Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() http://www.glamago.com/vip/vlm202/press/05221A.jpg (nogal groot) http://www.glamago.com/vip/vlm202/press/06525.jpg (heel groot) zoiets heb de film niet gezien dus weet eigenlijk niet zo maar ze is wel het buitenbeentje, ze staat niet eens op de groepsfoto's ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Terror Koe =Gothic Terror Koe = Georgina Verbaan ![]() ![]()
|
Als Georgina gothic is, ben ik het ook.
Ik heb de film wel gezien. Dit meer uit nieuwsgierigheid, om te zien of ze de vooroordelen over goths zouden bevestigen in de film. Ja dus. Eerst was ze depressief en enorm gothic ( ![]() ![]() Gut, wat een leuke film was dat. Echt zo van, ik ga een hele avond niet nadenken, heel intellectueel. |
![]() |
||
Citaat:
1 Van school gestuurd worden (geeft niet, ben bijna klaar met examens) 2 geen vriendinnen meer overhouden (geeft niet, dan lijk ik meer op Georgina en dan zijn de vooroordelen over goths ook weer bevestigd ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een keer in een tussenuur een rat gekocht en toen ben ik smiddags met een vriendin mee gegaan om een kooitje te hebben en zij woont in leerdam, en ik in zeist, en toen ik de volgende ochtend met rat+kooi om acht uur op school kwam, met de trein vanuit leerdam (ik moest me melden), moest ik gloeiden cholera nog an toe, 11km naar huis gaan fietsen om dat beest daar neer te zetten en ook nog eens 11km terug fietsen om op tijd te komen binnen 50min! Met een kooi van ongeveer 70x90cm achterop!
En ik speel viool! En ik heb mn haar zwart geverfd! Dus de mensen in de kerk vinden mij gothic. Maar goed, ik ben het er niet zo mee eens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ze liep nog rond op het schoolplein met haar supercoole lange zwarte jas en haar piercings maar ze liep wel in een boog om me heen. Een goth die bang is voor punks, zo hoort het dus ook ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Gagelijst artiesten benelux Carn | 17 | 25-09-2003 23:05 | |
Lifestyle |
mooie mannen & mooie vrouwen Denise84 | 214 | 20-12-2002 15:14 | |
Films, TV & Radio |
jaja Volle Maan ;-) xx | 98 | 06-12-2002 16:27 | |