Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2003, 20:37
Verwijderd
Citaat:
JaJ schreef op 17-05-2003 @ 19:37:
second quest is idd bedoeld om de gallery zo goed mogelijk uit te spelen
Over de Nintendo Gallery gesproken, ik vind het een leuk idee, daar niet van, maar het is zeker niet handig uitgewerkt. Je moet nu elke keer als je drie foto's hebt gemaakt, en je PictoBox dus vol is, naar die gallery toe, en dan de foto's ieder apart inleveren. Je moet dus bij iedere foto die je inlevert, een dag wachten (of Song of Passing spelen). Het was mijns inziens veel handiger geweest als je die foto's op afstand kon verzenden naar de Gallery o.i.d. Dit is veel te omslachtig vind ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2003, 22:19
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Sorry als ik wat veel vraag
Maar ik ben nu in de earth tempel in een kamer met heel veel spiegel en op 1 valt een straal licht. In de kamer staan twee kisten waarvan ik er 1 'zichtbaar' heb gemaakt, maar ik kom dr niet uit hoe ik met de zon bij die andere moet komen..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 01:12
AJMouse
AJMouse is offline
Als je die hele grote kamer bedoeld.... Uitzoeken maar! Probeer op veel dingen licht te schijnen, schuif alle standbeelden zover mogelijk, laat medli schijnen zodat jij het weer verder kunt reflecteren, allemaal dat soort dingen.

Die kamer is best wel te moeilijk om uit te leggen
Oud 18-05-2003, 08:43
~Black Rose264~
Maar et is me gelukt, zag ff iets heel stoms over et hoofd
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 11:24
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef op 18-05-2003 @ 09:43:
Maar et is me gelukt, zag ff iets heel stoms over et hoofd
tss. stom van je

dat van die gallery klopt ja. maar ook bijvoorbeeld vervelend is dat je eindbazen moet fotograferen. begin ik opnieuw, kom ik bij gohma, en dan mol ik 'r voordat ik aan de foto denkt. kan ik gaan wachten op ganons toren.

ook vervelend aan de 2e quest is dat ik veels te veel in een keer wil doen, nog veel erger dan bij eerste quest.

owja, nog een groot punt in de geschiedenis: mijn nederige excuses aan een vroegere quote , want ik hebde vuurzuil gevonden sorry... erare etiam JaJ-um est
Oud 18-05-2003, 14:39
Verwijderd
Citaat:
JaJ schreef op 18-05-2003 @ 12:24:
dat van die gallery klopt ja. maar ook bijvoorbeeld vervelend is dat je eindbazen moet fotograferen. begin ik opnieuw, kom ik bij gohma, en dan mol ik 'r voordat ik aan de foto denkt. kan ik gaan wachten op ganons toren.
Tja, maar da's gewoon je eigen domme schuld
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 15:18
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Laurens schreef op 18-05-2003 @ 15:39:
Tja, maar da's gewoon je eigen domme schuld
die invalshoek wordt vaker gehanteerd dan me lief is vrees ik
Oud 18-05-2003, 17:04
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef op 18-05-2003 @ 17:54:
Weet iemand die 6 torches te vinden op dat eilandje waar ik in het water moet duiken en iets met een sppok van de boot doen of wat dr stond..
ja, maar je krijgt maar 100 rupees, dus ik zou ze niet gaan zoeken.

gewoon voor je(vuurpijl mikken)

achter het hekje (door hekje schieten

bovenaan ergens op het linker schip als je binnenkomt

op de kapiteinshut van het schip rechts

ergens boven op een kraaienest

ergens ver achterin.

ik vond het lijken dat het niet de bedoeling was dat je op de dingen kon mikken, en dat ik eigelijk over het hek heen moest.
anyway, dat was het

(onder voorbehoud want ik heb geen zin om te chekken, maar ik dacht dat dit ze waren)
Oud 18-05-2003, 17:04
~Black Rose264~
euj, weet iemand waar ik die 6 torches ken vinde bij dat eiland van mijn IN credible chart?das bij die boot dan moe je eerst die dingen aan doen en dan int water ofzo.... ik heb er al vier maar die andere kenk nie bij kome....

Laatst gewijzigd op 18-05-2003 om 17:06.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 19:05
perfectme
perfectme is offline
Deze namiddag lekker op gemak van Roost Cavern tot Tower of The Gods gespeeld.

