aan de ene kant zijn jullie er o zo goed in, maar aan de andere kant absoluut niet. Het gaat slechts om KLEINE groepen die GROTE overlast veroorzaken. Ik heb een bijbaantje in een bibliotheek in een wijk met veel allochtonen. Van de honderden Marokkanen die daar per week boeken lenen veroorzaakt een groepje van ca. twintig jongens/meisjes overlast. En weet je wat zo erg is? Dat die andere honderden Marokkanen er ook last van hebben, en niet alleen omdat zij gediscrimineerd worden. Voilà, het landelijke probleem gereduceerd tot een voorbeeld op kleine schaal.
Ik word onderhand schijtziek van die kortzichtige Hollandse burgermannetjes en -vrouwtjes die elke allochtoon als een bedreiging zien voor onze o zo hoogstaande cultuur. Wat is onze cultuur? Ons land staat in het buitenland bekend als een tolerant land, dàt is altijd onze cultuur geweest. Maar types als jij, die zich opwerpen als de redders des Vaderlands, vergeten gemakshalve maar even dit belangrijke aspect van de Nederlandse cultuur. En kom niet aan met verhalen over 'tolerantie kent grenzen', want de grote groep wordt langzamerhand niet meer getolereerd, en de kleine groep overlastveroorzaker wèl.

Have a nice day...

Dat zal wel lukken, ik heb geen last van de allochtonen hier in de buurt, maar ga straks met ze voetballen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Putjesscheppers moeten er ook zijn, juist beroepen waarvoor een hoge opleiding niet vereist is staan straks te springen om personeel. Hoogopgeleid personeel kan je het beste in eigen land laten i.v.m. brain-drain, dat staat een goede ontwikkeling van het desbetreffende land in de weg.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:40
BARON
BARON is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 16-05-2003 @ 14:36:
En wat is dan volgens jou de oplossing van dit toekomstige demografische probleem?
Er is geen probleem. Dat is juist de leugen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:40
Verwijderd
1) doe je scheenbeschermers maar aan
2) wedden dat het vechten wordt als je d'r één een keer onderuit schopt...

zoniet meld het dan maar.. dan kom ik in jou buurt wonen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:41
BARON
BARON is offline
Citaat:
marcovische schreef op 16-05-2003 @ 14:36:
de shoarmatent is best lekker
Ik geef de voorkeur aan een Chinees of Vietnamees restaurant. Minder goor vlees en minder schijterij de volgende dag.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:43
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
BARON schreef op 16-05-2003 @ 14:40:
Er is geen probleem. Dat is juist de leugen.
Typisch iets voor radicaal-rechts om problemen die ongunstig zijn voor hun ideeën te ontkennen.

In 2025 is een kwart van de bevolking 65 jaar of ouder. Dat is een serieus probleem: wie gaat dat betalen? En wie vult dat gigantische gat in de arbeidsmarkt? Helaas voor jou is er op dat punt maar één oplossing: meer arbeidsmigranten binnenlaten.
Oud 16-05-2003, 13:44
Get pierced
Get pierced is offline
Wil ik zaterdag net lekker rustig na de stad gaan, gebeurt er dit weer. Er gebeurt tegenwoordig best veel in Apeldoorn, nu dit voor de 2e keer vorige week werden er dacht ik 8 mensen neergestoken o a ook in de stad.
Oud 16-05-2003, 13:44
Verwijderd
[QUOTE]Che Guevara schreef op 16-05-2003 @ 14:36:
Citaat:
marcovische schreef op 16-05-2003 @ 13:30:

Denk je dergelijke problemen op te lossen door je discriminerend op te stellen? Wanneer leert jullie schijnheilige soort het eens om onderscheid te maken? Aan de ene kant zijn jullie er o zo goed in, maar aan de andere kant absoluut niet. Het gaat slechts om KLEINE groepen die GROTE overlast veroorzaken. Ik heb een bijbaantje in een bibliotheek in een wijk met veel allochtonen. Van de honderden Marokkanen die daar per week boeken lenen veroorzaakt een groepje van ca. twintig jongens/meisjes overlast. En weet je wat zo erg is? Dat die andere honderden Marokkanen er ook last van hebben, en niet alleen omdat zij gediscrimineerd worden. Voilà, het landelijke probleem gereduceerd tot een voorbeeld op kleine schaal.
Ik word onderhand schijtziek van die kortzichtige Hollandse burgermannetjes en -vrouwtjes die elke allochtoon als een bedreiging zien voor onze o zo hoogstaande cultuur. Wat is onze cultuur? Ons land staat in het buitenland bekend als een tolerant land, dàt is altijd onze cultuur geweest. Maar types als jij, die zich opwerpen als de redders des Vaderlands, vergeten gemakshalve maar even dit belangrijke aspect van de Nederlandse cultuur. En kom niet aan met verhalen over 'tolerantie kent grenzen', want de grote groep wordt langzamerhand niet meer getolereerd, en de kleine groep overlastveroorzaker wèl.

