Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2003, 11:55
AJMouse
AJMouse is offline
Tuurlijk is het aan mij, ik vraag alleen om advies. En ik heb me best vaak met suKses voor de domme kennen houden bij ons op school .

Maar mijn moeder wil toch al dat ik et regel, dus die optie is al verdwenen eigenlijk.
Oud 22-05-2003, 11:59
Tovenaar
Tovenaar is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 22-05-2003 @ 12:55:
Tuurlijk is het aan mij, ik vraag alleen om advies. En ik heb me best vaak met suKses voor de domme kennen houden bij ons op school .

Maar mijn moeder wil toch al dat ik et regel, dus die optie is al verdwenen eigenlijk.
Hehe ja ik denk dat de meeste mensen op school wel leren om af en toe de boel te belazeren ( al komt niet iedereen daar eerlijk voor uit... )

In ieder geval succes ermee, maar zal best goed komen
Oud 22-05-2003, 14:01
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 22-05-2003 @ 11:37:

Nog een leuk feit van mijn school:
Welke school is dat in godsnaam?
Oud 22-05-2003, 14:05
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 22-05-2003 @ 12:32:

@Tovenaar: Het is niet echt hun schuld dat ze niet hebben opgelet of ik verzuim of niet, ik stond niet op de economie lijst! Anders had ik er meteen wat van gehoord. Eh hoezo lijkt het je dat ik mn diploma krijg, welke slagingsnormen bedoel je?
Wie heeft je begeleid met de overgang van VWO naar Havo?
Oud 22-05-2003, 14:22
AJMouse
AJMouse is offline
Gatara, de school is RSG Enkhuizen, www.rsg-enkhuizen.nl voor verdere info.

De teamleider of conrector ofzo, baas van havo.
Oud 22-05-2003, 14:37
AJMouse
AJMouse is offline
Ik heb zojuist gebelt met het LAKS, ze zullen het zsm met hoge prioriteit blabla doorgeven aan mensen die het dan weer doorbellen aan school, en ik moet zelf ook snel met school bellen was het antwoord. Dat ga ik zo doen als mijn moeder thuis is, die wilde daar bij zijn. Dan zal ik nog eens posten.

Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 15:10.
Oud 22-05-2003, 15:11
AJMouse
AJMouse is offline
Ik werd heel snel terug gebeld door de LAKS Eindexamen klachtlijn, zij vertelden mij dat dit geen eindexamenprobleem was, maar een heel ander, groot, probleem en zsm contact op te nemen met de LAKS klachtlijn.

Dit deed ik, ik kreeg David aan de telefoon (? nouja maakt niet uit.) en hij vertelde mij exact wat ik moest doen als ik een gesprek aan ging op school: Argumenten op een rij die bewijzen, hard bewijzen, dat ik nooit ben geďnformeerd hiervoor, en een doelstelling voor ogen houden: Economie1 halen ZONDER ervoor te betalen DMV een AVONDSTUDIE of iets dergelijks, omdat ik wel andere prioriteiten heb na de domme acties van mijn school.

Als dit niet gebeurd zal LAKS verder actie ondernemen, hoe dan ook, het diploma komt er, met of zonder studie. Misschien vrijstelling oid.

Maar wij hebben nog zoveel klachten over onze school, ik heb er een paar doorgegeven aan het LAKS, en ze vonden het bizar, ongelofelijk enzovoorts enzovoorts. Als deze school zijn goede naam wil behouden, dan zorgen ze voor een oplossing. Heel gemakkelijk. En ik denk dat mijn school, RSG-ENKHUIZEN wel een goede naam wil houden, ik denk dat we ze kunnen breken, ik denk dat ik dit ga winnen, nee, ik WEET dat ik dit ga winnen. Maar dan nog, dit wordt gemeldt, of ze het nou leuk vinden of niet, of ze nou een oplossing leveren of niet. Simple as friggin pie.

