Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 22:49. |
![]() |
|
Ik heb ook niet veel geleerd. Uit je hoofd stampen heeft geen zin en bovendien kan ik dat echt niet. Ik heb in de les veel oefenopgaven gehad en gemaakt, en gisteren nog een proefexamen. Ik heb t boek een keer doorgebladerd en de belangrijkste dingen herhaald en daar doen we t dan maar mee..Ben benieuwd!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ja die vraag snapte ik ook niet over die eigen ondernemers.
Ik vond hem eigenlijks wel meevallen maar had wel tijdtekort ik heb ong. 6 vragen niet kunnen invullen.De vraagstelling was wel wat vaag dat zij me leraar ook al dus heb elke x wel 5 x de vraag gelezen dus duurde et wat lang de hele tijd.ma ja we zien wel
|
![]() |
Mijn examen shit is 4 rebulls zuipen voor energie(anders val ik in slaap
![]() ![]() Mijn 3 examens: ned lees, eng, gesch allemaal 6 ![]() ![]() ![]() Btw morgen in krant ![]() ![]() voor de havo mensen ben zelf mavo jullie zeuren over geen antwoorden check this out: http://www.eindexamen.nu/uitwerkinge.../economie_1,2/ geen dank ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 16:17. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar nu een ander vraag: ligt het aan mij of staan er verkeerde antwoorden op de site van www.eindexamen.nl voor het vak economie 1,2 [HAVO]? |
![]() |
|
![]() |
In het informatieboekje moest je in de tweede statistiek kijken denk ik. Je moest die mensen in loondienst in 1996 aftrekken van de beroepsbevolking (zoals gegeven in de derde statistiek). Zo heb ik het gedaan, maar ik vond het erg onduidelijk. Ik ga me maar weer eens melden bij het LAKS.
En ik kan ook nergens antwoorden vinden! Aarg! Ben zo benieuwd... Was niet moeilijk (Havo 1,2)! |
![]() |
|
Verschrikkelijk. Bijn alle sites doen het niet meer.
Er zullen wel heel veel nieuwsgierige pubers zijn. Ik heb de antwoorden wél op www.eindexamen.nu kunnen zien. Forum gaat trouwens ook sloom. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hmm veel negatieve reacties over ec1 ik vond het zelf niet echt moeilijk maar ik sta een 7.6 dus het kan best wat leiden maja als iedereen zoveel klaagt ga dat dan melden bij de laks dan doen ze misschien de nomiring omhoog is beter voor iedereen.
|
![]() |
nou eco 1 was ontzettend moeilijk en ook heeeel erg veel!
ik moest wel doorwerken! enne ik heb de antw een beetje gecheckt en ik ben bang dat ik niet hoger dan een 3 uit kom!! en dan heb ik geschiedenis ookal verknald!! gaat lekker!! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar dit sloeg echt nergens op ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2014 |
[HAVO] Duits en Economie, Hoe ging het? JVV079 | 5 | 17-05-2014 18:11 | |
Eindexamens 2014 |
[VWO] Economie mr_awesome | 1 | 16-05-2014 21:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Eindexamens 2003 |
pri en secundaire inkomensverdeling xearo | 1 | 21-05-2003 20:51 | |
Eindexamens 2003 |
economie: hoe ging het? stickybandit | 46 | 19-05-2003 17:41 |