![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
haalbare cliche, in de auto, maar dan zal ik eerst mijn rijbewijs eens moeten halen... (of mijn vriendje moet me inhalen) Verder vind ik een heleboel plaatsen buiten wel erg spannend, strand bos en duin is gewoon leuk ondanks de ongemakken en sarah heeft gelijk, buiten in de regen op een plaatsje dat je net niet natregent is echt supergeil (als je wel natregent trouwens ook, maar dan wel liefst op een hete zomerdag in een onweer ofzo)
||
Citaat:
zat een een of andere balk onder die steeds tegen mn rug aan klapte... (auw ![]() maar ja ik weet niet of dat bij al die bedden zo is
|
Verwijderd
|
hmm sauna lijkt me ook wel wat
en bubbelbad, wel een grote natuurlijk.. auto lijkt me ook wel wat ![]() douche is wel leuk maarja dat gaat niet, dus dat valt al af en ergens in zo'n ope plek int bos snachts ![]() ![]() ohja, en nog zo'n supermooie beetje mooi donkerrode kamer.. met zo'n mooi groot hemelbed en allemaal kaarsjes en rozen ![]() Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 17:08. |
![]() |
||
Op de motor.....RIJDEND!
![]() ![]() Citaat:
- auto (moet ik alleen eerst is ff m'n rijbewijs halen ![]() - in een klein zwembad - in een weiland met hoog gras, op een hete zomerdag, in de stromende regen... - op een onbewoond eiland
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
ARTistiek |
[oud onzin verhaal] Het Verhaal DarkCat | 3 | 16-08-2002 17:58 | |
Liefde & Relatie |
hoe maak je het uit ? en als het uit is ? Verwijderd | 13 | 08-04-2002 19:18 | |
ARTistiek |
vriendschap is een illusie (verhaaltje) dreamer | 16 | 05-04-2002 16:21 |