Have a nice day...

Dat zal wel lukken, ik heb geen last van de allochtonen hier in de buurt, maar ga straks met ze voetballen.

20 op de honderd is 20%..
over 5 jaar hebben we meer dan 3 miljoen buitenlanders en in 2015 25% van de bevolking (niet te vergeten dat er in een stad zoals amsterdam nu al meer dan 50% wonen)

20 % van de 3 milj. is toch al zeker 600000 probleem gevallen !!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:46
BARON
BARON is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 16-05-2003 @ 14:43:
Typisch iets voor radicaal-rechts om problemen die ongunstig zijn voor hun ideeën te ontkennen.

In 2025 is een kwart van de bevolking 65 jaar of ouder. Dat is een serieus probleem: wie gaat dat betalen? En wie vult dat gigantische gat in de arbeidsmarkt? Helaas voor jou is er op dat punt maar één oplossing: meer arbeidsmigranten binnenlaten.
Nee, ouderen langer in staat stellen te blijven werken, de werkweek langer maken, jongeren eerder de kans geven te gaan werken en zorgen dat er hier meer kinderen worden geboren door meer kinderbijslag te geven. En dan niet alleen aan de hoofddoekjes, maar ook aan de autochtone Nederlandse moeder.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:47
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 16-05-2003 @ 14:43:

nou nou.. er zijn genoeg werkloze op dit moment.. en een krimping van onze bevolking kan heus geen kwaad. Je moet alleen nog maar oorlogsslachtoffers deels binnen laten.. die werken tenminsten voor hun geld.. "gat in de arbeidsmarkt" opgelost
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:47
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
marcovische schreef op 16-05-2003 @ 14:44:
Dus elke allochtoon is een probleemgeval?

Mensen die erover denken zoals jij, dat zijn probleemgevallen!
Oud 16-05-2003, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Get pierced schreef op 16-05-2003 @ 14:44:
Wil ik zaterdag net lekker rustig na de stad gaan, gebeurt er dit weer. Er gebeurt tegenwoordig best veel in Apeldoorn, nu dit voor de 2e keer vorige week werden er dacht ik 8 mensen neergestoken o a ook in de stad.
ik weet het... maar volgens onze PRO linkse in dit forum gaat alles in dit land...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:48
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
marcovische schreef op 16-05-2003 @ 14:47:
nou nou.. er zijn genoeg werkloze op dit moment..
Nu nog wel ja...
Citaat:
en een krimping van onze bevolking kan heus geen kwaad. Je moet alleen nog maar oorlogsslachtoffers deels binnen laten.. die werken tenminsten voor hun geld.. "gat in de arbeidsmarkt" opgelost
Daarvoor zijn er te weinig oorlogsslachtoffers.
Oud 16-05-2003, 13:49
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 16-05-2003 @ 14:47:
Dus elke allochtoon is een probleemgeval?

Mensen die erover denken zoals jij, dat zijn probleemgevallen!
Dus jij als "tegenpartij" doet alles goed.. jullie zeggen alleen maar of er iets fout is... of jullie willen iets niet zien.. bijv. de sp...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:51
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 16-05-2003 @ 14:48:
Nu nog wel ja...

Daarvoor zijn er te weinig oorlogsslachtoffers.
teweinig.. ach man.. de halve wereld gaat KAPOT! en wat doen wij.. wij geven geld uit aan al die mensen die nog een bankrekening hebben openstaan in hun geboorte land
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
marcovische schreef op 16-05-2003 @ 14:44:
20 op de honderd is 20%..
over 5 jaar hebben we meer dan 3 miljoen buitenlanders en in 2015 25% van de bevolking (niet te vergeten dat er in een stad zoals amsterdam nu al meer dan 50% wonen)

Je leest verkeerd, er staat duidelijk honderden. Jammer hè?
Met citaat reageren
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
marcovische schreef op 16-05-2003 @ 14:49:
Dus jij als "tegenpartij" doet alles goed
Dat zeg ik niet.
Citaat:
of jullie willen iets niet zien.. bijv. de sp...
Voorbeeld?
Oud 16-05-2003, 13:53
Verwijderd
Citaat:
marcovische schreef op 16-05-2003 @ 14:40:
1) doe je scheenbeschermers maar aan
2) wedden dat het vechten wordt als je d'r één een keer onderuit schopt...

