Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2003, 15:09
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Haai!!
Er is dus een jongen, die ik met school kamp heb leren kennen. We waren vanaf het begin dikke maatjes, en we zjin 24 uur per dag samen geweest. hij flirtte heel erg en ik heb het nog nooit zo leuk gehad met een jongen.. we sliepen in elkaars bed en gingen samen romantische dingetjes doen enzo, allemaal perfect. het enige wat we niet deden was zoenen (en meer natuurlijk). verder leek het alsof we een stel waren.
Alleen.. hij heeft dus een vriendin!!! Gr.. maarjah.
Nu zijn we weer terug in Nederland en we hebeb veel contact. Gister was hij uit met zijn vriendin, kwam hij mij tegen en is de hele nacht bij mij gebleven. Hij zei voor de grap dat hij verliefd op me is, maar ik weet niet echt of dit nou wel een grapje is?! We hebbe ook al afgesproken om samen uit te gaan de volgende 2 weken. Wat denken jullie? Ik ga niet stoken tussen hem en zijn vriendin, maar denken jullie dat ik wel kans maak enzo?
als dat zo is, ga ik hem namelijk laten merken dat ik meer wil zodat hij erover na kan denken.
kusje
Oud 18-05-2003, 15:22
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Met hem erover praten wat ie nou eigenlijk wil. Hij geeft jou hoop, maar ondertussen is het nog wel steeds aan met zn vriendin. Laat hem maar kiezen, hij houdt jullie anders allebei aan het lijntje..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 15:30
snoopy
snoopy is offline
Dit zou ik dus niet pikken. Zeg tegen hem dat je wilt dattie je met rust laat, totdat hij het (event.) uit heeft gemaakt met z'n vriendin, zodat jullie iets kunnen beginnenen. En als hij dit niet van plan is, dat hij dan maar beter uit je buurt kan blijven....
Oud 18-05-2003, 15:37
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef op 18-05-2003 @ 16:30:
Dit zou ik dus niet pikken. Zeg tegen hem dat je wilt dattie je met rust laat, totdat hij het (event.) uit heeft gemaakt met z'n vriendin, zodat jullie iets kunnen beginnenen. En als hij dit niet van plan is, dat hij dan maar beter uit je buurt kan blijven....
het rottige van verliefd zijn is dat je elk moment dat hij je aandaht geeft helemaal gelukkig bent.. dus zeggen dat hij me met rust moet laten vind ik moeilijk
en ik wil niet dattie uit me buurt blijft, want we hebeb een hele goede vriendschap (uhhh waarschijnlijk meer dan dat)
Oud 18-05-2003, 21:22
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
missNMGN schreef op 18-05-2003 @ 16:09:
Haai!!
Ik ga niet stoken tussen hem en zijn vriendin, maar denken jullie dat ik wel kans maak enzo?
als dat zo is, ga ik hem namelijk laten merken dat ik meer wil zodat hij erover na kan denken.
kusje
Cursus "Spreek jezelf tegen" voor beginners
Oud 19-05-2003, 14:53
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 18-05-2003 @ 22:22:
Cursus "Spreek jezelf tegen" voor beginners
neeehee. moet hij zelf beslissen. ik ga niets doen om zijn vriendin belachelijk te maken tegenover hem ofzo, blijf gewoon mezelf, maar als IK gevoelens heb voor iemand dan mag ik dat best laten merken.
Oud 19-05-2003, 14:56
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
LacunaCoil schreef op 18-05-2003 @ 16:22:
Met hem erover praten wat ie nou eigenlijk wil. Hij geeft jou hoop, maar ondertussen is het nog wel steeds aan met zn vriendin. Laat hem maar kiezen, hij houdt jullie anders allebei aan het lijntje..
Oud 19-05-2003, 15:13
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
missNMGN schreef op 19-05-2003 @ 15:53:
maar als IK gevoelens heb voor iemand dan mag ik dat best laten merken.
hmmz, ok. Dat mag wel jah, maar hoever ga je daarin dan?
Oud 19-05-2003, 15:15
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 19-05-2003 @ 16:13:
hmmz, ok. Dat mag wel jah, maar hoever ga je daarin dan?
niet ver? beetje kletsen..
Oud 19-05-2003, 15:23
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
missNMGN schreef op 19-05-2003 @ 16:15:
niet ver? beetje kletsen..
Als ik jou was moet je hem gewoon goed voor de keuze stellen, des te eerder heb jij zekerheid en weet je waar je aan toe bent.
En dan verder proberen zo veel mogelijk afstand te houden, hoe moeilijk dat ook is.
Oud 19-05-2003, 15:40
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 19-05-2003 @ 16:23:
Als ik jou was moet je hem gewoon goed voor de keuze stellen, des te eerder heb jij zekerheid en weet je waar je aan toe bent.
En dan verder proberen zo veel mogelijk afstand te houden, hoe moeilijk dat ook is.
neh
Oud 19-05-2003, 16:12
Thomas
Thomas is offline
Je maakt zeker kans bij hem (mi eens eersteklas hufter), maar wil jij wel verkering met een jongen die zijn vorige vriendin zo bedrogen heeft? Wie geeft jou de zekerheid dat hij zoiets ook niet bij jou zal doen?

