Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
DUs je hebt toch een topic erover geopend
![]() Toen ik dat zei meende ik dat eigelijk niet echt serieus. Ik vind toch dat je een deel van je privacy opzegt. Ik weet niet of jullie ervaringen hebben met internetmeetings maar ik niet.. Aan de andere kant lijkt het me wel interessant om is een keer face 2 face hierover te discussieren. Maar goed, kijk eerst maar is of er genoeg mensen zijn die zouden willen komen.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar goed als het een serieus debat word ben ik MISSCHIEN ook wel van de partij!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
als mensen elkaar gewoon in hun waarde laten en niet hard gaan lopen schreeuwen dan gaat het volgens mij best goed! ![]()
|
Verwijderd
|
Zoveel valt er trouwens niet te discussiëren...n.m.m. valt er namelijk helemaal niet te discussiëren over óf er een Palestijnse staat moet komen, maar slechts hóe dat verwezenlijkt moet worden.
Het feit dát het er moet komen om vrede te bereiken staat buiten de discussie...en met mensen die vinden dat er geen vrede moet komen gá ik niet in discussie. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() 2. Als je iets op een forum zet, kan iedereen erop reageren. Wil je nare man prive spreken, dan stuur je maar een PM of voeg je hem toe op MSN (als je tegen scheldwoorden kan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dan hoeft die discussie er ook niet te komen
||
![]() |
Citaat:
Dus je wilt geen vrede? :/ Dus je wilt alleen maar meer doden aan beide kanten en wilt dat t net zo lang doorgaat totdat t uitgeroeid is? (wat iig niet binnen 100 jaar zal gebeuren) ? Gadver ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: ik denk niet dat er veel animo is voor je plan SimShalom, maar ik zie ook niet echt de meerwaarde in van een discussie irl. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk overigens dat deze 'meeting' beter niet plaats kan vinden. Ik heb mij namelijk laten vertellen dat er wel vaker meetings plaatsvinden en dan zouden we daar gewoon een keer met ze allen heen moeten gaan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israël/Palestina IV Verwijderd | 500 | 30-07-2006 22:08 | |
Israel vs Hezbollah; Libanon wordt aangevallen Gatara | 500 | 21-07-2006 21:54 | |
Hamas aan de macht II T_ID | 500 | 17-03-2006 08:32 | |
N&A meeting datum Gatara | 52 | 01-04-2004 14:05 | |
Israël-Palestina Topic [I] Evito | 500 | 28-06-2003 20:46 | |
Israel-Palestina meeting v1.2 Gatara | 35 | 22-05-2003 22:58 |