zoniet meld het dan maar.. dan kom ik in jou buurt wonen
Neuh, ik ben niet zo'n schopper En scheenbeschermers heb ik vaker nodig als ik tegen de boerenelftallen moet voetballen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:53
Verwijderd
jammer hè ???
a) ik zal dat alleen positief op pakken.. was het maar zo..

maar eigelijk is het stom hier met jullie in discussie te gaan.. jullie mogen net als mij een eigen mening hebben.. ik vind het alleen zo jammer als ik zie wat er allemaal fout gaat in dit land..

Ik trek me wel terug uit dit topic want het zal d'r niet gezelliger op worden en jullie kunnen net als ik niet iets aan de problemen doen..

Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:55
Verwijderd
Citaat:
marcovische schreef op 16-05-2003 @ 14:48:
ik weet het... maar volgens onze PRO linkse in dit forum gaat alles in dit land...
Deze opmerking is een typisch geval van 'de pot verwijt de ketel'. Ik zeg toch nergens dat er geen overlast is, ik zeg alleen dat een vrij kleine groep structureel veel overlast veroorzaakt. Dat is voor mij geen reden om elke allochtoon als een kut-allochtoon te zien die oude dametjes lastig valt.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 13:58
Verwijderd
Citaat:
marcovische schreef op 16-05-2003 @ 14:53:
jammer hè ???
a) ik zal dat alleen positief op pakken.. was het maar zo..

maar eigelijk is het stom hier met jullie in discussie te gaan.. jullie mogen net als mij een eigen mening hebben.. ik vind het alleen zo jammer als ik zie wat er allemaal fout gaat in dit land..

Ik trek me wel terug uit dit topic want het zal d'r niet gezelliger op worden en jullie kunnen net als ik niet iets aan de problemen doen..

Tuurlijk gaat er veel fout in Nederland, maar je lost problemen niet op door ze als catastrofaal af te schilderen en onbeperkt te generaliseren. Je moet de oorzaken achterhalen, analyseren en daar aan gaan werken.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 16-05-2003 @ 14:58:
Tuurlijk gaat er veel fout in Nederland, maar je lost problemen niet op door ze als catastrofaal af te schilderen en onbeperkt te generaliseren. Je moet de oorzaken achterhalen, analyseren en daar aan gaan werken.
bij deze dan echt mijn laaste reply hierin..
ik denk zelf dat we de problemen kennen.. we weten wie het doen (over het algemeen) en waarom (verveling, cultuur). Wat is de aanleiding? ons zachte optreden.
Wat moeten we doen, hard optreden en laten zien wie de baas is. Ik heb het hier wel over de politie etc. niet over extreem-rechtse demonstraties...
Identificatieplicht is echt een goed stap vooruit, net als prefentief fouleren (ik weet niet of de spelling correct is). Me moeten op deze manier te werk gaan, maar ik krijg bijna tranen in mijn ogen als ik bij ons in de wijk de groepen marokaanse jongeren zie hangen tussen de winkels, er al camera's zijn opgehangen om ze in de gaten te houden en dan de volgende dag liggen alle ruiten in en dan staat er in de krant "de politie staaat voor een raadsel"
Ik snap best dat we ons aan regels moeten houden en dat we een andere rechtssysteem hebben dan in Amerika, maar op zo'n moment weet je toch DAT er iets fout zit bij die groep.
Bij ons hier durven de politie auto's niet meer alleen te komen..
Als ze alleen komen en ze stappen een keer uit (en dit is echt waar en kom frequent voor) dan komt er een groep marokanen omheen staan en moet heel de stad uitrukken om die agenten bij te staan.
Jammer dat het zo moet hier in Nederland...

Groeten Mark.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 14:57
chris9 tje
chris9 tje is offline
Citaat:
ik zeg alleen dat een vrij kleine groep structureel veel overlast veroorzaakt. Dat is voor mij geen reden om elke allochtoon als een kut-allochtoon te zien die oude dametjes lastig valt.
hmmz... okeej... k ben het met je eens dat niet elke allochtoon een vervelend allochtoontje is.

maar zoals je zelf al zegt, is er wel een groep vervelende allochtoontjes....
je kunt dat niet blijven ontkennen omdat er ook een groep 'aardige' allochtonen is..... die kleine groep moet je op een of andere manier aanpakken. Zo zorg je ervoor dat die grote groep niet vervelend word behandeld, maar ook dat er minder rottigheid wordt uitgehaald.... de waarheid ligt ergens in het midden
Oud 16-05-2003, 15:33
AtHell
AtHell is offline
Ik vraag me af wat Pim hierover te zeggen zou hebben
Oud 16-05-2003, 16:50
bram87
bram87 is offline
Citaat:
Rasvermenging, deel jij de mensen nog steeds in in RASSEN???
Gadverdamme, ben jij tegen die 'rasvermenging'?
Beschouw jij die mensen als Untermenschen of zo??????
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 17:09
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Je l*lt uit je nek.

Ja, ik ben ook wel eens aangevallen door een groep van die kutmarokkaantjes.
Ben wel eens bespuugd, geslagen, etc.
Maar dat is slechts een klein groepje!
Als het aan mij ligt, gaan dat soort kansloze kutmarokkaantjes naar een heropvoedingskamp, soort van TBS. Waarna ze voorwaaardelijk vrij komen; misdragen ze zich weer, dan gaan ze gewoon de cel in, 10 jaar ofzo. Zelfde programma overigens ook voor Nederlandse probleemjongeren (zoals die jonge treinterroristen).

Waar deze groepering (de NVU) voor staat is de totale vernietiging van de islam, evenals van het joodse geloof.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 17:15
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
1) En blanke joden dan? En blanke humanisten?

2) Beetje kleur in een meisje is toch wel leuk.

3) De term 'zwartjes' bevalt mij niet zo, en dat is heel licht uitgedrukt.

4) Nou en?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 17:23
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
bram87 schreef op 16-05-2003 @ 17:50:
Ik denk dat de signature van BARON wel genoeg zegt:

Citaat:
BARON's signature:
"Hand in hand, terug naar eigen land" *Vlaams Blok*
Je weet denk ik wat het Vlaams Blok is?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 17:30
Isa
Isa is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 15-05-2003 @ 16:34:
'Killen' gaat misschien wel erg ver, maar ik keur het idee zeker niet af.
waarom nazis wel en hoeren niet, waar wij het op MSN over hadden over die iranier?

P.S. waarom ben je niet op MSN?

Laatst gewijzigd op 16-05-2003 om 17:36.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 17:34
Isa
Isa is offline
Citaat:
bram87 schreef op 16-05-2003 @ 17:50:
Er is nog niet wetenschappelijk bewezen dat er zoiets is als raciale innerlijke kenmerken, maar wat wil je als mensen zoals jij dergelijk wetenschappelijk onderozek al 50 jaar tegenhouden omdat er misschien wel iets uit kan komen dat je niet wilt horen?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 17:58
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 16-05-2003 @ 18:30:
waarom nazis wel en hoeren niet, waar wij het op MSN over hadden over die iranier?

P.S. waarom ben je niet op MSN?
Kan vanavond pas op MSN...

Rond 20 uur ofzo...

Waarom?

Prostituees zijn:
a. geen racisten;
b. geen gevaar voor onze samenleving.

Nazis zijn beiden...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 18:09
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 16-05-2003 @ 18:34:
Er is nog niet wetenschappelijk bewezen dat er zoiets is als raciale innerlijke kenmerken, maar wat wil je als mensen zoals jij dergelijk wetenschappelijk onderozek al 50 jaar tegenhouden omdat er misschien wel iets uit kan komen dat je niet wilt horen?
<shrug>

De ene keer komt er A uit het onderzoek de andere keer B (zo is dat iig met veel onderzoeken). En tsja,... als in 2003 blijkt dat mensen van het mongolide ras een hogere aanleg voor intelligentie hebben dan die van het kaukassische ras, kan in 2040 het omgekeerde blijken.
Oud 16-05-2003, 23:58
Joostje
Joostje is offline
Citaat:

o die. Daar vallen toch ook de mormonen onder, die juist onder hitler in concentratiekampen werden gestopt? En werd de christelijke religie niet door hitler's religie van een groot duits volk en een duizendjarig rijk enz enz vervangen?

Er bestaan geen rassen. Wat is de logische redenatie?

en dat is iets slechts?

4) Steeds meer buitenlanders=is steeds minder autochtonen [/B]
Tuurlijk niet joh.
1) na een tijdje burgeren z ein, worden het autochtonen
2) autochtonen gaan heus niet opeens minder kinderen krijgen OMDAT er meer allochtonen komen
Reageren

Regels voor berichten