Maar waar kan je die pictoboxen halen, telkens als ik met die gast spreekt begint ie over diefstal
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 19:50
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef op 18-05-2003 @ 18:04:
euj, weet iemand waar ik die 6 torches ken vinde bij dat eiland van mijn IN credible chart?das bij die boot dan moe je eerst die dingen aan doen en dan int water ofzo.... ik heb er al vier maar die andere kenk nie bij kome....
ik weet niet waar je vorige vraag staat, maar hierboven heb ik ze allemaal gelist. je hoeft het water niet in, je krijgt alleen maar honderd rupees, en dat spook is maar om het mooi te maken, je komt echt niemand tegen. als je het er voor over hebt, gewoon mijn lijstje kijken en goed zoeken, maar ik suggereer dat je naar dragon roost gaat, en daar aan de buitenkant een pijl schiet tegen die bommen die op een rijtje naar een rotsblok groeien, dan krijg je dubbel zoveel.

sigh...
Oud 18-05-2003, 19:52
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
perfectme_007 schreef op 18-05-2003 @ 20:05:
Deze namiddag lekker op gemak van Roost Cavern tot Tower of The Gods gespeeld.

Maar waar kan je die pictoboxen halen, telkens als ik met die gast spreekt begint ie over diefstal
naar de plek waar je tingle bevreid hebt, goed in zijn cel zoeken, dan vind je een gangetje. daar zit dus een doolhof achter. sterkte, en niet op het hout kruipen(waarom niet? just try )
Oud 18-05-2003, 20:31
~Black Rose264~
ehhh...Maar nu weet ik nog niet wat ik moet doen Ik heb net de earth en de wind tempel uitgespeeld en nu moek 8 dingen gaan verzamelen zegt mn boot maar daarvoor moet ik toch iets met mn IN credible map doen dacht ik...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 18:03
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef op 18-05-2003 @ 21:31:
ehhh...Maar nu weet ik nog niet wat ik moet doen Ik heb net de earth en de wind tempel uitgespeeld en nu moek 8 dingen gaan verzamelen zegt mn boot maar daarvoor moet ik toch iets met mn IN credible map doen dacht ik...
wat wil je nu? je incredible map heeft niks te maken met de zes toorsen die je in het spel moet aan steken. op je incredible mapstaan locaties van kaarten, triforce charts wel te verstaan. op zo'n locatie verdien je dus een map. als je zo'n kaart aan tingle geeft, vertelt hij je waar de triforce ligt, en zet hij dat op je kaart.

je vraagt de hele tijd naar zes toortsen, en die hebben daar dus helemaal niets mee te maken, wsnt die toorsen staan in een secret op zo'n eiland met een gigantische stenen pilaar, en daar op is niet zo'n kaart.

dus... voor de toortsen, kijk je hierboven
voor de 8 stukken van de triforce zoek je de kaarten die op je incredible chart staan, en breng je die naar tingle.
Oud 19-05-2003, 18:26
Some
Some is offline
ik speel nu weinig ivm me werk maar ik moet op zee naar iets zoeken dat me kracht geef om verder te komen???
Ik heb nu net the tower of god gehaald.... mast sword gehaald zeg maar. Dus ik zoek nu iets op zee om bij de tempels te komen?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 18:44
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
JaJ schreef op 18-05-2003 @ 20:52:
naar de plek waar je tingle bevreid hebt, goed in zijn cel zoeken, dan vind je een gangetje. daar zit dus een doolhof achter. sterkte, en niet op het hout kruipen(waarom niet? just try )
Ja heb het al ontdekt van dat hout
Maar speel enkel in weekend op Gamecube dus moet nog 4dagen wachten
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 19:06
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Some schreef op 19-05-2003 @ 19:26:
ik speel nu weinig ivm me werk maar ik moet op zee naar iets zoeken dat me kracht geef om verder te komen???
Ik heb nu net the tower of god gehaald.... mast sword gehaald zeg maar. Dus ik zoek nu iets op zee om bij de tempels te komen?
ja, als je bij de tempels gaat kijken merk je dat je iets nodig hebt om binnen te kunnen komen. vissen in de buurt van de tempels zullen je een tip geven. vissen bij waar je naartoe gestuurt wordt, zullen je ook tips geven. daarmee moet het lukken lijkt me. denk ook nog eens aan wat de wind god zephos allemaal zei.