LAKS, Thanks.
Oud 22-05-2003, 15:19
mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
Citaat:
Klein~Meisje~86 schreef op 22-05-2003 @ 07:44:
In het profiel C&M van de HAVO is economie helemaal geen profielvak hoor! Je kan het wel als keuzevak kiezen maar als je dat niet hebt gedaan hoef je er ook geen examen in te doen hoor
Het is wel een verplicht vak in het profiel!!!!!!
Ik heb ook C&M en heb alleen economie 1.......
Oud 22-05-2003, 16:03
Klein~Meisje~86
Klein~Meisje~86 is offline
Citaat:
snutty1986 schreef op 22-05-2003 @ 16:19:
Het is wel een verplicht vak in het profiel!!!!!!
Ik heb ook C&M en heb alleen economie 1.......
Jaah klopt je hebt helemaal gelijk...mijn fout....SORRY!!
Oud 22-05-2003, 17:02
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 22-05-2003 @ 12:45:
@Deja vu: VWO staat beter op je cv, ik kan daar niks tegen inbrengen. Als je wilt kan ik hier gaan uitleggen wat mijn toekomstplannen zijn, en dan zul je het met me eens zijn dat ik voor havo koos. Dit zal misschien wat tijd in beslag nemen, dus ehm als je wilt kan ik et je vanavond wel vertellen ofzo.
Ik had het niet over jou, maar over diegene die van 6vwo naar 5havo is gegaan. Ik ken ook mensen die van 5v naar 5h zijn gegaan en dat begrijp ik nog wel.

/edit: oeps, niet ver genoeg doorgelezen...

LAKS staat dus volledig aan jou kant. Daar moet je dus sowieso blij mee zijn. Niet te lang wachten met school bellen denk ik zo, anders krijg je daar weer gezeik mee achteraf. Ik denk dat je de goede keuze hebt gemaakt

Gefeliciteerd tot nog toe

Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 17:11.
Oud 22-05-2003, 17:14
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Je kan ook gewoon naar de (plaatselijke) pers stappen

Meestal wordt een school daar ook niet blijer van... En de pers wil zo'n verhaal meestal ook wel aanhoren...

Maja dat moet je natuurlijk pas doen wanneer de school je echt de strot uit komt... en liever nog als je je diploma al hebt
Oud 22-05-2003, 18:04
AJMouse
AJMouse is offline
Kheb met de school gepraat, ze hebben een zeer groot probleem, zo groot, dat het de landelijke pers in kan gaan als ik et wil bij wijze van spreken.

Er komt een oplossing, ik kan er alleen niet over praten, ik laat het aan jullie over wat je er dan van denkt. Morgen weet ik of deze oplossing door kan gaan.
Oud 22-05-2003, 20:37
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Nouja ik ben benieuwd... Hou ons op de hoogte in zoverre je wat kan zeggen...
Oud 22-05-2003, 20:38
Braakdraak
Braakdraak is offline
Laat me raden: je moet alles in de vakantie inhalen?
Oud 22-05-2003, 20:52
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
alpha schreef op 22-05-2003 @ 09:56:
Economie1 is op Havo verplicht in C&M.
het is allemaal niet officieel gegaan daar bij jullie op school (officieel mag je niet van 5vwo naar 5havo, je zal dan naar 4havo moeten)
Dat is NIET waar! Je kunt van 5vwo naar 5havo. Je kunt toch ook van 4vwo naar 4havo!

Verder: vertel ons zoveel als je mag zeggen!
Oud 22-05-2003, 20:59
smacks
smacks is offline
poe he! wat een verhaal is dat!!! wat een school is dat!!! sjongejonge, echt een organisatie van het jaar NUL en het iq van een visstick hebben die lui!!!
maar ben blij voor je dat het op te lossen is! ik ben benieuwd wat de oplossing is. hoop voor je niet ten nadele van jou...(zoals alles in de vakantie inhalen of van dat soort shit... )

kop op, suKces en ehm,....

PAK ZE!!!
Oud 22-05-2003, 23:12
Shygirl1703
Shygirl1703 is offline
Citaat:
- DeJa - Vu - schreef op 22-05-2003 @ 18:02:
Ik had het niet over jou, maar over diegene die van 6vwo naar 5havo is gegaan. Ik ken ook mensen die van 5v naar 5h zijn gegaan en dat begrijp ik nog wel.

Nee je had het over mij, terwijl je daar naar mijn mening helemaal niet over kunt oordelen... Jij kent mijn redenen helemaal niet, dus antwoord je op deze manier... anders zou je wel beter weten...
Oud 22-05-2003, 23:24
smilodon
smilodon is offline
Citaat:
Klein~Meisje~86 schreef op 22-05-2003 @ 07:44:
In het profiel C&M van de HAVO is economie helemaal geen profielvak hoor! Je kan het wel als keuzevak kiezen maar als je dat niet hebt gedaan hoef je er ook geen examen in te doen hoor
ik weet wel zeker dat economie (ec1) een profielvak is voor het profiel Cultuur & Maatschappij. Je mag namelijk maar één onvoldoende staan in je profieldeel, wat Frans 1,2, Economie1 en geschiedenis inhoudt.
Oud 22-05-2003, 23:28
Shygirl1703
Shygirl1703 is offline
Citaat:
smilodon schreef op 23-05-2003 @ 00:24:
ik weet wel zeker dat economie (ec1) een profielvak is voor het profiel Cultuur & Maatschappij. Je mag namelijk maar één onvoldoende staan in je profieldeel, wat Frans 1,2, Economie1 en geschiedenis inhoudt.
tekenen of muziek horen er ook nog bij hoor!!
Oud 22-05-2003, 23:33
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 22-05-2003 @ 19:04:
Kheb met de school gepraat, ze hebben een zeer groot probleem, zo groot, dat het de landelijke pers in kan gaan als ik et wil bij wijze van spreken.

Er komt een oplossing, ik kan er alleen niet over praten, ik laat het aan jullie over wat je er dan van denkt. Morgen weet ik of deze oplossing door kan gaan.
Nu ben ik geen journalist, maar ik zou het wel weten als ik er wel 1 was
Oud 22-05-2003, 23:34
smilodon
smilodon is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 22-05-2003 @ 08:06:
Dit is Havo en geldt voor H5>>examen (die overgang)?

Ik heb 2 examens vandaag dus ik zal vanmiddag weer ff replyen verder. (tussen de examens door en erna).

Alvast bedankt voor verdere reacties/bewijs enz..

Ik ben er misschien een beetje laat mee, maar vind het echt klote voor je. Je kan er niks aan doen!
Ik heb zoiets gehad in de 4havo (wat later geen gevolgen had). Ik had in mijn vrije deel biologie gekozen, dat zou ik dan het tweede half jaar krijgen. Na het eerste half jaar stond ik er zo slecht voor, dat ik al wist dat ik in 4havo zou blijven zitten. Ik ging er gewoon van uit dat ik dus biologie zou krijgen... totdat ik in geen een clusterklas was ingedeeld!
nou heb ik hier verder niks over gezegd op school, omdat het mij dus alleen maar vrije uurtjes scheelde. ik heb ook, net als jij, niks gehoord van school, ben ook nooit opgeroepen en niemand is het opgevallen dat er op mijn rapport geen vrijedeel-vak en bijbehorend cijfer zat.

Zo is het ook afgelopen. Ik heb 4havo overnieuw gedaan en daarbij aardrijkskunde gekozen, en vervolgens wel ingedeeld, gewoon.

Ik vind het echt belachelijk dat zoiets kan gebeuren. dat ze zoiets niet meteen zien, oke. maar dat ze bij de rapporten (en dan vooral bijvoorbeeld je mentor, of degene die de HAVO-afdeling regelt) dat ontgaat dat is gewoon een slechte zaak.

Ik weet niet wat je verder kan doen, of je naar school een brief moet schrijven ofzo. het is wel zo dat jij nu kan zeggen van: joh, dat was niet verplicht op het vwo, en ging er verder van uit dat het goed zat, omdat ik van JULLIE niets hoorde dat er iets wel heel erg fout zat.

Dat is zo'n beetje wat ik erover te zeggen heb.

