Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() verder kun je wel kopen op internet, maar vaak alleen vanuit Amerika, beetje duur dus ![]() misschien kun je via www.xenahercules.com wel iets bestellen..? ![]()
|
Jajaja, Craig Parker is dus de reden dat ik het vanaf nu ook wil zien! Ben er namelijk achter gekomen dat hij ook in Xena speelt, toen ik info aan het zoeken was. Craig speelde namelijk Haldir in LotR, en ik ben 1 van de weinige mensen die Haldir ook knap vindt, dus zocht ik plaatjes van Craig, ik zag dat hij errg knap was, toen zocht ik info, en vervolgens zag ik dat hij in Xena speelde. Daarvoor had ik het nog nooit gezien, maar ik wist toevallig dat Yorin het uitzond, maar toen ik maar weer eens op Yorin text keek, zag ik dus dat het nie meer kwam. Maar ik wil Craig...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() mja eigenlijk is dit topic vrij loos, want ik denk dat Xena al ongeveer een half jaar niet meer op de tv komt ![]() en daarbij heeft Craig maar in een paar afleveringen gezeten, helemaal in het begin, dus hij had er nu toch niet meer ingezeten ![]() weet iemand trouwens door wie die God Ares gespeeld werd/ die vent vonk altijd cool ![]()
|
hehe ja ok het was ook geen goeie tv serie, maar ik vond het altijd errug leuk om te kijken, vooral altijd al die debiele gevechten, alsof 2 vrouwen 30 andere mensen aankunnen, was altijd wel komisch
![]() *en de hunks en babes niet te vergeten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Is vorig jaar omgekomen. :/ Verbaasd me dat die serie het zolang heeft volgehouden.
||
Citaat:
![]() ja eigenlijk wel, als je kijkt dat bijna niemand het boeiend vond...mja kgeloof dat het in Nieuw Zeeland (waar het vandaan komt) wel heel erg populair was.. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
The L-Word Verwijderd | 500 | 06-03-2007 12:58 |