sterkte
Oud 19-05-2003, 19:24
Verwijderd
Komt Link in Hyrule in The Legend of Zelda: The Wind Waker (die namen worden steeds langer)

????????????????????????
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 19:36
Verwijderd
Citaat:
YHO*Thijs*Rulez schreef op 19-05-2003 @ 20:24:
Komt Link in Hyrule in The Legend of Zelda: The Wind Waker (die namen worden steeds langer)

????????????????????????
Ja

@JaJ: Schiet me net tebinnen. Die man van de Gallery neemt geen zwart/wit foto's aan. En aangezien alle bazen in Ganon's Tower in zwart/wit zijn .
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 10:50
AJMouse
AJMouse is offline
Kvraag me af of dat the main reason is waarom ze zwart wit zijn.

En eh, die vragen over tempels en triforce charts... ik wil niemand beledigen, maar zodra je bij die [i]aangegeven[/] plekken komt, krijg je dikke tips over waar je hetgeen kunt vinden wat je moet hebben om binnen te komen.. Het is best gemakkelijk eigenlijk.
Oud 20-05-2003, 14:21
~Black Rose264~
@JaJ-

Ik ben naar de plek toegegaan die staat aangegeven om mn incredible kaart en daar kwam ik op een eiland met een gat in de grond met een cirkel ijs eromheen. Die heb ik weggehaald en daar beneden lag een schip ofzo en daar stond iets over zes toortsen die ik aan moest steken. Maar ik snap et ff allemaal niet meer, volgens mij haal ik alles door elkaar
Vraag et vanavond wel ff aan iemand die hier komt, misschien begrijpt iemand me als ik het irl uitleg. Als ik moeite doe dan he
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 19:42
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef op 20-05-2003 @ 15:21:
@JaJ-

Ik ben naar de plek toegegaan die staat aangegeven om mn incredible kaart en daar kwam ik op een eiland met een gat in de grond met een cirkel ijs eromheen. Die heb ik weggehaald en daar beneden lag een schip ofzo en daar stond iets over zes toortsen die ik aan moest steken. Maar ik snap et ff allemaal niet meer, volgens mij haal ik alles door elkaar
Vraag et vanavond wel ff aan iemand die hier komt, misschien begrijpt iemand me als ik het irl uitleg. Als ik moeite doe dan he
je haalt het absoluut door elkaar, want nogmaals, de enige plek waar je toorsen moet aansteken, is op dat eiland dat een cirkel is met in het midden een hoge pilaar, en daar krijg je 100 rupees.

in die ijscirkel eiland vind je de iron boots,

anyway, veel sterkte, maar wat iemand hierboven ook zei: vraag het de visjes eens, die vertellen je heel veel.
Oud 20-05-2003, 19:45
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 20-05-2003 @ 11:50:
Kvraag me af of dat the main reason is waarom ze zwart wit zijn.

En eh, die vragen over tempels en triforce charts... ik wil niemand beledigen, maar zodra je bij die [i]aangegeven[/] plekken komt, krijg je dikke tips over waar je hetgeen kunt vinden wat je moet hebben om binnen te komen.. Het is best gemakkelijk eigenlijk.
ja klopt, en ik wil ook niemand beledigen, maar mijn vriend van de toortsen kan ook best hulp gebruiken, al weet ik zeker dat hij bij die kaarsen verkeerd zit.

bovendien, zo erg is het niet, want ik skip altijd alles wat die vissen zeggen.

alleen de hints over de elementaire pijlen vond ik belachelijk, de halve zee wijst ze gewoon aan.
Oud 21-05-2003, 19:28
Azathoth
Azathoth is offline
Weet iemand hou je dat telepoor liedje kan halen (ik weet wel hoe je het moet doen, maar het lukt me niet)?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 19:52
reuffneck32
reuffneck32 is offline
je weet hoe het moet maar het lukt je niet
je ga naar mother child eilandje
zit een grote trechter (ben naam kwijt)
ga dur in
en schiet met pijl en boog die god boven in dood
simpel
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 19:58
Azathoth
Azathoth is offline
Dat dood schieten lukt me nooit!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:23
reuffneck32
reuffneck32 is offline
schiet zo veel mogelijk pijlen ophem
gewoon door schieten
is toch nie zo moeilijk
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 23:08
AJMouse
AJMouse is offline
Khad em ook in 1 keer, maar de wind buigt de pijlen idd af. Kijk goed waar je pijlen heen gaan en richt opnieuw. Heel makkelijk.

