Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Iemand vroeg me waarom (******** als ik het me goed herinner). Als jij minstens vier keer per week met jezelf geconfronteerd werd voor een enorme spiegel zou je ook niet gelukkig met jezelf zijn. Voor ballet is het mooier als je dun bent. Ik ben niet dun, verre van (en begin nu niet over mijn gewicht, want dat zegt klaarblijkelijk weinig) en daar ben ik niet tevreden over. Het ziet er mooier uit als je dun bent, zo simpel is het. Ik word niet graag zomaar in het anorexia-hokje gestopt, en ik waardeer het al helemaal niet als ik de symptomen ook aangepraat krijg. Sorry voor de agressieve houding, maar het lukt even niet anders. Ik ga een andere keer wel weer huilen ofzo. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Hogere sferen? ![]() ******** = Marc S Citaat:
Denk daar maar eens over na .. ik begrijp je houding wel een beetje, die kwam me ook bekend voor ![]() Groetjes, Marc (die nu gaat eten) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anne
|
Ik moet trouwens afvallen van mijn moeder.
![]() Mijn vriendin gaat een galajurk van me lenen, die ik niet meer pas. Toen mijn moeder hem te voorschijn had gehaald, zei ik: "Toch jammer dat ik hem niet meer pas." Mijn moeder: "Dan moet je gewoon afvallen." Ik: "Ja hoor." Mijn moeder: "Zo moeilijk is dat niet hoor. En je moet ook gaan fitnessen, dan val je zo af en dan kan je die galajurk wel weer aan." Kortom: mijn moeder vindt mij te dik. Leuk als je moeder dat over je zegt. Not.
||
Citaat:
Ik heb trouwens net gewoon gegeten, en goed ook. Volgens mij wordt het hier een beetje opgeblazen. Ik was doordat ik me heel slecht voelde veel gaan eten, vijf kilo aangekomen, die zijn er nu af. Ik at een hele tijd te veel, je ziet dat het niet klopt. Dus dat gaat er ook nog af. Zodat ik naar mezelf kan kijken en gelukkig kan zijn. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Het kan toch niet alles van ballet afhankelijk zijn? :/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() *zoekt snel zijn schildje op* *houdt schildje omhoog om eventuele aanvallen af te weren* Ik bedoel: jij mag mij wel 'beledigen', en ik jou niet? Dat is wel vaag. Ik maak een opmerking over een andere spiegel voor jou en dat stel jij niet op prijs, ik zeg sorry, en dan ga jij zeggen dat ik zware botten heb?? *vraagt zich af of dit wel een slimme post is* *denkt eigenlijk van niet* *post hem toch maar* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik beledig jou niet toch?Integendeel zelfs? Jij zegt dat je 1.85 bent en iets van 84 weegt,en toen zei ik dat mannen meestal zwaardere botten hebben,dan zeg ik toch niet dat je dik bent ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat kon jij niet weten... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [edit zoveel] Shit... ik kom niet uit mijn woorden.. ![]() Wat ik dus probeer te zeggen is: Jij bent niet dom... Zo. Dat is gezegd... ![]() [/edit zoveel] |
![]() |
||
Citaat:
Hmm laat maar,heb geen zin om het verder uit te leggen ![]() PS: Niet dom maar wel dik? ![]() ![]() (Ik hou al op ![]() Laatst gewijzigd op 12-04-2002 om 20:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb dus geen zware botten ![]() *is btw inmiddels alweer op 65kg voordat mensen mij hier voor halfdood gaan verklaren* ![]() |
![]() |
|
![]() |
Haay girlspider
Ik zeg dat ik onzeker ben maar niet dat ik dik ben.. Ik vind dat ik ook te weinig weeg maar ik eet best veel *meer vette dingen enzow* en ik heb geen anorexia want ik ben pas naar de school dokter geweest en die zei dat ik boven het gemiddelede zat met mijn gewicht vanwege mijn lengte weeg ik rond de 40 dus dat is goed!! ![]() ![]() Kuzzies mij.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() dat had ik helemaal niet door, tja, zal wel aan mij liggen! (bord voor mn kop/te veel met andere dingen bezig/...) duzzzzz goed bezig Femke *zegt ik hier tegen mijzelf*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond je btw al slank, alles behalve dik iig, maar 'k weet dat het weinig uit maakt wat een ander zegt... Wees ajb wel voorzichtig met jezelf. Dat smerig voelen komt ergens anders van, dat weet je. Probeer daar aan te werken, ipv af te willen vallen. Ik vind je niet smerig, niet stom, nite dom, geen nul, of wat dan ook. *knuf* |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Liever te dik of te dun? o0-yina-0o | 164 | 21-06-2007 15:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Waarom mag je dunne mensen wel beledigen? LOLA3000 | 85 | 31-01-2006 19:41 | |