Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vond het leuk
![]() Normaal gesproken niet het soort programma's waar ik naar zou kijken, maar ik vond het best grappig. Het is natuurlijk allemaal in scene gezet, maar Jeroen Pauw heeft wel een heel sterk gevoel voor humor: "Misschien ook een leuk shot voor jullie, Jeroen doet de ijskast open" ![]() ![]()
|
Goh Nederland word wakker, tuurlijk is et geacteerd, tis als persiflage bedoeld en niet als zoveelste real-life soap..
Katja word neergezet als de aardige alcoholist Pauw als de meidenversierder De Wild als vader die moeder alles laat doen en Maasland als geldwolf.. Erik de Zwart als omkoper, kom je ff mee dan praten we erover!! GOED!!!
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
ik heb me prima vermaakt met die ongein
![]() en tuurlijk is alles nep! je denkt toch niet echt dat er zomaar 4 dames uit het niets tevoorschijn kunnen komen!
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Sinds september 2001 presenteerde Jeroen ook 3 seizoenen lang een televisievariant van dit spraakmakende mediaprogramma.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond de 1e aflevering echt heel grappig, heb soms echt in een deuk gelegen. Ik hou ervan, mensen die met zichzelf kunnen spotten en in de zeik nemen.. en elkaar ook ![]() |
![]() |
|
http://bnn-sites.omroep.nl/view/542/1022/44271
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Oproep: nieuw seizoen Over Mijn Lijk (BNN) overmijnlijk | 2 | 15-01-2013 19:46 | |
De Kantine |
Een Saai in de dijk stoppen #1588 Martiño | 500 | 06-01-2012 23:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Balkenende vraagt voor voorzichtigheid omroepen mbt satire koningshuis NN | 105 | 19-11-2003 07:41 | |
Films, TV & Radio |
:::: Hellup! :::: Sjoukie | 4 | 10-09-2003 19:21 | |
:::: Hellup! ::::: Sjoukie | 25 | 10-09-2003 18:45 | |
Janssen-van raay : volkert van der G ingehuurd door Al Quada TygerStyle2001 | 62 | 12-07-2002 14:41 |