Enne, JaJ, kvond et hele spel wel makkelijk.. helaas. Ocarina of Time, dat was nog es een moeilijk spel

Maar ik ben blij hoor met dit spel.
Oud 22-05-2003, 18:15
JaJ
JaJ is offline
Citaat:

Maar ik ben blij hoor met dit spel. [/B]
als je het maar weet

@de persoon van de foto's
hij accepteer zwartwitte monsters blijbaar ook, raar als je er over nadenkt.

ik merk wel dat nu ik 2e quest spel, ik helemaal geen zin in die vissen heb, jammer dat ik die vakjes van winfall enzo verplicht heb
Oud 23-05-2003, 17:55
~Black Rose264~
Ik ben dr eindelijk uit wat ik fout deed Na wat uitleg van iemand. Maar nu kan ik de laatste twee triforce charts niet vinden, ik kan dat ghostship namelijk niet vinden en op een ander eiland moet ik iets aan de vogels vragen ofzo
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 17:58
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef op 23-05-2003 @ 18:55:
Ik ben dr eindelijk uit wat ik fout deed Na wat uitleg van iemand. Maar nu kan ik de laatste twee triforce charts niet vinden, ik kan dat ghostship namelijk niet vinden en op een ander eiland moet ik iets aan de vogels vragen ofzo

vogeleiland:

koop een peertje bij beedle, en bestuur op het eiland een vogel, en vlieg tegen alle switchen op de beregn aan (ik zou eerst alle vogels afschieten)

ghost ship, vind eerst de ghostship chart.... vraag maar aan de visjes
Oud 23-05-2003, 18:38
~Black Rose264~
Blerp En il wil gewoon tempeltjes spelen, de wereld is hard
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 09:07
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef op 23-05-2003 @ 19:38:
Blerp En il wil gewoon tempeltjes spelen, de wereld is hard
tsja, je kunt nu enkel nog secrets doen, alle tempels heb je gehad, want ganonstower noem ik geen tempel (behalve de kroonluchter misschien)
Oud 24-05-2003, 13:36
~Black Rose264~
Ahaa, maar ik ben nu helemaal zelf al iets verder gekomen Maar wat moet ik in het forsaken fortress doen als ik daarheen ben getransporteerd door die ganon vlek???Errans verzamelen ofzo iets maar dat zegt me niet erg veel.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 16:37
Verwijderd
Ganonvlek? . Bedoel je die vlek in Ganon's Castle? Daarmee kun je alleen snel heen en weer tussen Hyrule en de zeewereld. (ben de naam kwijt )
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 16:45
~Black Rose264~
Ow...Maar wat moet ik daarmee dan..? Want ik heb nu die vlek gevonden en mn boot zegt dat ik terug kan als ik als mn errans ofzo heb verzameld. Wat moet ik doen om ganon zelf te komen dan?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 18:09
Verwijderd
't Doel van die vlek is dat je even potions, wapens o.i.d kunt gaan halen in de zeewereld.

Om Ganondorf te vinden moet je steeds als je zo'n 'zwarte ganon' hebt verslagen de deur ingaan waarnaar het handvat van het zwaard van de verslagen ganon wijst. Herhaal dit een aantal keer en je vindt vanzelf Ganon.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 09:46
~Black Rose264~
Wat moet ik doen als ik die drie ganonbeesten heb verslagen..? Ik kan hem zelf niet vinden.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 11:20
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef op 25-05-2003 @ 10:46:
Wat moet ik doen als ik die drie ganonbeesten heb verslagen..? Ik kan hem zelf niet vinden.

