Advertentie | |
|
![]() |
|
offtopic : @ ...
![]() ![]() ontopic : naam: Dminor.. ja iets muziekigs ofzo avater: *wouw* een g-sleutel en een mol, zeer indrukwekkend ![]() signature: leuke uitdrukking en grappige gevallen erachter aan.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() avatar: wel grappig, maar wat is het nou? valt iig op door t roze sig: wat? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nieuwe avatar: leuker dan je vorige, jeugdsentiment ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ncik: leuk ava: jip en janneke, ok leuk sig: heel persoonlijk |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: ik sla ******** ook over... ![]() naam: bijnaam voor ilona ava: vond je andere leuker ![]() sig: knuffel! heel persoonlijk een heel lief... ![]()
||
Citaat:
Ava: Zweverig Sig: tja, het rijmt...
||
Citaat:
leeftijd (bij gebrek aan avatar): 15 alweer ![]() sig: feyenoord
|
WolterB
Naam: zou wel je gewone naam zijn, Wolter Bouwman ofzo Avatar: DAGOBERT!! ![]() ![]() Sig: De eerste slaat nergens op | De tweede klinkt leuk | De derde snap ik niet | Ik ben fan van kippen! Één diamant tussen al die korrels zand | Heaning an en rap wat | Wie hebt roep'm op'm moos | KIP
||
![]() |
Citaat:
Avatar: Ik weet niet precies wat het is maar het brand, het ziet er wel mooi uit. Signature: Vind die zin van Blof ook heel mooi. En vooral 'Kip' doet het hem. |
![]() |
||
Citaat:
Modelmaker: Naam: ehh, apart? Avatar: mooie kleurtjes! Sig: iets met vliegtuigen enzo?
||
Citaat:
avatar: een brandende bijl, ik kan dr geen m van maken sig Kom bij me liggen, sla je lijf om me heen, ik heb het koud gehad. van dik hout ![]()
||
Citaat:
Nickname = Den dat hij zijn naam heeft genomen, lekker duidelijk Ava = Dagobert rulez Sig = Veel tekst, en die KIP doet het hem! René
||
Citaat:
![]() Avatar: ja uh twee in het latijns geloof ik maar ut zou ook pi kunnen zijn maar k benniet zo filisophisch vandaag Sig: Toont duidelijk gebrek aan inspiratie
||
Naam: tsja ach, beetje vaag
Avatar: ook heel vaag ![]() Sig: Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
avatar: doet je naam eer aan sig: [i]Wie zwijgt heeft mooi praten.[i] dit klopt niet, tenzij diegene een hele erge stem heeft (L)Me=Annika-lover(L) je houdt van Annika -=Knutselsmurfie=- vind Knutselsmurfie een leuke forummer Gedeelde forumminister-president met MoonMonkey. heeft te maken met de verkiezingen PSOBD wint! met twee stemmen ![]() - KIP ![]()
||
Citaat:
Damn nu ben ik telaat om naar de avatar en sig te kijken. Avatar is Dagobert Duck, wel leuk. Sig betuigt van intellectueel inzicht.
||
Citaat:
![]() avatar: wollig sig: hmjah, btje fatalistisch of hoe het ook mag heten.
||
Citaat:
avatar: een appel met twee oogjes en een mond op een vuist waarvan de duim omhoog gestoken is sig: is fan van de arnepoepie je bent blijkbaar géén fan van arnepoepie -=- evil lies in lack of empathy -=- mja.... mijn avatar is schattig!!! idd ![]() :x je bent gek ![]() -=- IK HEB GEEN BINAS! -=- die ben je blijkbaar een keer bij een belangrijke toets vergeten *is lief* daar kan ik niet over oordelen, watn ik ken je niet irl
||
Naam: WolterB
![]() Avatar: Hij is een beetje onduidelijk geworden. ![]() ![]() Sig: Citaat:
![]() De eerste drie delen komen volgens mij voort uit cabaret, hoewel ik dat alleen bij het tweede deel zeker weet (Herman Finkers). En uiteraard voor jou de welverdiende KIP. ![]()
|
naam: heeft zeker iets met muziek te maken
avater: volgens mij is dat een solsleutel, maar 'k ben er niet zeker van sig: Wie zwijgt heeft mooi praten. (L)Me=Annika-lover(L) -=Knutselsmurfie=- Gedeelde forumminister-president met MoonMonkey. PSOBD wint! - KIP ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Avatar: wel grappig! zelf gepaint? ![]() Signature, --- Aan de andere kant van de regenboog staat een GROTE pot met goud ---, hmz.. is het iets diepgaands? dan vat ik hem niet ![]()
||
Naam: Gewoon, Rian.
![]() Avatar: ik zie niet wat het voor moet stellen, en het zijn naar mijn mening ook te doffe kleuren ![]() Sig: Citaat:
||
Citaat:
![]() van de eerste drie delen komen de laatste twee voort uit shows van Herman Finkers de eerste van deze is de twentse titel van de show 'kalm aan en rap een beetje' en de tweede een stukje uit een sketch van die show wat zoveel betekent als 'wij hebben rupsen op de boerenkool' het eerste stukje van mn sig komt uit een leid van bløf nu @ Dminor: Naam: ondertussen bijna een begrip voor de kantine, doet vaak actief mee in kantine-spamtopics ![]() avatar: goed toepasselijk bij je naam sig: die heb ik laatst heel uitgebreid uitgelegd
|
[QUOTE]Dminor schreef op 24-05-2003 @ 15:36:
Naam: Gewoon, Rian. ![]() ![]() Avatar: ik zie niet wat het voor moet stellen, en het zijn naar mijn mening ook te doffe kleuren ![]() ![]() Sig: Dat is waar, maar wel moeilijk voor de meeste mensen helaas.. Hoewel je je niet bij je zwakheden neer moet leggen, vind ik. jah, daar heb je inderdaad gelijk in. bijv. als je vind dat je lelijk bent.. moet je niet denken ja, ik ben inderdaad lelijk, ja, ik ben lelijk.. ik heb geaccepteerd dat ik er niet uitzie...
||
Citaat:
![]() ava: liev!!! sig: is fan van de arnepoepie -=- evil lies in lack of empathy -=- mijn avatar is schattig!!! :x -=- IK HEB GEEN BINAS! -=- *is lief* oh, ik schijn ava te moeten veranderen in schattig, maar dat doe ik lekker niet ![]() ![]()
||
Citaat:
Avatar: Die is wel mooi. Sig: Wel aardig. Valt niet zo heel veel over te zeggen.
|
|