Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jij komt hier binnen als drievoudig wetsovertredend kneusje, opgefokt door je hormoontjes. 1. Je bent 15. Vijftien-jarigen krijgen geen bromfiets-certificaat. 2. Je kloteding is opgevoerd. 3. Je raast met dat ding rond als een gek, maar dat ben je ook. Kennelijk is het hier nog niemand opgevallen dat 'ie 15 is. Is het tegenwoordig normaal dat 15-jarigen op zo'n kloteding scheuren? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat was ookal een eindeloze discussie...
|
![]() |
Oh ja, nog een voorstel van mij.
Rijbevoegdheid koppelen aan intelligentie. Standaard wordt het dan zo: -scooterrijden vanaf 21 jaar; -autorijden vanaf 28 jaar; -zwaar verkeer vanaf 35 jaar. Maar iedereen van minimaal 18 jaar mag een test aanvragen, in die test zal worden gelet op: -verantwoordelijkheidsbesef; -algemene intelligentie; -basiskennis verkeersregels; -algemene psychologische keuring. Wie niet door de keuring komt, zal moeten wachten tot de hierboven genoemde leeftijden... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nee, alsof je zelf iets hebt te zeggen over je intelligentie... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus niet zeiken, het is de schuld van de weggebruikers (het Nederlandse volk in het algemeen) dat hier zoveel storingen bij de NS zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Juist ja, daar gaat je theorie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat soort moet van de weg, uit de maatschappij worden gehaald om de samenleving ervoor te beschermen. |
![]() |
||
Citaat:
Maar het was maar een grapje schat, je hoeft niet meteen in de aanval te schieten.. Zeker niet tegen mij ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Ik ken een boel slimme en domme mensen en ik zie geen onderscheid in rijstijl. Citaat:
Knul, ga gauw verder spelen met je lego of rondjes rijden op je 3 wieler (als dat al wel verantwoord is...) en geef geen mening over dingen waar je geen kaas van hebt gegeten. |
![]() |
|
![]() |
Nog een ideetje van mij...
![]() Ik ben het er wel mee eens dat bromfietsen op bepaalde plaatsen, nl. de plaatsen waar bromfietsers tussen de auto's rijden, maar waar fietsers een eigen fietspad hebben, de maximum-snelheid gelijk moet worden gesteld aan die van auto's. Dat geldt dan dus alleen voor plaatsen waar geen fietsers rijden. Op een weg zonder apart fietspad wil ik geen brommers zien die 50 rijden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar volgens mij hebben juillie een beetje een verkeerde indruk van mij. Kijk ik rijd nooit keihard door de bebouwde kom, want dat kan niet het is gewoon veel te druk. Ik rij alleen hard waar het kan (denk hierbiij aan boerenlandsweggentjes, verlaten wegen enz) En met mijn intelligentie zit het wel goed maak je maar geen zorgen. En ga door met je reply's zeer lachwekkend.
||
Citaat:
Dat zal vast wel pijn gedaan hebben. Maar jah je bent wel een lul als je tegen een stilstaande paal oprijdt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Jajaja ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Vorig jaar is een jongen van mijn school met zoiets overleden. Reed met 100 km/h op z'n brommertje over een dijk langs de IJssel, ergens tussen Kampen en Zwolle geloof ik. Toen kwam er een graafmachine de hoek om. Z'n hoofd lag 40 meter van de rest van z'n lichaam; hij was met z'n nek op die graafmachine geland met 100 km/h... Ik mag hopen dat jij ook zo eindigt. Vallen er tenminste geen onschuldige doden! |
![]() |
||
Citaat:
Waarvoor denk je dat ik hard rij op dat soort wegen. Als er dan wat gebeurt, dan ben ik de enige die de lul is.
|
![]() |
mensen het opvoeren zie ik niet eens als een echt groot probleem maar meer dat mensen die een brommercertificaat gaan halen gewoon alleen schriftelijk wat vragen krijgen, wanneer deze mensen praktijklessen zouden krijgen ben ik ervan overtuigd dat er stukken minder ongelukken gebeuren.
Maar aangezien dat weer te duur is en de overheid jongeren niet te veel wilt dwars zitten doen ze dit maar niet.
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() Er zijn geen argumenten waarom je je scooter moet opvoeren... enkel een overtuiging om jezelf uit eigen belang sneller naar de plaats van bestemming te brengen... Maar goed ik pleit nogmaals voor een praktijkexamen zodat niet elke gek maar de straat op mag met iets dat sneller gaat dan 30 km\u en zich voor dat geld nogmaal bedenken eer ze een scooter aanschaffen. En personen die zich op de snelweg wagen met zo'n opgevoerde fiets, moeten zich maar ns afvragen hoeveel mensen er komen te overlijden als ze een foute stuurbeweging maken en zich werkelijk serieus af te vragen waar ze in godesnaam mee bezig zijn... Citaat:
![]() Jij bent nooit alleen de lul, want ook al is er niemand die het ziet gebeuren, degene die je uiteindelijk vind zal er ook niet blij van worden... Vooralsnog ben je voor mij gewoon een ongelooflijke egocentrisch ingesteld persoon als ik je posts mag geloven...
Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 16:36. |
![]() |
||
Citaat:
Het invoegen van een praktijk examen lijkt mij inderdaad ook beter, mede om het inzicht van de frisse 16 jarige scooterbestuurders in het 'echte' verkeer te verbreden. Daarnaast ben ik t ook met je eens dat RSManiak en TSX typisch het voorbeeld zijn van hoe het gros van de scooterrijders NIET is. Jammer dat op zo'n manier keer op keer weer een fout vooroordeel bij de mensen word opgewekt over alle scooterbestuurders. |
![]() |
||
Citaat:
Daar moet ik je gelijk ingeven. Dat de mensen die het zien gebeuren waarschijnlijk er niet echt blij van worden. Maar jah risco van het vak. Dat zouden ze ook niet leuk vinden als je met 45km per uur op je muil ging. Dat hoort gewoon erbij als je wil deelnemen aan het verkeer. Ik heb ook zo vaak ongelukken gezien met een scooter/brommer maar jah dat is het risico. En ik begrijp jou mening wel.
||
Citaat:
Yep zo zijn ze helemaal niet. Er zitten wel goede bestuurders bij. Ik word alleen veroordeeld omdat ik zonder certificaat rij. Daar word ik echt ziek van. Ik kan net zo goed rijden als menig ander scooter/brommer rijder. En jongens ik weet niet wat juillie van mij denken dat ik door woonwijken met 80 scheur. Dat ik op drukke wegen 100 rij??? Dat ik de snelweg pak???? NEEJ dat doe ik niet. Okeej me brommer is opgevoerd en ik rij ook altijd harder in de bebouwde kom dan 30 maar welke scooter/brommer rijder doet dat niet. Maar ik ga echt geen 80 in de bebouwde kom rijden hoogstens 60. Toen ik me top wou weten van me brommer ging ik gewoon gewoon naar een circuit. Hoop dat ik hiermee wat goed gemaak heb. Rij al bijna 1 jaar zonder certificaat en heb nooit een ongeluk gehad, en dat wens ik ook niet.
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik mag hopen dat die instructeur inziet met wat voor persoon hij te maken heeft en ervoor zorgt dat je dat examen nooit zal halen...
||
![]() |
Citaat:
![]() Elke voorbijganger kan jou vinden als je net met 100 km/u tegen een boom bent aangeknald of het nou kinderen van 6 zijn of een oud omaatje...sta daar eerst maar ns bij stil voor dat je van dit soort loze uitspraken doet... En t is echt heel stoer dat je rijdt zonder certificaat maar ga nou eens bij jezelf afvragen waarom je hem niet hebt gehaald...ben je bang of zo dat je te dom ervoor bent? Of ben je gewoon te arm dat je zoiets niet kan betalen, hoewel dat eigenlijk niet mogelijk is aangezien je rustig wat geld voor benzine kan achterhouden... Wat het is niet voor niets ingesteld; het leren van verkeersregels...ook al ziet iemand met zulke grote oogkleppen als jij daar het nut niet van in...
Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 17:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hey lul de enige reden waarom ik me certificaat niet heb omdat ik nog geen 16 ben. Daar gaan al je klote theorien lullig he? Jah kan gebeuren risico van het vak. ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() pass je setup eens
Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 20:35. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ga een poll houden op een willekeurig scooter forum, zeker weten dat ik gelijk heb ![]() 90% van de scooters rijd onbegrensd om mee te komen in het verkeer, niet om stoer te doen voor vrienden of wat dan ook. |
![]() |
||
Citaat:
en een scootertje zonder begrenzers heeft geen 1,9 kw
||
Citaat:
je word 4kant uitgelachen..
||
Citaat:
||
Citaat:
als je nou met een serieus blok aan kwam zetten.. met een hyosung pis je nog geen 65 km per uur voor uit
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Scooters op de weg... Verwijderd | 157 | 17-11-2005 20:55 | |
Werk, Geld & Recht |
Met het oog op die scooter wet.... WillKillForSex | 41 | 08-11-2004 15:51 | |
De Kantine |
Het Kleine ''zeg wat je van de persoon die boven je staat vindt'' Verwijderd | 500 | 24-07-2004 13:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
scooters, de regering moet nie zo zeiken LinkinFre@k | 317 | 29-10-2003 08:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
scooter opvoeren illegaal, waarom? alwaysgood | 73 | 15-08-2002 05:22 | |
De Kantine |
Zijn scooters fout? de | 27 | 27-04-2002 18:44 |