Verder hoop ik voor je dat je geschiedenis en frans (of doe je duits?) goed gemaakt hebt en gaat maken, want dat zit in je profieldeel. daar mag je maar ÉÉN onvoldoende voor staan. dat wil dus zeggen dat als jij nu al geschiedenis vern**kt hebt, dat je dan zeker weten een herexamen moet doen (want je hebt economie tenslotte niet gemaakt). en dan je morgen duits of maandag frans óók voldoende moet staan (wat lul ik hier nou over, sta dr zelf ook niet heel goed voor )

Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad, ook al lees je het later.

-= =-
Oud 22-05-2003, 23:35
smilodon
smilodon is offline
Citaat:
Shygirl1703 schreef op 23-05-2003 @ 00:28:
tekenen of muziek horen er ook nog bij hoor!!
weet ik, maar die vakken hebben wij al afgesloten, zonder echt "examen"... maar zeker weten dat ec1 er ook bij hoort!
Oud 22-05-2003, 23:36
AJMouse
AJMouse is offline
Ach mijn msn ding staat bij mn profiel geloof ik, dus als je het echt wilt weten kan dat evt via msn. Ik ga het alleen niet openbaar maken, dat mag ik niet. Maargoed, voeg me maar toe, wie weet.
Oud 22-05-2003, 23:38
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 23-05-2003 @ 00:36:
Ach mijn msn ding staat bij mn profiel geloof ik, dus als je het echt wilt weten kan dat evt via msn. Ik ga het alleen niet openbaar maken, dat mag ik niet. Maargoed, voeg me maar toe, wie weet.
Staat niet bij je info

maar je hebt me nu wel nieuwsgierig gemaakt
Oud 22-05-2003, 23:38
Shygirl1703
Shygirl1703 is offline
Citaat:
smilodon schreef op 23-05-2003 @ 00:35:
weet ik, maar die vakken hebben wij al afgesloten, zonder echt "examen"... maar zeker weten dat ec1 er ook bij hoort!
hoe kun je dat al hebben afgesloten?? het is een landelijk verplicht CE examen!!
Oud 22-05-2003, 23:39
smilodon
smilodon is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 23-05-2003 @ 00:36:
oh dacht dat ik de enige zou zijn die nog wakker zou zijn. ghehe .
Oud 22-05-2003, 23:41
smilodon
smilodon is offline
Citaat:
Shygirl1703 schreef op 23-05-2003 @ 00:38:
hoe kun je dat al hebben afgesloten?? het is een landelijk verplicht CE examen!!
Bij ons op school niet. Maar wellicht verklaart dat ook wel dat jij eco1 niet als profielvak hebt?

Niemand van CKV3 (wat ik heb gekozen) heeft dat gedaan..

Mocht het wel zo zijn, klop ik ook ff aan na maandag, met de landelijke pers als dreiging
Oud 22-05-2003, 23:42
AJMouse
AJMouse is offline
smilodon (en de rest),

Op dit moment zijn er een aantal organisaties waaronder LAKS en JOP mee bezig, ik heb met hun afgesproken even stil te blijven, maar ik hou ze wel op de hoogte. Feit is gewoon waarschijnlijk dat er een 'niet helemaal legaal' voorstel komt, waardoor ik het wel ga halen zonder al teveel moeite/geen moeite, maar als ik zou gaan lullen overal bij nieuwsinstanties dat mijn school mij dit heeft aangedaan, dan kunnen zij dat 'illegale' vertellen, en zou ik alsnog een jaar over moeten doen. Morgen weet ik meer over de 'deal' die we gaan sluiten.

Het klinkt allemaal heel sneaky. Dat is het ook. Ik ga ook niet zeggen wat het is, dat kun je dus evt via msn vragen aan me.

Als ik de deal verknal door de school te 'veraden' dat dit gebeurd is, hebben ze gezichtsverlies, dit gaat dan misschien een jaar door, maar de school zal er onderuit komen uiteindelijk, het is 1 van de weinige in de buurt. Ikzelf daarentegen zal er meer last van hebben als ik de deal verknal. Omdat ik dan een jaar lang avondcursussen zou moeten doen van ec1.

Ik treedt verder niet meer in detail.. zoals je kunt begrijpen.
Oud 22-05-2003, 23:43
AJMouse
AJMouse is offline
cyndar@hetnet.nl is mijn msn, hetnet dus
Oud 22-05-2003, 23:43
Shygirl1703
Shygirl1703 is offline
Citaat:
smilodon schreef op 23-05-2003 @ 00:41:
Bij ons op school niet. Maar wellicht verklaart dat ook wel dat jij eco1 niet als profielvak hebt?

Niemand van CKV3 (wat ik heb gekozen) heeft dat gedaan..

Mocht het wel zo zijn, klop ik ook ff aan na maandag, met de landelijke pers als dreiging
economie 1 heb ik wel gehad hoor!!

maar op onze school bestaat er alleen ckv1 .... misschien ligt het daar aan???
Oud 22-05-2003, 23:46
smilodon
smilodon is offline
Citaat:
Shygirl1703 schreef op 23-05-2003 @ 00:43:
economie 1 heb ik wel gehad hoor!!

maar op onze school bestaat er alleen ckv1 .... misschien ligt het daar aan???
Wij hebben CKV1, CKV2 en CKV3 (daar kon je kiezen uit tekenen of muziek)... mar heb jij economie dan bijvoorbeeld al afgesloten? wel raar toch? Ik heb geen examen CKV3 (tekenen) gehad, en geen examen CKV2 (hoewel ik daar wel een examenkatern van heb besteld, stond op de boekenbestellijst )...

Heb Ne, Gs, Ec1, Ak, En, Fa12 dit jaar
Oud 22-05-2003, 23:55
AJMouse
AJMouse is offline
Is er niemand meer of hebben jullie nou hotmail ingevult...? HETNET he
Oud 23-05-2003, 00:10
Shygirl1703
Shygirl1703 is offline
Citaat:
smilodon schreef op 23-05-2003 @ 00:46:
Wij hebben CKV1, CKV2 en CKV3 (daar kon je kiezen uit tekenen of muziek)... mar heb jij economie dan bijvoorbeeld al afgesloten? wel raar toch? Ik heb geen examen CKV3 (tekenen) gehad, en geen examen CKV2 (hoewel ik daar wel een examenkatern van heb besteld, stond op de boekenbestellijst )...

Heb Ne, Gs, Ec1, Ak, En, Fa12 dit jaar
Ik heb wel examen gedaan hoor in Economie 1...

Mijn vakken dit jaar waren (waar ik examen in doe):

Frans 1,2
Engels
Nederlands
Geschiedenis
Tekenen
Economie 1

Vanwege dat ik vorig jaar al vwo examen had gedaan en gezakt was, heb ik nou maar 6 vakken...

Omdat het anders erg lastig werd met vakken omzetten, inhalen, etc mocht ik het vak Spaans (afgesloten en wel) opnemen als vak in mn vrije deel
Oud 23-05-2003, 12:46
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Citaat:
Shygirl1703 schreef op 23-05-2003 @ 00:12:
Nee je had het over mij, terwijl je daar naar mijn mening helemaal niet over kunt oordelen... Jij kent mijn redenen helemaal niet, dus antwoord je op deze manier... anders zou je wel beter weten...
Ik ken jou redenen niet neej.
Sorry.

Maarja zolang ik je redenen niet ken (ik hoef ze niet te weten) is het voor mij vooralsnog een raadsel.
Oud 23-05-2003, 12:52
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 23-05-2003 @ 00:43:
cyndar(at)hetnet.nl is mijn msn, hetnet dus
Eehm Mouse. Het is niet verstandig om je email adres op deze manier op internet te publiceren. Doe het dan op de manier zoals ik in je kwoot heb gedaan. Er zijn namelijk op internet een soort 'programma'tjes' die zoeken naar email adressen. Als ze er 1 hebben gevonden, sturen ze allerlij SPAM-mail... niet letterlijk je email adres plaatsen dus

Ik voeg je nog wel een keer toe.

En als ik jou was, zou ik stoppen met ons op de hoogte te houden via dit forum. Wie weet verspreek je jezelf per ongeluk een keer.
Oud 23-05-2003, 21:43
AJMouse
AJMouse is offline
Hehe dat stoppen heb ik al een beetje gedaan. Hetnet mag gespammed worden. Ik heb een Quicknet (van mn kabel internet) account voor belangrijke zaken. Pff kga microsoft toch geen goed adres geven
Oud 23-05-2003, 22:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 22-05-2003 @ 07:40:

weet het CBR (zo heet het toch?) hier dan wel van? Zien zij wel dat ik geen economie examen heb gemaakt?
Het heet in ieder geval geen CBR, dat is het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen, daar heeft mn vader ruim 17 jaar gewerkt.
Oud 24-05-2003, 10:33
mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
CBS toch
Oud 24-05-2003, 11:11
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Centraal Bureau Statistieken??
Hmmm het zal wel.

Maja, misschien moet zn rij-instructeur toch ook weten dat hij economie had moeten doen?
Oud 24-05-2003, 11:48
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
was t niet de cito groep
Oud 29-05-2003, 00:01
AJMouse
AJMouse is offline
http://ajmouse.blogspot.com/

voor als men nog op de hoogte wil worden gehouden.
Oud 29-05-2003, 10:48
Verwijderd
ik heb je verhaal op 't puntje van mn stoel gelezen' : petje af ....
en heel veel succes!
Oud 29-05-2003, 13:12
Sommetje
Sommetje is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 22-05-2003 @ 07:40:
Even mijn verhaaltje vooraf:

Ik heb dus gister te horen gekregen dat economie een profielvak is als je havo CM doet. Dit is niet zo in atheneum, daar kun je het overigens wel als bijvak kiezen. Ik heb het gehele jaar geen economie op mijn rooster gehad, ben nooit opgeroepen voor economie, het staat op geen 1 (geen één!) van mijn rapporten, en ten slotte staat het ook niét op mijn eindlijst SE..

Als de school niet weet dat ik economie heb officieel, en ik kom er nu pas achter (voor mij was het logisch dacht ik, want ik had toch nooit verplicht economie gehad in atheneum? dus waarom in havo wel?), weet het CBR (zo heet het toch?) hier dan wel van? Zien zij wel dat ik geen economie examen heb gemaakt?

Redenen waarom ze het niet zouden weten:
-De school weet het niet en geeft het dus niet door
-Het staat niet op mijn rapport
-Het staat niet op mijn eindlijst
-Ik ben gister niet gebelt omdat ik afwezig was op het examen (dat doen ze bij ons)

Het CBR (Centraal Bureau Rijvaardigheid) gaat over andere examens!
Oud 29-05-2003, 13:15
Sommetje
Sommetje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 22-05-2003 @ 09:33:
Maar misschien telt zijn VWO punt voor economie (?)
Maar dan nog moet ie toch eindexamen doen?
Oud 29-05-2003, 17:43
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-05-2003 @ 11:40:
Sukses is wat verouderd, maar nog gewoon goed hoor... dussuh.... klaag niet over dingen die goed zijn.
fout vanaf 1954 al niet meer.
Oud 29-05-2003, 23:43
*Littleme*
*Littleme* is offline
Waarschijnlijk was 'de oplossing' in haar voordeel anders zou ze het wel openbaar maken( aan ons vertellen) (omdat ze ook al d8 aan het publiceren in de zin van de pers ofzow..)

Wel lullig dat dit gewoon kan gebeuren..K zou je school in de fik steken als ik jou was..
Oud 31-05-2003, 00:38
Avalanche
Avalanche is offline
Volgens mij is het IBG-groep. regelt ook studie finaciering etc.

Ik heb staatsexamen gedaan en dat was via hun

en MUIS

SuCK6!!!
Oud 01-06-2003, 21:40
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
*Littleme* schreef op 30-05-2003 @ 00:43:
Waarschijnlijk was 'de oplossing' in haar voordeel anders zou ze het wel openbaar maken( aan ons vertellen) (omdat ze ook al d8 aan het publiceren in de zin van de pers ofzow..)

Wel lullig dat dit gewoon kan gebeuren..K zou je school in de fik steken als ik jou was..

Argggh voor de 2e keer in dit topic, IK ben een HIJ!

Regels voor berichten