nouw... er hangt een touw om in te klimmen... uhm
Oud 25-05-2003, 11:21
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Laurens schreef op 24-05-2003 @ 17:37:
Ganonvlek? . Bedoel je die vlek in Ganon's Castle? Daarmee kun je alleen snel heen en weer tussen Hyrule en de zeewereld. (ben de naam kwijt )
bergtoppen van Hyrule toch gewoon? was daar een naam voor? great sea ofzo
Oud 25-05-2003, 12:17
Verwijderd
Citaat:
JaJ schreef op 25-05-2003 @ 12:21:
bergtoppen van Hyrule toch gewoon? was daar een naam voor? great sea ofzo
Nu je het zegt; heeft die wereld wel een naam? Wasdanou Ach ja, voor alles is een eerste keer zullen we maar zeggen..
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 12:49
~Black Rose264~
JAAAAAAA, ik heb em uitgespeeld!!!
Maar ik vind ganondorf echt belabberd, het voelt niet echt als een overwinning om hem te verslaan.....Mjaaa, kan niet alles hebben he

Laatst gewijzigd op 25-05-2003 om 15:05.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 19:27
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef op 25-05-2003 @ 13:49:
JAAAAAAA, ik heb em uitgespeeld!!!
Maar ik vind ganondorf echt belabberd, het voelt niet echt als een overwinning om hem te verslaan.....Mjaaa, kan niet alles hebben he
wouw zeg, hebben we kosten noch moeite gespaard om je bij die sentimentele ganondorf te brengen, vind meneer het niks. tss....

je hebt trouwens wel gelijk, hij was niet echt moeilijk, maar hij vocht wel best gaaf vind ik. puppet ganon was moeilijker, tenmisnet, tot ik ontdekte dat je die slang kon stunnen.

Laten we eens een lijstje opstellen wat een goede ganon allemal moet hebben... ik begin met te stellen dat het zwaardgevecht moet blijven, maar dat we zelda nog even schrappen en dat ganondorf ganon word (het varken zeg maar) als ie je zwaard in zijn hoofd heeft.

wat kan die ganon?
Oud 26-05-2003, 17:10
Verwijderd
Ganon

- goed kunnen zwaardvechten, beweeglijk zijn. Niet zoals nu dat hij maar een beetje rondloopt en af en toe een move maakt.
- Er beter uitzien .
- Meer moves hebben, het word nu wel een beetje eentonig, om steeds te moeten wachten totdat je toe kan slaan. Je kan hem eigenlijk maar op een beperkt aantal manieren verslaan.

Kortom, hij moet veelzijdiger zijn, én moeilijker natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 07:59
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Laurens schreef op 26-05-2003 @ 18:10:
Ganon

- goed kunnen zwaardvechten, beweeglijk zijn. Niet zoals nu dat hij maar een beetje rondloopt en af en toe een move maakt.
- Er beter uitzien .
- Meer moves hebben, het word nu wel een beetje eentonig, om steeds te moeten wachten totdat je toe kan slaan. Je kan hem eigenlijk maar op een beperkt aantal manieren verslaan.

Kortom, hij moet veelzijdiger zijn, én moeilijker natuurlijk.
ikzou willen eigelijkdat zijn stokje terugkomt,van lttp
Oud 27-05-2003, 08:39
Ieke
Ieke is offline
Eindelijk na een week of drie zal ik weer verder gaan met Zelda Ik ben nog niet echt ver, dus mag even snel weer aan de gang.
Kunnen jullie die vissen vinden? (voor de kaart)
Oud 27-05-2003, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 27-05-2003 @ 09:39:
Kunnen jullie die vissen vinden? (voor de kaart)
Die zitten gewoon in ieder vierkantje van je Sea Chart, als je gewoon door zo'n vierkantje/gebied heenvaart, kun je ze bijna niet missen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 11:02
Verwijderd
Citaat:
JaJ schreef op 27-05-2003 @ 08:59:
ikzou willen eigelijkdat zijn stokje terugkomt,van lttp
Nah, 'k heb liever dat hij goed kan zwaardvechten, en af en toe spells gebruikt, zoals die spook ganons dat doen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 11:27
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Laurens schreef op 27-05-2003 @ 12:02:
Die zitten gewoon in ieder vierkantje van je Sea Chart, als je gewoon door zo'n vierkantje/gebied heenvaart, kun je ze bijna niet missen.
En toch kom ik ze bijna niet tegen
Oud 27-05-2003, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 27-05-2003 @ 12:27:
En toch kom ik ze bijna niet tegen
Arme jij . Vaar gewoon eens diagonaal door zo'n vierkantje heen, en zoom met de camera op z'n verst uit. Dan zie je ze vaak wel. Bovendien zitten de vissen vaak in de buurt van een eiland.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten