Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens het 10 vinger-systeem, maar wel met 9 vingers... Nu ik erover nadenk realiseer ik me dat ik mijn linker duim nooit gebruik.
![]()
|
Verwijderd
|
8 of 10, ik weet niet hoevaak ik mn pinken gebruik, maar verder gewoon allemaal geloof ik.. en ik weet ook niet zeker of in mn ringvingers wel gebruik, ik geloof niet.. dus dan uhh kom ik uit op 5 a 6, ik geloof dat ik altijd mn rechterduim gebruik voor de spatie amar ik weet het neit zeker
|
![]() |
|
Ik kan met 10 vingers typen en ook heel goed blind, maar dat doen ik niet
![]() Euhm even denken ik tik met iets van 7 vingers ofzo. 2 wijsvingers, 2 middelvingers, twee duimen en mijn linker ringvinger. Ow en mijn rechterpink voor de enter En volgens mijn moeder tik ik met twee vingers..
|
ik ben even aan het testen met hoeveel vingers ik typ, en verrek, dat zijn er maar twee. Daarom typ ik nu opperlangzaam, maar wel met zomaar 8 vingers! is dat ff stoer. Ik kan trouwens ook blind typen, maar dan met maar 2 vingers
![]() inderdaad, dit is een nutteloze post, maar kijk! het antwoord staat erin!! ![]()
|
Verwijderd
|
ik moet het ook ff testen. Mijn duimen gebruik ik niet. Mijn pinken ook niet. 6 dus.
Ah als ik de shift-toets inhoudt, gebruik ik mijn pink wel ![]() Ik kan qwerty blind typen en azerty zo goed als, alleen moet ik dan wel tijd krijgen om over te schakelen naar die laatste anders mis ik de m altijd. |
![]() |
|
![]() |
Twee wijsvingers voor de tekst
Een middelvinger als het net zo uitkomt Twee duimen ( een voor de shift of alt toets, een voor de spatiebalk) Maar dat is op de laptop, waar de toetsen dichter bij elkaar staan.Op een gewoon toetsenbord gebruik ik meer vingers voor de tekst.
|
Altijd met tien, meestal ook wel blind, op mn examen kon ik het niet blind maar doordat ik het nu veel doe kan ik het tegewoordig wel blind, ik kan vaak zelfs niet meer typen als ik op mijn vingers zit te kijken maar ik kan het ook alleen als ik naar het beeldscherm kijk. Ik heb zo'n cusus gedaan toen ik in groep 6 of 7 zat.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #2 Geel | 244 | 08-06-2010 00:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
met hoeveel vingers typ jij??? *girl*love*.... | 1 | 09-08-2004 15:45 | |
Verhalen & Gedichten |
een stuk dat ik geschreven had toen ik stoned was.. italianboy | 12 | 12-07-2001 21:55 |