Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Alvast bedankt, Groetjes Dana
||
Citaat:
en als ze weggaan, gelukkig heb ik de laatste 16 afleveringen op video (and counting) ![]() |
![]() |
|
ALS je niet wilt weten wat er gebeurt lees niet verder!!
![]() green gaat volgende week dood! niet aankomende vrijdag maar die vrijdag er op krijgt carter een brief van hem die hij aan de afdeling gaat voorlezen en tot slot staat van corday iets dat hij overleden is *slik*
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Vanavond weer ER, ik ben dan oppassen dus ik heb alle rust om het te kijken
![]() Vind het wel heel zielig dat Dr. Greene dood gaat ![]()
|
Ik vond het wel weer een zeer geslaagde aflevering, jammer dat Greene er niet in voorkwam en dat je niet te horen krijgt waarom Rachel nou belde... Vind het wel sneu dat Abby nu weer aan de drank is. Vond dat stukje van die twee sukkels die probeerden die man te redden ook wel lachwekkend.
Enne, er komen steeds meer ER-avatars, weten we gelijk wie het populairst zijn ![]()
|
was idd weer
![]() idd echt jammer van Abby, maar ze blijft ![]() Romano was ook op z'n hoogtepunt vandaag, vooral eerste scene met Weaver ![]() Pratt kan ik echt niet uitstaan ![]() Carter moet Abby maar helpen met dr drankprobleem. tis bijna gedaan met Mark ![]() ook allemaal niet makkelijk voor Rachel. Chen was ook goed "I can do that by myself". ![]() |
![]() |
|
ben ik dan de enige die er gisteren niet veel aan vond?
De scenes met Romano vond ik wel ![]()
||
Citaat:
Ik begin echt een gloeiende hekel te krijgen aan die Pratt...
Laatst gewijzigd op 24-05-2003 om 17:22. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ow ik vond het op zich ook niet heel veel soeps gister ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond Romano weer onuitstaanbaar goed gister
![]() ''de slagerij van de ER'' En dat met Susan, zijn die agenten niet uit een andere serie, third watch oid? Die ene gast (speelde ook ooit in BH90210) kwam me als agent wel bekend voor, alhoewel ik die serie nooit echt gezien heb (wel de reclame ervoor en zo) |
![]() |
||
Citaat:
En Romana was idd ook weer goed ![]()
||
Citaat:
volgende keer wel goed opletten he ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ps. dit past in de ruimte voor de avatar ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst? Raar verhaal... Ik snap er niets van ! Tommy1988 | 6 | 21-10-2011 12:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke Char Margolis | 8 | 29-12-2005 22:18 | |
Liefde & Relatie |
ik heb er een puinhoop van gemaakt -bambi- | 70 | 28-12-2004 00:16 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Indiase IT'er goedkoper en beter dan Nederlandse efixer | 31 | 08-06-2004 13:22 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |