Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dit is vast een domme vraag maar hoe kom je dan op internet als je tcp/ip niet werkt?
||
![]() |
Citaat:
Naja dan maar reinstall ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
1. Opruimen van onnodige processen
http://support.microsoft.com/default...;EN-US;q281770 Probeer dat eens. Kijk in de Task Manager of er nog processen aanwezig zijn die je vreemd voorkomen en verwijder deze. Het kan nl. zijn dat er nog een deel van een spyware programma aanwezig is, dat echter defectief is aangezien delen ervan verwijderd zijn.. 2. Repair installation Boot van de Windows CD en doe een "repair" .. soms helpt het ![]() Dit zijn de eerste 2 dingen die in me opkomen iig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Is alleen iets kapot aan m'n HDD gegaan maar ja dat zal ik op H&T wel even bespreken ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Vaag probleem internet. Werkt wel, maar nieuwe sites laden niet Baron Sengir | 4 | 16-08-2009 20:50 | |
Software & Hardware |
Probleem met Outlook Express: netwerkkaart? Verwijderd | 2 | 30-08-2008 13:52 | |
Software & Hardware |
[WinXP&98] netwerkgames filmfreak | 2 | 26-12-2004 17:27 | |
Software & Hardware |
[beeldscherm] 4 beeldschermen geďnstalleerd... Verwijderd | 8 | 02-10-2004 12:38 | |
Games |
counterstrike probleem plies help tappy | 3 | 25-11-2001 23:27 | |
Software & Hardware |
Netwerkproblemen tussen XP en ME TouchOfDarkness | 10 | 10-10-2001 09:58 |