Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Gatara, de school is RSG Enkhuizen, www.rsg-enkhuizen.nl voor verdere info.
De teamleider of conrector ofzo, baas van havo.
|
Ik heb zojuist gebelt met het LAKS, ze zullen het zsm met hoge prioriteit blabla doorgeven aan mensen die het dan weer doorbellen aan school, en ik moet zelf ook snel met school bellen was het antwoord. Dat ga ik zo doen als mijn moeder thuis is, die wilde daar bij zijn. Dan zal ik nog eens posten.
Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 15:10. |
![]() |
|
Ik werd heel snel terug gebeld door de LAKS Eindexamen klachtlijn, zij vertelden mij dat dit geen eindexamenprobleem was, maar een heel ander, groot, probleem en zsm contact op te nemen met de LAKS klachtlijn.
Dit deed ik, ik kreeg David aan de telefoon (? nouja maakt niet uit.) en hij vertelde mij exact wat ik moest doen als ik een gesprek aan ging op school: Argumenten op een rij die bewijzen, hard bewijzen, dat ik nooit ben geďnformeerd hiervoor, en een doelstelling voor ogen houden: Economie1 halen ZONDER ervoor te betalen DMV een AVONDSTUDIE of iets dergelijks, omdat ik wel andere prioriteiten heb na de domme acties van mijn school. Als dit niet gebeurd zal LAKS verder actie ondernemen, hoe dan ook, het diploma komt er, met of zonder studie. Misschien vrijstelling oid. Maar wij hebben nog zoveel klachten over onze school, ik heb er een paar doorgegeven aan het LAKS, en ze vonden het bizar, ongelofelijk enzovoorts enzovoorts. Als deze school zijn goede naam wil behouden, dan zorgen ze voor een oplossing. Heel gemakkelijk. En ik denk dat mijn school, RSG-ENKHUIZEN wel een goede naam wil houden, ik denk dat we ze kunnen breken, ik denk dat ik dit ga winnen, nee, ik WEET dat ik dit ga winnen. Maar dan nog, dit wordt gemeldt, of ze het nou leuk vinden of niet, of ze nou een oplossing leveren of niet. Simple as friggin pie. LAKS, Thanks.
||
Citaat:
Ik heb ook C&M en heb alleen economie 1....... |
![]() |
||
Citaat:
/edit: oeps, niet ver genoeg doorgelezen... LAKS staat dus volledig aan jou kant. Daar moet je dus sowieso blij mee zijn. Niet te lang wachten met school bellen denk ik zo, anders krijg je daar weer gezeik mee achteraf. Ik denk dat je de goede keuze hebt gemaakt ![]() Gefeliciteerd tot nog toe ![]()
Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 17:11. |
![]() |
|
Je kan ook gewoon naar de (plaatselijke) pers stappen
![]() ![]() Meestal wordt een school daar ook niet blijer van... En de pers wil zo'n verhaal meestal ook wel aanhoren... Maja dat moet je natuurlijk pas doen wanneer de school je echt de strot uit komt... en liever nog als je je diploma al hebt ![]()
|
Kheb met de school gepraat, ze hebben een zeer groot probleem, zo groot, dat het de landelijke pers in kan gaan als ik et wil bij wijze van spreken.
Er komt een oplossing, ik kan er alleen niet over praten, ik laat het aan jullie over wat je er dan van denkt. Morgen weet ik of deze oplossing door kan gaan.
||
![]() |
Citaat:
Verder: vertel ons zoveel als je mag zeggen!
|
![]() |
poe he! wat een verhaal is dat!!! wat een school is dat!!! sjongejonge, echt een organisatie van het jaar NUL en het iq van een visstick hebben die lui!!!
