Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je die hele grote kamer bedoeld.... Uitzoeken maar! Probeer op veel dingen licht te schijnen, schuif alle standbeelden zover mogelijk, laat medli schijnen zodat jij het weer verder kunt reflecteren, allemaal dat soort dingen.
Die kamer is best wel te moeilijk om uit te leggen ![]()
||
Citaat:
![]() dat van die gallery klopt ja. maar ook bijvoorbeeld vervelend is dat je eindbazen moet fotograferen. begin ik opnieuw, kom ik bij gohma, en dan mol ik 'r voordat ik aan de foto denkt. kan ik gaan wachten op ganons toren. ook vervelend aan de 2e quest is dat ik veels te veel in een keer wil doen, nog veel erger dan bij eerste quest. owja, nog een groot punt in de geschiedenis: mijn nederige excuses aan een vroegere quote , want ik hebde vuurzuil gevonden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
gewoon voor je(vuurpijl mikken) achter het hekje (door hekje schieten bovenaan ergens op het linker schip als je binnenkomt op de kapiteinshut van het schip rechts ergens boven op een kraaienest ergens ver achterin. ik vond het lijken dat het niet de bedoeling was dat je op de dingen kon mikken, en dat ik eigelijk over het hek heen moest. anyway, dat was het (onder voorbehoud want ik heb geen zin om te chekken, maar ik dacht dat dit ze waren)
||
Citaat:
sigh...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
je vraagt de hele tijd naar zes toortsen, en die hebben daar dus helemaal niets mee te maken, wsnt die toorsen staan in een secret op zo'n eiland met een gigantische stenen pilaar, en daar op is niet zo'n kaart. dus... voor de toortsen, kijk je hierboven voor de 8 stukken van de triforce zoek je de kaarten die op je incredible chart staan, en breng je die naar tingle.
||
Citaat:
![]() ![]() Maar speel enkel in weekend op Gamecube dus moet nog 4dagen wachten ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
sterkte ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
@JaJ: Schiet me net tebinnen. Die man van de Gallery neemt geen zwart/wit foto's aan. En aangezien alle bazen in Ganon's Tower in zwart/wit zijn ![]() |
![]() |
|
Kvraag me af of dat the main reason is waarom ze zwart wit zijn.
En eh, die vragen over tempels en triforce charts... ik wil niemand beledigen, maar zodra je bij die [i]aangegeven[/] plekken komt, krijg je dikke tips over waar je hetgeen kunt vinden wat je moet hebben om binnen te komen.. Het is best gemakkelijk eigenlijk.
|
![]() |
@JaJ-
Ik ben naar de plek toegegaan die staat aangegeven om mn incredible kaart en daar kwam ik op een eiland met een gat in de grond met een cirkel ijs eromheen. Die heb ik weggehaald en daar beneden lag een schip ofzo en daar stond iets over zes toortsen die ik aan moest steken. Maar ik snap et ff allemaal niet meer, volgens mij haal ik alles door elkaar ![]() Vraag et vanavond wel ff aan iemand die hier komt, misschien begrijpt iemand me als ik het irl uitleg. Als ik moeite doe dan he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
in die ijscirkel eiland vind je de iron boots, anyway, veel sterkte, maar wat iemand hierboven ook zei: vraag het de visjes eens, die vertellen je heel veel.
||
Citaat:
bovendien, zo erg is het niet, want ik skip altijd alles wat die vissen zeggen. alleen de hints over de elementaire pijlen vond ik belachelijk, de halve zee wijst ze gewoon aan.
|
Khad em ook in 1 keer, maar de wind buigt de pijlen idd af. Kijk goed waar je pijlen heen gaan en richt opnieuw. Heel makkelijk.
Enne, JaJ, kvond et hele spel wel makkelijk.. helaas. Ocarina of Time, dat was nog es een moeilijk spel ![]() Maar ik ben blij hoor met dit spel.
||
Citaat:
![]() @de persoon van de foto's hij accepteer zwartwitte monsters blijbaar ook, raar als je er over nadenkt. ik merk wel dat nu ik 2e quest spel, ik helemaal geen zin in die vissen heb, jammer dat ik die vakjes van winfall enzo verplicht heb
||
Citaat:
vogeleiland: koop een peertje bij beedle, en bestuur op het eiland een vogel, en vlieg tegen alle switchen op de beregn aan (ik zou eerst alle vogels afschieten) ghost ship, vind eerst de ghostship chart.... vraag maar aan de visjes ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
't Doel van die vlek is dat je even potions, wapens o.i.d kunt gaan halen in de zeewereld.
Om Ganondorf te vinden moet je steeds als je zo'n 'zwarte ganon' hebt verslagen de deur ingaan waarnaar het handvat van het zwaard van de verslagen ganon wijst. Herhaal dit een aantal keer en je vindt vanzelf Ganon. |
![]() |
||
Citaat:
nouw... er hangt een touw om in te klimmen... uhm
||
Citaat:
||
Citaat:
je hebt trouwens wel gelijk, hij was niet echt moeilijk, maar hij vocht wel best gaaf vind ik. puppet ganon was moeilijker, tenmisnet, tot ik ontdekte dat je die slang kon stunnen. Laten we eens een lijstje opstellen wat een goede ganon allemal moet hebben... ik begin met te stellen dat het zwaardgevecht moet blijven, maar dat we zelda nog even schrappen en dat ganondorf ganon word (het varken zeg maar) als ie je zwaard in zijn hoofd heeft. wat kan die ganon?
|
Verwijderd
|
Ganon
- goed kunnen zwaardvechten, beweeglijk zijn. Niet zoals nu dat hij maar een beetje rondloopt en af en toe een move maakt. - Er beter uitzien ![]() - Meer moves hebben, het word nu wel een beetje eentonig, om steeds te moeten wachten totdat je toe kan slaan. Je kan hem eigenlijk maar op een beperkt aantal manieren verslaan. Kortom, hij moet veelzijdiger zijn, én moeilijker natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |