![]() |
||
Citaat:
dat verliezen ze sowieso ![]()
||
![]() |
Citaat:
Almelo Nijmegen dat fiets je niet nee, en jij hebt natuurlijk je rijbewijs nog niet. Of wel? Mijn vader was vrij makkelijk met het uitlenen van zijn auto. Dus lief aankijken!
||
Verwijderd
|
Citaat:
mn vrienden zijn het wel gewend dat ik af en toe zo maf uit de hoek kom (we hadden t n keer met mn zusje en haar vriend en een goede vriend van mij over slagroom enzo en over sex dus ook en dan zegt mn zusje: maar het plakt wel heel erg.. en dan hoor je mij weer hoor: ja, ach, er plakt wel meer heel erg (denkent aan jam ofzo ![]() ![]() ![]() ![]() om een lang verhaal kort te maken: conclusie: ik denk heel vaak aan sex.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het is genoeg dat één van de twee in bezit is van een OV, dacht ik zo? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Da's waar Wouter. Het is heel vervelend om eerst met je ene hand een pens op te moeten tillen voor je met je rechterhand bij een jongen z'n pielemuis kan. Of hij moet 20 centimeter zijn natuurlijk. Dan moet ze niet zeuren. Enne: ik doe het op principiele gronden ook niet met een man met dikkere tieten dan ikzelf.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Het valt met die bierbuik trouwens echt wel mee hoor. ![]() En: poesiefox... hoe jij dat toch altijd op papier, eh, forum zet... ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Liefde & Relatie |
heftig gesprek in relatie..hoe nu verder? Straciatella* | 25 | 16-04-2008 02:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
-Nog titelloos- I C U | 180 | 10-04-2005 17:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Ogen Ieke | 0 | 31-01-2004 15:01 |