maar ben blij voor je dat het op te lossen is! ik ben benieuwd wat de oplossing is. hoop voor je niet ten nadele van jou...(zoals alles in de vakantie inhalen of van dat soort shit... ![]() kop op, suKces en ehm,.... PAK ZE!!! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik ben er misschien een beetje laat mee, maar vind het echt klote voor je. Je kan er niks aan doen! Ik heb zoiets gehad in de 4havo (wat later geen gevolgen had). Ik had in mijn vrije deel biologie gekozen, dat zou ik dan het tweede half jaar krijgen. Na het eerste half jaar stond ik er zo slecht voor, dat ik al wist dat ik in 4havo zou blijven zitten. Ik ging er gewoon van uit dat ik dus biologie zou krijgen... totdat ik in geen een clusterklas was ingedeeld! nou heb ik hier verder niks over gezegd op school, omdat het mij dus alleen maar vrije uurtjes scheelde. ik heb ook, net als jij, niks gehoord van school, ben ook nooit opgeroepen en niemand is het opgevallen dat er op mijn rapport geen vrijedeel-vak en bijbehorend cijfer zat. Zo is het ook afgelopen. Ik heb 4havo overnieuw gedaan en daarbij aardrijkskunde gekozen, en vervolgens wel ingedeeld, gewoon. Ik vind het echt belachelijk dat zoiets kan gebeuren. dat ze zoiets niet meteen zien, oke. maar dat ze bij de rapporten (en dan vooral bijvoorbeeld je mentor, of degene die de HAVO-afdeling regelt) dat ontgaat dat is gewoon een slechte zaak. Ik weet niet wat je verder kan doen, of je naar school een brief moet schrijven ofzo. het is wel zo dat jij nu kan zeggen van: joh, dat was niet verplicht op het vwo, en ging er verder van uit dat het goed zat, omdat ik van JULLIE niets hoorde dat er iets wel heel erg fout zat. Dat is zo'n beetje wat ik erover te zeggen heb. Verder hoop ik voor je dat je geschiedenis en frans (of doe je duits?) goed gemaakt hebt en gaat maken, want dat zit in je profieldeel. daar mag je maar ÉÉN onvoldoende voor staan. dat wil dus zeggen dat als jij nu al geschiedenis vern**kt hebt, dat je dan zeker weten een herexamen moet doen (want je hebt economie tenslotte niet gemaakt). en dan je morgen duits of maandag frans óók voldoende moet staan (wat lul ik hier nou over, sta dr zelf ook niet heel goed voor ![]() Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad, ook al lees je het later. -= ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar je hebt me nu wel nieuwsgierig gemaakt ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Niemand van CKV3 (wat ik heb gekozen) heeft dat gedaan.. Mocht het wel zo zijn, klop ik ook ff aan na maandag, met de landelijke pers als dreiging ![]() ![]()
|
smilodon (en de rest),
Op dit moment zijn er een aantal organisaties waaronder LAKS en JOP mee bezig, ik heb met hun afgesproken even stil te blijven, maar ik hou ze wel op de hoogte. Feit is gewoon waarschijnlijk dat er een 'niet helemaal legaal' voorstel komt, waardoor ik het wel ga halen zonder al teveel moeite/geen moeite, maar als ik zou gaan lullen overal bij nieuwsinstanties dat mijn school mij dit heeft aangedaan, dan kunnen zij dat 'illegale' vertellen, en zou ik alsnog een jaar over moeten doen. Morgen weet ik meer over de 'deal' die we gaan sluiten. Het klinkt allemaal heel sneaky. Dat is het ook. Ik ga ook niet zeggen wat het is, dat kun je dus evt via msn vragen aan me. Als ik de deal verknal door de school te 'veraden' dat dit gebeurd is, hebben ze gezichtsverlies, dit gaat dan misschien een jaar door, maar de school zal er onderuit komen uiteindelijk, het is 1 van de weinige in de buurt. Ikzelf daarentegen zal er meer last van hebben als ik de deal verknal. Omdat ik dan een jaar lang avondcursussen zou moeten doen van ec1. Ik treedt verder niet meer in detail.. zoals je kunt begrijpen.
|
cyndar@hetnet.nl is mijn msn, hetnet dus
||
Citaat:
![]() maar op onze school bestaat er alleen ckv1 .... misschien ligt het daar aan??? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Heb Ne, Gs, Ec1, Ak, En, Fa12 dit jaar
||
Citaat:
Mijn vakken dit jaar waren (waar ik examen in doe): Frans 1,2 Engels Nederlands Geschiedenis Tekenen Economie 1 Vanwege dat ik vorig jaar al vwo examen had gedaan en gezakt was, heb ik nou maar 6 vakken... Omdat het anders erg lastig werd met vakken omzetten, inhalen, etc mocht ik het vak Spaans (afgesloten en wel) opnemen als vak in mn vrije deel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sorry. Maarja zolang ik je redenen niet ken (ik hoef ze niet te weten) is het voor mij vooralsnog een raadsel.
||
Citaat:
![]() Ik voeg je nog wel een keer toe. En als ik jou was, zou ik stoppen met ons op de hoogte te houden via dit forum. Wie weet verspreek je jezelf per ongeluk een keer.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Argggh voor de 2e keer in dit topic, IK ben een HIJ! ![]()
|
|
|