Als hij met jou wil zoenen en jij wil dat ook dan moet je dat gewoon doen, want in principe heb jij helemaal niets met die relatie te maken.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 21:57
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Wawl schreef op 19-05-2003 @ 17:12:
Je maakt zeker kans bij hem (mi eens eersteklas hufter), maar wil jij wel verkering met een jongen die zijn vorige vriendin zo bedrogen heeft? Wie geeft jou de zekerheid dat hij zoiets ook niet bij jou zal doen?

Als hij met jou wil zoenen en jij wil dat ook dan moet je dat gewoon doen, want in principe heb jij helemaal niets met die relatie te maken.
hmm zit wat in.. maar kweenie of ie me wel egt wil?! ik vind dat hij best te vertrouwen is, hij is niet vreemd gegaan en is dara ook heel erg tegen. als hij mij idd leuk vind dan kan hij daar ook nix aan doen toch.. maar hij gaat niet vreemd ofzo. kvon hem in het begin juis kei goed dattie niet met me zoende.
Oud 21-05-2003, 15:15
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
missNMGN schreef op 19-05-2003 @ 22:57:
hmm zit wat in.. maar kweenie of ie me wel egt wil?! ik vind dat hij best te vertrouwen is, hij is niet vreemd gegaan en is dara ook heel erg tegen. als hij mij idd leuk vind dan kan hij daar ook nix aan doen toch.. maar hij gaat niet vreemd ofzo. kvon hem in het begin juis kei goed dattie niet met me zoende.
Meis ik wil je neit alle hoop wegnemen mar ook niet teveel geven.
Ik heb ook zoiets meegemaakt met mijn beste vriend. We waren stapelverliefd op elkaar maar hij had een vriendin. Doro die verliefd heid zijn we heel close geworden en ech tbeste maatjes. Elke dag bij elkaar en waren ook gewoon eerlijk over ons gevoel.
toen heeft hij een tijdje getwijfelt over hem en zijn vriendin (wat mij natuurlijk hoop gaf) maar puntje bij paaltje koos hij voor zijn vriendin, of eigenlijk voor onze vriendschap die hij, maar ik ook veel belangrijker vond.
Nu een tijdje later, ben ik blij dat we voor de vriendschap hebben gekozen. Zijn vriendin was in het begin heel jaloers had daar ook alle reden toe. Ze wist van zijn gevoelens en ze wist ook dat we alles samen deden we slapen zelfs in hetzelfde bed. Maar nooit is er wat tussen ons gebeurt dat iets met vreemdgaan te maken heeft.

Wat ik wil zeggen is, Hji heeft een vriendin dat is vertrouwt enzo, Jij komt er bij maar blijft toch een soort buitenstaander, hij joudt waarschijnlijk van haar en zal dat niet zomaar opgeven voor iemand die hij niet zo goed kent. En aangezien jullie een fijne vri endschap hebben zou ik als ik jullie was daarvoor kiezen, want als jullie samen iets beginnen wat (sorry maar helaas, waarschijnlijk niet lang zal duren omdat hij dan veel te snel in een nieuwe relatie is gestapt, zn vriendin mist, spijt krijgt of hnderd andere redenen) zal die vriendschap een stuk minder worden of wegaaan...
Oud 21-05-2003, 15:59
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 19-05-2003 @ 16:23:
offtopic:
je signature is goed!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 14:33
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Denyse schreef op 21-05-2003 @ 16:15:
Meis ik wil je neit alle hoop wegnemen mar ook niet teveel geven.
Ik heb ook zoiets meegemaakt met mijn beste vriend. We waren stapelverliefd op elkaar maar hij had een vriendin. Doro die verliefd heid zijn we heel close geworden en ech tbeste maatjes. Elke dag bij elkaar en waren ook gewoon eerlijk over ons gevoel.
toen heeft hij een tijdje getwijfelt over hem en zijn vriendin (wat mij natuurlijk hoop gaf) maar puntje bij paaltje koos hij voor zijn vriendin, of eigenlijk voor onze vriendschap die hij, maar ik ook veel belangrijker vond.
Nu een tijdje later, ben ik blij dat we voor de vriendschap hebben gekozen. Zijn vriendin was in het begin heel jaloers had daar ook alle reden toe. Ze wist van zijn gevoelens en ze wist ook dat we alles samen deden we slapen zelfs in hetzelfde bed. Maar nooit is er wat tussen ons gebeurt dat iets met vreemdgaan te maken heeft.

Wat ik wil zeggen is, Hji heeft een vriendin dat is vertrouwt enzo, Jij komt er bij maar blijft toch een soort buitenstaander, hij joudt waarschijnlijk van haar en zal dat niet zomaar opgeven voor iemand die hij niet zo goed kent. En aangezien jullie een fijne vri endschap hebben zou ik als ik jullie was daarvoor kiezen, want als jullie samen iets beginnen wat (sorry maar helaas, waarschijnlijk niet lang zal duren omdat hij dan veel te snel in een nieuwe relatie is gestapt, zn vriendin mist, spijt krijgt of hnderd andere redenen) zal die vriendschap een stuk minder worden of wegaaan...
dankje voor je reaktie want ik vind wel dat ik hier wat aan heb!!
Reageren

Regels voor berichten