![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar wanneer hij dat dan echt middenin alle opwinding zegt... neen, dank je ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
poesiefox is een toegevoegde waarde op dit forum en daarnaast heeft ze veel humor(die ik pas in de loop van de tijd ben gaan waarderen ![]() en als het je niet bevalt, zet je der maar op je negeerlijst ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan overigens niet snel boos worden om de dingen die gezegd worden of het moet echt niet leuk zijn, maar zoiets als dit zou ik echt moeten lachen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik kan nu ff niks bedenken wat ik weleens heb gezegd tijdens de sex... Jah gisteravond toen ik m aftrok (hij had gedronken, duurde lang) zei ik: "pfft lamme arm, ga jij maar verder" ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Jij bent geen scholier meer dus wat doe je hier eigenlijk, ga naar www.breiclub.nl ofzo waar je met je leeftijdsgenoten kunt praten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zij weet tenminste waar ze het over heeft en is voor velen een goede raadgever. Dus wat doet haar leeftijd ertoe? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het opvallend dat de hatemail voornamelijk van jongens afkomstig is, en de fanmail van meisjes. Dat geldt voor hier op het forum maar ook via de PM.
Niet dat er helemaal geen jongens fan zijn, of alle meisjes dol op mij, maar ik zie toch een patroon. En het argument tegen mij is mijn leeftijd, voor mij de kwaliteit van mijn posts. Fanmail PM van jongens is soms onbetamelijk, en wordt hatemail op het forum zodra ik eerlijk zeg hoe oud ik ben. Opvallend! Ik had moeten liegen over mijn leeftijd, gewoon stug volhouden dat ik een hele volwassen en ervaren negentienjarige ben.
|
|